راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک رفاه از استارت‌آپ‌های برگزیده در الکامپ، توانیتو و اسمارت‌مدیکو تقدیر کرد

مراسم اهدای جوایز به استارت‌آپ‌های برگزیده رفاتک با حضور محمدعلی سهمانی، مدیرعامل بانک رفاه، هادی ویسی، مدیر رفاتک و استارت‌آپ‌های برگزیده در ساختمان بانک رفاه برگزار شد.

در نمایشگاه الکامپ 2019 بانک رفاه حامی 500 استارت‌آپ بود. از این تعداد دو شرکت توانیتو و اسمارت‌مدیکو از سوی بانک رفاه برگزیده شدند که امروز 7 مهرماه از این دو استارت‌آپ تقدیر شد.

وحید رجبلو، مدیر استارت‌آپ توانیتو با بیان اینکه این استارت‌آپ بیش از یک سال است فعالیت می‌کند، گفت: «توانیتو هر سه‌ماه یکبار خدمات جدیدی را رونمایی می‌کند که این ماه فروشگاه سرویس‌های توانبخشی رونمایی شد.» به‌گفته او توانیتو اکنون 25 کارمند حضوری و سه هزار کاربر آنلاین دارد.

وحید رجبلو، مدیر استارت‌آپ توانیتو

در ادامه مدیر فروش توانیتو ضمن معرفی این استارت‌آپ توضیح داد: «توانتیو یک پلتفرم ارائه خدمات آنلاین به توانجویان کشور شامل معلولان، سالمندان، بیماران، بستری شدگان موقت، زنان باردار و بیماران خاص است. خدمات این استارت‌آپ در زمینه پزشکی، پیراپزشکی، نیازهای روزمره و نیازهای آموزشی است. در واقع تمام نیازهایی که افراد مجبور هستند خارج از محیط خانه رفع کنند را تأمین می‌کند.»

او توضیح داد که ما در توانیتو سعی می‌کنیم که در هر بازه زمانی محصولات جدیدی را ارائه دهیم. در حال حاضر فروشگاهی را ارائه داده‌ایم که تجهیزات توانبخشی یا مورد نیاز مصرفی افراد را نیز تأمین می‌کند. در فاز بعدی در گردشگری سلامت ورود خواهیم کرد و اماکن مناسب‌سازی شده برای این افراد را شناسایی می‌کنیم و تورهای گردشگری داخلی برگزار می‌کنیم. ارائه خدمات در حوزه اشتغال، سرمایه‌گذاری عمومی و کراودفاندینگ نیز در برنامه‌های بعدی ما قرار خواهد گرفت.

در ادامه مسعود طغیانی، بنیانگذار و مدیرعامل اسمارت‌مدیکو با اشاره به اینکه نزدیک به 9 میلیون نفر مبتلا به دیابت هستند، توضیح داد: «این استارت‌آپ وظیفه دارد که با توجه به تخصصی که دارد زندگی را برای این افراد آسان‌تر کند.»

مسعود طغیانی، بنیانگذار و مدیرعامل استارت‌آپ اسمارت‌مدیکو

او ادامه داد: «این استارت‌آپ در قالب یک پلتفرم یا سیستم دستیار هوشمند کار خود را آغاز کرد و بر روی این پلتفرم تمام ابزاری نیازهای روزانه‌ای که افراد مبتلا به دیابت نیاز دارند طراحی شده است.»

به‌گفته مدیرعامل اسمارت‌مدیکو چشم‌انداز ما در این استارت‌آپ این است که به معنای واقعی پزشک هوشمند را طراحی کنیم و به سمت هوش مصنوعی برویم. در حال حاضر این پلتفرم سه هزار و 500 کاربر دارد و امید داریم که به کمک شتابدهنده‌ها و سازمان‌های بیمه‌گر بتوانیم بخش سلامت دیجیتال و پزشک هوشمند را ارتقا دهیم.

محمدعلی سهمانی، مدیرعامل بانک رفاه

سهمانی، مدیرعامل بانک رفاه در این رویداد توضیح داد که برای ما باعث افتخار است که دو مجموعه مهم در بخش‌هایی که تقریباً مرتبط با حوزه کسب‌وکار ما یعنی حوزه سلامت است، اثرگذار هستند. امید است که با کمک آنها در آینده کارهای مشترک و جدی‌تری کلید بخورد.

در پایان با حضور مدیران بانک رفاه از این دو استارت‌آپ تقدیر و جوایزی به آنها اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.