راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مجمع عمومی عادی سالانه و فوق‌العاده بیمه رازی برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بیمه رازی به منظور بررسی عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل دفتر مرکزی بیمه رازی  و با حضور سهامداران، اعضای هیئت‌مدیره، نمایندگان بیمه مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرسان و نمایندگان سهامداران عمده، ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه رازی، در ابتدای این جلسه علی جباری با اشاره به بازنگری در ساختار کلان شرکت در بخش‌های مالی و سرمایه‌گذاری، شبکه فروش و امور مشتریان، در خصوص اهم برنامه‌های سال ۱۴۰۰ شرکت بیمه رازی گفت: «در راستا چرخش‌های استراتژیک و  اهداف استراتژیک، برنامه‌ها و راهبردهای آتی شرکت در سال ۱۴۰۰ تدوین شد.»

او فعالیت بیمه‌گری، توسعه زنجیره ارزش بیمه، ساختار سازمانی، بازاریابی و توسعه شبکه فروش، توانمندسازی شبکه فروش و سرمایه انسانی شرکت را از جمله برنامه‌های شرکت در سال جاری عنوان و مراتب قدردانی خود را نسبت به تلاش و کوشش کارکنان و شبکه فروش اعلام و گزارش عملکرد هیئت‌مدیره در سال ۹۹ را به سهامداران ارائه کرد.

پس از ارائه گزارش عملکرد و استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی و تعیین تکلیف بندهای گزارش، سهامداران به اتفاق آراء صورت‌های مالی و ترازنامه بیمه رازی را تصویب کردند.

در ابتدای این جلسه محمد کریمی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با اشاره به دستاوردهای شاخص بیمه رازی، از خدمات ویژه جباری تقدیر کرد. او حمایت از شبکه فروش، دارابودن روابط عمومی خوب در بیمه رازی، ورود به بیمه زندگی و تعامل با بیمه گذاران و رقبا را چهار رویکرد موفقیت آمیز مدیرعامل بیمه رازی اعلام کرد.

پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بیمه رازی نیز که به صورت همزمان در اینستاگرام و آپارات پخش شد، با حضور حداکثری سهامداران برگزار و اعضای هیئت‌مدیره جدید برگزیده شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.