پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
داتین کارشناس پشتیبانی مشتری استخدام میکند
شرکت داتین، تولیدکننده نرمافزار و ارائهدهنده راهکارهای جامع بانکی و مالی در کشور، کارشناس پشتیبانی مشتری استخدام میکند.
داتین ارائهدهنده محصولات و خدمات فناوری اطلاعات به بانکها و موسسات مالی و وابسته به گروه مالی پاسارگاد و بزرگترین زیرمجموعه هلدینگ فناپ است که به منظور تکمیل نیروی انسانی خود، افرادی را با شایستگی و تخصصهای زیر دعوت به همکاری میکند.
کارشناس پشتیبانی مشتری
شرح شغل و وظایف
- پاسخگویی به تماس مشتریان (بررسی درخواستها در حوزه نرمافزاری و راهنمایی کارشناسان سازمان مشتری جهت راهبری سامانه)
- پیگیری درخواستهای مشتری از طریق روال داخلی واحد و تعامل با مشتریان به منظور انتقال نتایج، مفاهیم و شرایط فنی درخواستها
توانمندیها
- علاقهمند و توانا در حوزه کار تیمی (یادگیری و آموزش به همکار)
- روابط عمومی و هوش اجتماعی بالا
- تبحر در کار با کامپیوتر (ICDL)
- آشنایی با مفاهیم پایه حسابداری
- آشنایی با سیستمهای نرمافزاری (آشنایی با مهارتهای پشتیبانی نرمافزار و مفاهیم حوزه بانکی مزیت محسوب میشود.)
علاقهمندان میتوانند رزومه خود را از طریق بخش دعوت به همکاری سایت داتین به آدرس www.dotin.ir برای این عنوان شغلی ارسال کنند.