راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اکوسیستم همراز بیمه رازی با هدف پوشش زنجیره ارزش بیمه راه‌اندازی شد

اکوسیستم همراز بیمه رازی به‌تازگی عملیاتی شده و در دسترس مشتریان، شبکه فروش و کارکنان بیمه رازی و افرادی که قصد دارند خدمات بیمه‌ای خود را به‌صورت آنلاین دریافت کنند، قرار گرفته است. مشاهده وضعیت پرونده تا پرداخت خسارت به‌صورت آنلاین، دریافت نرخ بیمه‌نامه‌های مناسب و … بخش دیگری از خدماتی است که در اختیار کاربران همراز قرار می‌گیرد.

مهدی ملکی، معاون برنامه‌ریزی و نوآوری بیمه رازی درباره اکوسیستم همراز گفت: «همراز یک اکوسیستم است که بخش‌های مختلفی دارد از جمله موبایل اپلیکیشن و وب‌سایت و در هرکدام قابلیت‌های متفاوتی ارایه می‌دهد. در موبایل پلیکیشن امکان دیدن بیمه‌نامه‌ها، تماس با پشتیبانی، پرداخت اقساط بیمه عمر، فهرست نمایندگی‌های، خرید طرح آتش‌سوزی و … وجود دارد. همچنین در وب‌سایت هم این خدمات ارائه می‌شود.»

به گفته ملکی همراز قابلیت‌های درون سازمانی نیز دارد که می‌توان به سامانه هوش تجاری اشاره کرد که شاخص‌های بسیار خوبی در آن تعریف‌شده است.



او در پاسخ به این سوال که همراز چه ارزش‌افزوده‌ای نسبت به سایر استارت‌آپ‌های بیمه کشور دارد گفت: «آن‌ها فروش بیمه‌نامه را دنبال می‌کنند اما همراز قابلیت‌هایی در سمت مشتری، کارکنان و شبکه فروش بیمه دارد و هدف آن پوشش کل زنجیره ارزش بیمه است. همچنین اکوسیستمی زنده و در حال تکمیل است. در نظر داریم در سال آینده فروش در رشته‌های مختلف را تکمیل کنیم، سامانه مناقصات را رونمایی کرده و به شاخص‌های هوش تجاری موجود اضافه کنیم.»

او همچنین به حمایت از استارت‌آپ‌ها توسط بیمه رازی اشاره کرد و گفت: «خانه همراز در طبقه چهاردهم بیمه رازی میزبان استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارها است تا به‌صورت رایگان برنامه‌های خود را در آنجا برگزار کنند. همچنین ما این آمادگی را داریم که سرویس‌های بیمه‌ای مورد نیاز استارت‌آپ‌ها را در اختیارشان قرار دهیم.»

1 دیدگاه
  1. نصرت دادخ می‌گوید

    شاکروسپاسگزار خداهستم خوشحالم چون جهان خوشحال است نصرت دادخدازاده اهلوساکن کرمان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.