راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جوایز نقدی و غیرنقدی الکام‌پیچ اعلام شد / جوایز نقدی به ۲۰۰میلیون تومان افزایش پیدا کرد

ستاد اجرایی الکامپ ۱۴۰۰ ضمن شرح جوایز و حمایت‌های غیرنقدی متعدد برای تیم‌های برگزیده، از افزایش جوایز نقدی الکام‌پیچ 1400 به 200 میلیون تومان خبر داد.

بیست‌ششمین دوره نمایشگاه الکامپ ۱۸ تا ۲۱ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی به همت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران (نصر) برگزار خواهد شد. یکی از بخش‌های الکام‌استارز (بخش جانبی نمایشگاه الکامپ)، الکام‌پیچ است که در آن استارتاپ‌ها کسب‌وکار خود را توضیح داده و مورد داوری قرار می‌گیرند. الکام پیچ هم مانند چند سال گذشته، بخش جانبی دیگری از الکام‌استارز است که امسال همزمان با برگزاری الکامپ 26 برگزار می‌شود.

این رویداد استیجی است که یک تیم کسب‌وکارش را ارائه می‌دهد. یک نفر به نمایندگی از تیم می‌آید و در مورد کسب‌وکارشان ارائه می‌دهد و پنلی از داوران در مورد ایده‌ها و کسب‌وکار آن‌ها نظر می‌دهند. این رویداد فرصت مناسبی برای چکش‌کاری ایده و شبیه‌ساز ارائه آینده کسب‌وکار برای یک سرمایه‌گذار یا مشتری است. در انتها براساس امتیازات داورها به تیم‌های برتر جوایزی اهدا می‌‌شود.

جوایز این دوره الکام پیچ عبارتند از:

الف) جایزه 10 منتخب برگزیده الکام‌پیچ

ب) جایزه ویژه برای استارتاپ برگزیده در شرایط همه‌گیری کرونا

ج) استارتاپ‌های برگزیده در 5 حوزه محیط زیست، سلامت، شهر، توانیابان، گروه‌های خاص اجتماعی و علوم انسانی و قرآنی

د) برای اولین بار 5 کسب‌وکار بزرگ استارتاپی کشور 5 جایزه ویژه نقدی به 5 استارتاپ کوچک اهدا خواهند کرد

ه) برای اولین بار به سه کسب‌وکار برگزیده شبکه‌های اجتماعی ازجمله کسب‌وکارهایی که موفق شده‌اند در بستر اینستاگرام تجربه جدیدی را برای مشتریان خود رقم بزنند، جوایز نقدی اهدا خواهد شد. داوران این بخش با در نظر گرفتن شاخص‌هایی چون نوآوری در محصول، نوآوری درمحتوا، نوآوری در بسته‌بندی و پشتیبانی، نوآوری در ارتباط با مشتری، بازاریابی و… کسب‌وکارهای برگزیده را انتخاب خواهند کرد. کسب‌وکارهای برگزیده از حمایت‌های دیگری ازجمله اخذ برخی مجوزهای کسب‌وکاری هم برخوردار خواهند شد که اعلام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.