راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مشتریان لویدز می‌توانند هزینه‌هایشان را با گوگل مپ پیگیری کنند

گروه بانکداری لویدز قابلیت گوگل مپ را هم به اپلیکیشن موبایلی خودش اضافه کرد و به این ترتیب مشتریان می‌توانند مکان دقیق و جزئیات تراکنش‌های کارت‌های نقدی‌شان را تنها با یک ضربه یا کلیک روی نقشه مشخص کنند.

ادغام با گوگل مپ جزو مجموعه به روز‌رسانی‌هایی بود که بانک در سرویس‌های موبایلی و آنلاینش ایجاد کرده است و این به‌روزرسانی‌ها موجب ارائه ابزارهای هوشمند بودجه‌بندی و دیگر امکاناتی شده که به مشتریان کمک می‌کند تا چگونگی و مکان هزینه‌هایشان را انتخاب کنند.

برای مثال قابلیت بینش پی‌دی (Payday) که به‌تازگی اضافه شده، جدول زمان‌بندی پرداخت‌های مربوط به قبوض را به مشتری ارائه می‌دهد و با این کار به کاربران این امکان را می‌دهد تا دیدگاه مشخصی از میزان هزینه‌هایی که برای خرج کردن در ماه دارند، داشته باشند.

همچنین کنترل کارت هم به دیگر قابلیت‌ها اضافه شده و مشتریان را قادر می‌سازد تا استفاده از کارت‌های پرداختی را متوقف یا محدود کنند، تراکنش‌های آنلاین درون برنامه‌ای، از طریق تلفن و یا سفارشات خرید ایمیلی‌شان را محدود سازند و یا تراکنش‌هایی که از طریق دستگاه خودپرداز و یا در فروشگاه‌ها و رستوران‌های خارج از انگلستان انجام می‌شود را متوقف سازند

منبع: Finextra

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.