راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پارمیس با راهکار 360 خود در نمایشگاه الکامپ حضور یافت

پارمیس با غیبتی یکی دوساله در نمایشگاه الکامپ، امسال در این نمایشگاه حضور یافت و محصولات جدید خود را معرفی کرد.

به گفته مدیرعامل این شرکت، مظاهر مرجانی، پارمیس امسال در بخش الکام‌ترندز که به تکنولوژی‌های نوظهور اختصاص داشت، حاضر شد.

.

ارائه راهکار پارمیس 360

مرجانی محصولات جدید این شرکت را معرفی کرد و گفت: «محصول جدید این شرکت پارمیس 360 نام دارد که یک نرم‌افزار مالی کلود بیس است و زیرسیستم‌های مختلفی مانند خرده‌فروشی مبتنی بر سخت‌افزارهای مختلف را ارائه داده است. در این ساختار کاربر می‌تواند از سیستم کلود ما استفاده کند و عملیات فروش خود را از طریق صندوق‌های مختلف مانند موبایل یا دستگاه کارت‌خوان اندرویدی بدون محدودیت پلتفرم مورد استفاده قرار دهد.»

او در ادامه گفت: «نرم‌افزار 360 خود زیرسیستم‌های مختلفی دارد که در نمایشگاه امسال زیرسیستم جدیدی را عرضه کرده‌ایم که فروشگاه اینترنتی مبتنی بر پارمیس 360 یکی از آنها است. از این پس کسانی که از پارمیس 360 استفاده می‌کنند، می‌توانند با کمترین هزینه و فعالیت، فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنند. مزیت این فروشگاه این است که کاملاً با نرم افزار 360 آن‌ها لینک است. این مورد مزیتی برای کسانی محسوب می‌شود که می‌خواهند فروش خود را از کانال‌های دیگر مانند فروشگاه اینترنتی نیز انجام دهند.

ببینید: مظاهر مرجانی از پارمیس می‌گوید / گزارش ویدئویی

از نظر مرجانی، پارمیس پکیج کاملی از ارائه محصولاتش را آماده کرده است. اینکه در پارمیس 360 زیرساختی با زیرسیستم‌های متنوع در اختیار مشتری قرار می‌گیرد که می‌تواند نیازهای مختلف یک حسابدار، انباردار، خزانه‌دار و مسئول حقوق و دستمزد را برآورده کند. از سوی دیگر با داشتن نرم‌افزار پارمیس‌اسمارت می‌تواند امکان فروش مبتنی بر کانال‌های مختلف را در اختیار واحد بازرگانی قرار دهد، از سوی دیگر با وجود فروشگاه اینترنتی فضای جدیدی را برای فروش مشتریان فراهم می‌کند. همه این موارد باعث می‌شود تا پکیج کاملی در اختیار مشتری قرار گیرد تا بتواند با کمترین هزینه، عملکردی عالی را در فضای کسب‌وکاری خود ارائه دهد.

به گفته او قطعاً نمایشگاه الکامپ می‌تواند یک فضای تعاملی مشترک بین شرکای اقتصادی و بازدیدکنندگان به وجود آورد و حضور در آن می‌تواند به تبلور این پتانسیل کمک کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.