راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونگی دریافت رمز دوم پویا بانک ایران زمین از طریق پیامک

با توجه به اجباری شدن استفاده از رمز دوم پویا و ازآنجایی‌که امکان دسترسی و استفاده از اپلیکیشن‌های رمزساز برای تمام کاربران فراهم نیست، سامانه هریم بانک مرکزی راه‌اندازی شد تا کاربران با استفاده از پیامک، رمز دوم خود را دریافت کنند. در این مطلب نحوه دریافت رمز دوم پویا کارت‌های بانک ایران زمین را آورده‌ایم.


نحوه دریافت رمز دوم پویا ایران زمین از طریق پیامک


1. برای دریافت رمز دوم پویا بانک ایران زمین از طریق پیامک، ابتدا باید شماره همراه شما در بانک تایید شود. برای این کار عدد 10 را به شماره 30006905 ارسال کنید. سپس پیامکی از طرف بانک دریافت خواهید کرد.

2. در پاسخ به پیامک بانک، باید کد ملی خود را به شماره 30006905 ارسال کنید. در صورت تایید شماره شما توسط بانک، امکان دریافت رمز دوم پویا پیامکی بانک ایران زمین برای شما فعال می‌شود.

3. در نهایت در هر بار پرداخت اینترنتی می‌توانید از امکان رمز دوم پیامکی بانک ایران زمین استفاده کنید. برای این کار باید روی گزینه «دریافت رمز دوم پویا» که در درگاه‌های پرداخت و اپلیکیشن‌های پرداختی وجود دارد، کلیک کنید تا درخواست شما به بانک ارسال و رمز دوم پویا به‌صورت پیامکی برایتان ارسال شود.

توجه داشته باشید اگر شماره همراه شما تایید نشود، باید به یکی از شعب بانک ایران زمین مراجعه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین به شماره 24809-021 تماس بگیرید.

6 دیدگاه
  1. حمید حسینمردی می‌گوید

    ضمن سلام و تشکر از نحوه اسان اخذ رمز دوم پویا از طریق تلفن همراه ، ممنون از کارکنان بانک ایران زمین

  2. حمید حسینمردی می‌گوید

    سلام من برای درخواست رمز دوم مراحل عدد ۱۰ را اقدام و پیام تبت شد هم برایم امد ولی برای خرید اینترنت اقدام می کنم اس ام اس رمز نمی اید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.