راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اقدامات ویزا برای بهبود پرداخت‌های غیرتماسی در بازی‌های المپیک 2020 توکیو

ویزا اعلام کرده که در حال فعالیت روی یک سری از تجربیات پرداخت نوآورانه است تا بتواند خودش را برای ارائه سرویس در بازی‌های المپیک سال 2020 در توکیو آماده کند.

استفان کارپین مدیر کشوری ویزا در حوزه آسیای جنوب شرقی می‌گوید: «در حال حاضر هیچ بازار دیگری در دنیا وجود ندارد که قابل مقایسه با ژاپن باشد. این کشور سومین اقتصاد بزرگ دنیا است که در میان بسیاری از صنایع پیشرو محسوب می‌شود و با این حال تجارت در این کشور عمدتا بر پایه پول نقد متمرکز است.»

به گفته کارپین، ویزا بازی‌های المپیک را به چشم فرصتی می‌بیند تا بتواند آخرین و به‌روزترین فناوری‌های پرداخت را در این مراسم ارائه دهد و به این ترتیب به کشور میزبان هم این فرصت را بدهد تا بتواند تجربه هواداران را به نحو احسن افزایش دهد.

باتوجه به آمار و ارقام ارائه‌شده توسط ویزا، یک پنجم تراکنش‌ها در ژاپن با استفاده از روش‌های دیجیتالی انجام می‌شود، در حالی که این آمار در کشورهای دیگر مانند کره جنوبی، 90 درصد، ایالات متحده، 60 درصد و چین 70 درصد است.

ویزا قصد دارد برای بهبود تجربه پرداخت، قبل از برگزاری‌های بازی‌های المپیک یک سری اقداماتی انجام دهد از قبیل:

  • ویزا با فست‌فودها و خواروبار فروشی‌های شبانه‌روزی و شبکه حمل‌ونقل همکاری می‌کند تا آنها را مجهز به پرداخت‌های غیرتماسی کند.
  • ویزا نیز در حال بررسی احراز هویت پرداخت‌های بیومتریک و پوشیدنی‌ها در اپلیکیشن‌های جدید موبایلی است که در ضمن شامل کارت‌ها دیجیتالی صادرشده نیز می‌شود.

منبع: ATM market place

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.