راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ورود پویا به حوزه شهروندی با شبکه اجتماعی کوچه

منطقه 2 شهرداری تهران اولین منطقه برای آغاز عملیاتی شدن شبکه اجتماعی کوچه است.

شرکت پویا با هدف ارتقای سطح تعاملات شهروندی اقدام به تولید بستری مدرن برای گرمتر کردن روابط و معاشرت همسایه‌ها کرده است. در این راستا شنبه گذشته از جدیدترین محصول این شرکت که یک اپلیکیشن اجتماعی است با حضور شهردار تهران رونمایی شد.

این اپلیکیشن محله محور، ضمن حفظ اطلاعات شخصی و حریم خصوصی کاربران، به بهبود روابط سازنده بین همسایه‌ها کمک کرده و امکانات متنوع، جذاب و مناسبی برای زندگی بهتر در کنار یکدیگر را فراهم می‌کند. امکاناتی از قبیل کوچه گردی، چهارسوق، مژدگانی، معاشرت، هشدار، آژیر، نظرسنجی، محیط زیست، بازیافت، تیک آبی و در آخر نیز نمره اجتماعی برای هر کاربر که نشان‌دهنده میزان فعالیت‌های مثبت و رضایت‌مندی دیگر همسایه‌ها از اوست.

این محصول به صورت محله به محله در مناطق مختلف تهران معرفی و ارائه خواهد شد. منطقه 2 شهرداری تهران اولین منطقه برای آغاز عملیاتی شدن شبکه اجتماعی کوچه بوده و هم اکنون در محله‌های سعادت آباد، شهرک غرب، صادقیه، مرزداران، گیشا، ستارخان، شهرآرا، شهرک فراز و شهرک پرواز با استقبال بالای جوانان و ساکنین منطقه مواجه شد و در مدت سه هفته بیش از 10 هزار کاربر را ثبت نام و فعال کرد.

طبق برنامه تا پایان سال تمامی محله‌های مناطق مختلف تهران تحت پوشش قرار گرفته و در فاز بعدی پوشش دیگر شهرهای بزرگ کشور در دستور کار قرار دارد.

کاربران جهت آشنایی با خدمات متنوع این شبکه خصوصی اجتماعی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.coocheh.com مراجعه نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.