راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل شرکت کاسپین در مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد اینوباش مطرح کرد / تفاهم همکاری با برگزیدگان این رویداد با هدف حمایت از ایده‌های نوآورانه منعقد خواهد شد

شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین با هدف توسعه بازار و معرفی محصولات خود به حاضران در صنعت بانکداری، در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور داشت. کاسپین در این نمایشگاه علاوه بر ارائه محصولاتی مانند سامانه بانکداری باز، سامانه کلان‌داده، بلاکچین، سامانه مدیریت منابع سازمانی (ERP) و سامانه جامع متمرکز بانکی لوتوس از برگزیدگان رویداد اینوباش نیز تجلیل کرد.

 

کاسپین با هدف ارائه محصولات نوآورانه خود در نمایشگاه حضور یافت

مهندس سعید قندی، مدیرعامل شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین ضمن ارزیابی از دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه درباره حضور این شرکت در نمایشگاه در گفت‌وگو با راه پرداخت گفت: «این شرکت تقریباً دهمین سال است که در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور دارد و سعی کرده‌ایم محصولات و فراورده‌های تولیدی خود را به‌خصوص آنهایی که در جهت نوآوری و شکوفایی فعالیت‌های جدید شرکت بوده در نمایشگاه عرضه کنیم.»

او در ادامه افزود: «به نظرم نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های قبل نظم و انسجام بهتری داشت و بازدید بیشتری صورت گرفت. شرکت کاسپین نیز به دنبال این بود که محصولات و خدمات خود را که بر پایه نوآوری و خلاقیت است در این نمایشگاه به عرصه دید مشتریان بالقوه خود قرار دهد.»

قندی درباره پنج محصول اصلی که در این نمایشگاه ارائه کرده‌اند، توضیح داد: «یکی از محصولات ما کوربانکینک است که نزدیک به چهارسال در بانک پارسیان در حال اجرا است. بانکداری باز نیز دیگر محصول ما است که از سال گذشته آماده بهره‌برداری و ارتباط بین بانکی است تا بتوانند سرویس‌های بین بانکی را از بانک پارسیان به سایر بانک‌ها رد و بدل کند. کلان‌داده دیگر محصولی است که شرکت کاسپین از چند سال گذشته پروژه‌هایی را بر آن تعریف کرده است. اکنون این محصول در حال اجرا است تا بتوانیم بر داده‌های حجیم، کار دیتا ماینینگ انجام و راهکارهای مورد نیاز مشتری را ارائه دهیم. محصول دیگری که در این نمایشگاه عرضه شد، زیرساخت BI و تشخیص تقلب است که این محصول در شرکت کاسپین توسط متخصصان داخلی آن تهیه شده و آماده ارائه به سازمان‌ها و مشتریان متقاضی است.»

 

بخش مالی و سیستم‌های بانکی، حوزه فعالیت بیشتر تیم‌ها بود

او درباره رویداد اینوباش توضیح داد و گفت: «این رویداد از بهمن‌ماه سال گذشته از طریق ارائه فراخوان به استارت‌آپ‌ها و فین‌تک‌ها در کشور اجرا شد. بیشتر مخاطب ما دانشجویان بودند که توانستیم از این طریق گروه‌های خلاق را در کشور شناسایی کنیم. پس از انجام مراحل داوری و انتخاب نظرات بهتر به نفرات برتر جوایزی اهدا و قراردادهایی با آنها برای ادامه همکاری بسته شد تا در این راستا بتوان قشر جوان و خلاق کشور را حمایت کنیم.»

به گفته قندی از پنجاه تیم که در این رویداد اعلام همکاری کردند 9 تیم برگزیده شدند و با آنها به دلیل داشتن ایده‌های نوآورانه تفاهم همکاری امضا خواهد شد. همچنین به سه تیم که رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده‌اند جوایز نفیسی اهدا شد.

مدیرعامل شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین حوزه فعالیت این تیم‌ها را بیشتر در حوزه مالی و سیستم‌های بانکی ذکر کرد. یک تیم نیز در حوزه هوش مصنوعی و کاربرد آن در مهندسی پزشکی بود.

قندی دلیل انتخاب تیم‌ها در این رویداد را اینگونه توضیح داد: «موارد مختلفی در انتخاب تیم‌ها دخیل بوده که نوآورانه بودن و اقتصادی بودن ایده‌ها از جمله این موارد است که توسط تیم‌های کارشناسی ارزیابی شد و آنهایی که امتیاز بیشتری کسب کردند به مرحله نهایی راه یافتند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.