راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شیوه جدید دریافت موجودی حساب بانک ملی از طریق بام

از ابتدای تیرماه 95 دیگر شیوه قدیمی مشاهده اینترنت موجودی حساب‌های بانک ملی ایران کار نخواهد کرد و مشتریان بانک ملی باید از شیوه جدید دریافت موجودی حساب بانک ملی از طریق بام یا همان اینترنت بانک جدید بانک ملی برای مشاهده آنلاین مانده حساب‌های خود اقدام کنند. (+)

به همین منظور، لازم است مشتریان بانک ملی ابتدا در سامانه بام (بانک اول من) ثبت نام کنند. ثبت نام در این سامانه ساده است و دیگر مثل نسخه قبلی اینترنت بانک ملی لازم نیست چندین مرحله و چندین روز صبر کنید تا ثبت نام شما انجام شود. چنانچه هنوز در این سامانه عضو نشده‌اید در مطلب دیگری با عنوان «نحوه عضویت در سامانه بانکداری اینترنتی جدید بانک ملی» با جزئیات تمام نحوه عضویت در بام بانک ملی را توضیح داده‌ایم.

بعد از یک بار ثبت نام در سامانه بام دیگر هر بار که می‌خواهید موجودی حساب ملی خود را ببینید فقط با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد این سامانه می‌شوید و در همان صفحه اول می‌توانید موجودی حساب خود را مشاهده کنید.

BM-index-way2pay-95-03-29a

با ورود به سامانه بام، لیستی از خدمات این سامانه برای شما ردیف شده است که در ابتدای آن‌ها گزینه «حساب‌ها» قرار دارد که با کلیک روی آن موجوی تمام حساب‌های شما در بانک ملی نمایش داده می‌شود.

BM-index-way2pay-95-03-29b

همچنین در صورت تمایل به مشاهده جزئیات بیشتر درباره موجودی هر کدام از حساب‌هایتان، می‌توانید روی آن کلیک کنید تا جزئیات بیشتری ببینید.

شیوه جدید دریافت موجودی حساب بانک ملی
شیوه جدید دریافت موجودی حساب بانک ملی از طریق بام

.

درصورت داشتن هر گونه مشکل در فرآیند عضویت در سامانه بام بانک ملی یا هر گونه سوالی در خصوص این سامانه می‌توانید با شماره پشتیبانی بام به شماره تماس 02183386 تماس بگیرید. یا مشکل خود را به آدرس ایمیل my.support@bmi.ir ارسال کنید تا جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید.

123 دیدگاه
  1. سامین سیستم می‌گوید

    امیدوارم تعداد آخرین تراکنش های قابل مشاهده 3تا یا 10 تا نباشه

    1. بام می‌گوید

      صورتحساب سامانه بام از قابلیت فیلتر کردن تراکنشها در بازه های زمانی، با تعیین بازه مبالغ واریزی و برداشتی، بر اساس شماره پیگیری، کد شعبه و بر مبنای تعداد تراکنش برخوردار است.

      1. زهره عباسی جوهرانی می‌گوید

        اعلام موجودی

        1. علی اشرف منصوری می‌گوید

          از تمام زحمتها ی تک تک افراد تشکر میکنیم

  2. علیرضا می‌گوید

    این هم مثل باقی کارهایتان بسیار بد بود .
    من با سرویس قبلی خرید و قبض ها را پرداخت میکردم ولی حالا نمی توانم .
    می توانید یک حقوق 7000000000 ریالی نا قابل برای من درست کنید دستان درد نکند

    1. بام می‌گوید

      دوست عزیز در صورت عضویت در سامانه بام همچنان از امکاناتی مانند دریافت صورتحساب، کارت به کارت، انتقال پول، پرداخت قبض و …. برخوردار خواهید بود.

      1. ناشناس می‌گوید

        کو
        چرا اینقدر پیچیده
        آخرسر هم نمی تونیم موجودی بگیریم
        بانک ملی و کارکنانش مزخرفترین هستن……

  3. م. حقیقت می‌گوید

    قبلا از این روش برای دریافت اینترنتی مانده کارت هدیه استفاده می کردم. بفرمایید اکنون چگونه می توان به صورت اینترنتی مانده کارت هدیه بانک ملی را دریافت کرد، زیرا در بام این امکان را ندیدم.

    1. hanie می‌گوید

      فقط کارهاتون همه مزخرف

      1. بام می‌گوید

        دوست عزیز
        درصورتیکه مشکل یا انتقادی نسبت به عملکرد سامانه بام دارید می توانید این موارد را از طریق همکاران امداد مشتریان سامانه بام با شماره 83386 یا به آدرس پست الکترونیک زیر ارسال نمایید تا در جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید. my.support@bmi.ir

        1. مهدی می‌گوید

          چندین بار بهتون ایمیل زدم ولی ظاهرا ایمیل تون مشکل داره. اپ بام هم عالیه فقط کاش کاری میکردید که روی دستگاه های روت شده هم کار کنه. امروزه اکثر دستگاه های اندرویدی روت هستن

    2. بام می‌گوید

      دوست عزیز در صورتیکه در سامانه بام عضو باشید، با افزودن کارت هدیه خود در بخش تنظیمات کارت، قادر به مشاهده مانده کارت هدیه خود از طریق منوی مانده کارت خواهید بود.

    3. کمال هاشمی ابدار می‌گوید

      چگونه ثبت نام کنم بلد نيستم آخه ممنونم اگه توضیح بديد

  4. hanie می‌گوید

    چرا همه کاراتون اینقدر بی سر و ته باید باشه ….آخه نمیتونستین ببینید مردم یکم راحت میتونند حسابشونو چک کنند و کارا بانکیشونو انجام بدن

    1. بام می‌گوید

      دوست عزیز دسترسی به قابلیتها و امکاناتی که پیش از این از طریق سایت بانک ملی فراهم بود همچنان از طریق سامانه بام فراهم است و دسترسی به این قابلیتها بعد از لاگین از الزامات بانک مرکزی و پلیس فتا بوده است.
      درصورتیکه عضو سامانه بام شده اید و مشکل یا انتقادی نسبت به عملکرد سامانه بام دارید می توانید این موارد را از طریق همکاران امداد مشتریان سامانه بام با شماره 83386 یا به آدرس پست الکترونیک زیر ارسال نمایید تا در جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید. my.support@bmi.ir

      1. حلما می‌گوید

        من ک متوجه نشدم

  5. زیبا می‌گوید

    خیلی کار بدی کردن قبلاراحت میشد حساب رو چک کرد همه چی رو پیچیده میکنن

    1. کبرا می‌گوید

      قبلا خیلی بهتر بود لطفا عوضش کنید

    2. بام می‌گوید

      دوست عزیز دسترسی به قابلیتها و امکاناتی که پیش از این از طریق سایت بانک ملی فراهم بود همچنان از طریق سامانه بام فراهم است و دسترسی به این قابلیتها بعد از لاگین از الزامات بانک مرکزی و پلیس فتا بوده است.
      درصورتیکه عضو سامانه بام شده اید و مشکل یا انتقادی نسبت به عملکرد سامانه بام دارید می توانید این موارد را از طریق همکاران امداد مشتریان سامانه بام با شماره 83386 یا به آدرس پست الکترونیک زیر ارسال نمایید تا در جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید. my.support@bmi.ir

  6. سارا می‌گوید

    سلام. واقعا کار چرتی انجام دادین یکم به افرادی که امکاناتشون محدوده هم فکر میکردین من قبلا راحت میتونستم کارامو انجام بدم ولی الان نمیشه واقعا متاسفم

    1. بام می‌گوید

      دوست عزیز
      دسترسی به سامانه بام نیاز به امکاناتی بیشتر از آنچه که در دسترسی به قابلیتهای قبلی بانک ملی از طریق سایت بانک داشت، ندارد و تنها نیاز شما بهره مندی از اینترنت است که قبلا هم به آن نیاز داشتید.

      1. یاس می‌گوید

        مانده کارتهای بانک ملی نه حسابها ، رو از چه طریقی میشه دریافت کرد؟

  7. مجتبی می‌گوید

    واقعا افتضاحه شما باراه حلتون اصلا بهیچ کاربانکی نمیسم با بنامه بام

    1. بام می‌گوید

      دوست عزیز دسترسی به قابلیتها و امکاناتی که پیش از این از طریق سایت بانک ملی فراهم بود همچنان از طریق سامانه بام فراهم است و دسترسی به این قابلیتها بعد از لاگین از الزامات بانک مرکزی و پلیس فتا بوده است. می تواند مشکلات خود را با
      همکاران امداد مشتریان سامانه بام از طریق شماره 83386 یا با آدرس پست الکترونیک مطرح و پیگیری نمایید تا در جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید. my.support@bmi.ir

  8. mohammad می‌گوید

    بد ترین کار کردین واقعا افتضاحه دیگه راحت نمیشه حساب چک کرد

    1. بام می‌گوید

      دوست عزیز دسترسی به قابلیتها و امکاناتی که پیش از این از طریق سایت بانک ملی فراهم بود همچنان از طریق سامانه بام فراهم است و دسترسی به این قابلیتها بعد از لاگین از الزامات بانک مرکزی و پلیس فتا بوده است.

  9. پژمان می‌گوید

    دیگه از این بدتر نمیشه یعنی چی اینقد پیچیده میکنید

    1. بام می‌گوید

      دوست عزیز
      غرض بانک ملی پیچیده تر کردن ارائه خدمت نبوده است بلکه دسترسی به خدمات بعد از لاگین در سامانه بانکداری الکترونیکی جهت تسهیل پیگیری هر گونه سوء استفاده احتمالی و جزو الزامات بانک مرکزی و پلیس فتا بوده است.

      1. sj می‌گوید

        بابا جمع کنید این حرفا واسه خودتون خوبه

  10. امیر می‌گوید

    بابا این چ وزشه خیلی مزخرفه برنامه بام اصلا نمیشه هی ثبت نام کرد

    1. بام می‌گوید

      دوست عزیز
      درصورتیکه در مراحل عضویت در سامانه بام مشکلی وجود دارد با شماره 83386 امداد مشتریان سامانه بام تماس حاصل فرمائید.

  11. sahar می‌گوید

    خاک تو سرتون، همین

    1. ناشناس می‌گوید

      به نظرم شما با این ادبیات بیشتر نیاز به یک روانپزشک دارین.

    2. ناشناس می‌گوید

      احسنت

  12. حسام الدین می‌گوید

    این پورتال جایگزین سیستمی نشده و سرویس های قبلی به کار خودشون ادامه دادن ( صورتحساب، صبا)
    امکانات خوبی داره .
    مثل دفترچه تماس یا گزارش انتقال پول که نام مخاطب را نشان می دهد(بجای شماره حساب گیرنده)

  13. امید می‌گوید

    اقای عزیز اینجا اروپا نیست که این کارو کردین.حداقل نظر سنجی میکردین.اونابی ک توی روستا هستن چ کار کنن.امکانت محدوده و دشوار.کار مسخره ای انجام دادین.فقط به فکر شهروندا هستین.

    1. ناشناس می‌گوید

      دوست عزیز لازمه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک دسترسی به اینترنت است و حتی روستائیان نیز پیش از این برای استفاده از خدماتی که بر روی سایت بانک ملی ارائه میشد از اینترنت استفاده میکردند.
      در حال حاضر نیز همچنان شرط استفاده از خدمات سامانه بام چه در شهر یا روستا یا … تنها دسترسی به اینترنت است.

  14. حسن می‌گوید

    مثلا این کار را کردید که چی بشه؟توی دنیا سعی میکنن دسترسی به خدمات پیچیده و بزرگ را هر چه آسانتر و راحتتر کنن، شما برعکس هر روز سعی میکند دسترسی به خدمات ساده و پیش پا افتاده را پیچیده تر و سخت تر کنید.واقعا باید به شما احسنت گفت

    1. بام می‌گوید

      دوست عزیز
      غرض پیچیده تر کردن کار نبوده است و الزام پلیس فتا و بانک مرکزی برای ارائه خدمات بعد از لاگین به یک سامانه بانکداری الکترونیکی جهت پیشگیری از مقاصد سوء استفاده کننده ها از فضای مجازی است.

      1. ناشناس می‌گوید

        پس چرا دیگه عضویت در سامانه پیامکی را اجباری کردید!
        مگه بانکهای دیگه لاگین ندارند؟ 🙂 کدومشون مسخره بازی های شما را درآوردند؟ جمع کنید بابا

  15. سعید می‌گوید

    به نظر من که برنامه نویس هستم پیچیده کردن سایت به هر دلیلی کار ابلهانه ای هست و موجب فرار مشتری خواهد شد

    1. ناشناس می‌گوید

      جناب برنامه نویس
      قطعا بر اساس تجربه کاری که دارید باید بدانید که قوانین و دستورالعملهای بالا دستی و الزامات قانونی گاهی ممکن است به ظاهر کار را پیچیده کند ولی با تغییر عادات و فرهنگ استفاده در نهایت به نفع مشتری تمام می شود. در مورد الزام به عضویت در سامانه بام نیز دسترسی به خدمات بعد از لاگین جزو الزامات پلیس فتا بوده است.

  16. امید می‌گوید

    مزخرفه مزخرف

    1. ناشناس می‌گوید

      امید خان
      کاش دلایل خود را هم به شکل مستند ذکر میکردین.

  17. بابک می‌گوید

    باسلام
    یعنی موندم به این پیشرفت شما احسنت احسنت..از ساعت7صبح تا9:30سعی میکنم برم سیستم بام ولی قطع میباشد حالا یه نفر بخاد صبح اول وقت انتقال ویا…انجام بده بنظرم بایستی منتظر کارمندان بانک باشه انگار یجور سیستم با باز وبست بانک کار میکنه واقعا که احسنت به این پیشرفت…والان ساعت 10…….این جریان ادامه دارد امید به روزهایی که سیستم های اینترنتی ماهم کار کند نه پیشرفت..

    1. بام می‌گوید

      درصورتیکه عضو سامانه بام شده اید و مشکل یا انتقادی نسبت به عملکرد سامانه بام دارید می توانید این موارد را از طریق همکاران امداد مشتریان سامانه بام با شماره 83386 یا به آدرس پست الکترونیک زیر ارسال نمایید تا در جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید. my.support@bmi.ir

      1. زهرا می‌گوید

        یه موجودی میخوام بگیرم نتونستم

    2. منوچهر می‌گوید

      مثلا این کار را کردید که چی بشه؟توی دنیا سعی میکنن دسترسی به خدمات پیچیده و بزرگ را هر چه آسانتر و راحتتر کنن، شما برعکس هر روز سعی میکند دسترسی به خدمات ساده و پیش پا افتاده را پیچیده تر و سخت تر کنید.واقعا باید به شما احسنت گفت

  18. Soroush می‌گوید

    خب اگه قرار بود دیدگاه ما مهم باشه اول نظرسنجی میکردین بعد این کارو میکردین،الان دیگه چه فایده داره نظر ما? :/

    1. ناشناس می‌گوید

      جناب سروش
      این نظر سنجی در سایتی مستقل است نه در سایت بانک ملی

  19. اکبر می‌گوید

    این چه وضعشهههههههههههههههه
    الان من میخوام موجودی بگیرم باید هفت خان رستمو طی کنم

    1. بام می‌گوید

      اکبر خان
      عضویت در سامانه بام بسیار ساده است و تنها 5 دقیقه از شما زمان خواهد گرفت و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد.
      دوست عزیز دسترسی به قابلیتها و امکاناتی که پیش از این از طریق سایت بانک ملی فراهم بود همچنان از طریق سامانه بام فراهم است و دسترسی به این قابلیتها بعد از لاگین از الزامات بانک مرکزی و پلیس فتا بوده است.
      شما می توانید با همکاران امداد مشتریان سامانه بام با شماره 83386 جهت رفع مشکل موجود و دریافت راهنمایی بیشتر تماس حاصل فرمایید.

  20. سولماز می‌گوید

    بانک ملی هرروزبدترازدیروز

  21. سولماز می‌گوید

    بانک ملی هرروزعقب ترازهمه

  22. ناشناس می‌گوید

    اصلا نمیتونید درست کنید خواهشا بهم نزنید این چه سامانه اییه

    1. بام می‌گوید

      دوست عزیز
      دسترسی به قابلیتها و امکاناتی که پیش از این از طریق سایت بانک ملی فراهم بود همچنان از طریق سامانه بام فراهم است و دسترسی به این قابلیتها بعد از لاگین از الزامات بانک مرکزی و پلیس فتا بوده است.
      همچنین درصورتیکه عضو سامانه بام شده اید و مشکل یا انتقادی نسبت به عملکرد سامانه بام دارید می توانید این موارد را از طریق همکاران امداد مشتریان سامانه بام با شماره 83386 یا به آدرس پست الکترونیک زیر ارسال نمایید تا در جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید. my.support@bmi.ir

      1. ناشناس می‌گوید

        بعد از لاگین در سرویس صورتحساب بانک ملی ، امکان انتقال وجه شتابی وجود داشت که آن را هم حذف کردید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        http://way2pay.ir/20015

  23. سروش می‌گوید

    سلام عجب کاری کردید خدایی تو دنیا همچین سیستمی نیست …نام اوران دلاوران بنام یزدان پیروز باشید فقط یه سیستمه نوبت دهی هم بزارید ممنون سوپرایز کردید اگه وقت کردید پاسخ گوی این همه محبت مردم باشید

    1. بام می‌گوید

      دوست عزیز
      نظر شما گویای مشکلی که دارید نیست.

      درصورتیکه عضو سامانه بام شده اید و مشکل یا انتقادی نسبت به عملکرد سامانه بام دارید می توانید این موارد را از طریق همکاران امداد مشتریان سامانه بام با شماره 83386 یا به آدرس پست الکترونیک زیر ارسال نمایید تا در جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید. my.support@bmi.ir

  24. جواد می‌گوید

    بيخودي نيس عقب افتاده ايم … بابا يه موجودي ميخوايم فقط !!!اين انتظار بالايي هست ؟!؟!؟!؟! كاش يه كم نظرات كاربراي محترمو بخونن …

    1. بام می‌گوید

      جناب جواد
      دسترسی به قابلیتها و امکاناتی که پیش از این از طریق سایت بانک ملی فراهم بود همچنان از طریق سامانه بام فراهم است ( مثل دریافت صورتحساب یا موجودی حساب) و دسترسی به این قابلیتها بعد از لاگین از الزامات بانک مرکزی و پلیس فتا بوده است.
      درصورتیکه عضو سامانه بام شده اید و مشکل یا انتقادی نسبت به عملکرد سامانه بام دارید می توانید این موارد را از طریق همکاران امداد مشتریان سامانه بام با شماره 83386 یا به آدرس پست الکترونیک زیر ارسال نمایید تا در جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید. my.support@bmi.ir

  25. محمد می‌گوید

    واقعا که خیلی مسخره اید اعصابمو آدمو میریزید بهم با این کاراتون

    1. بام می‌گوید

      دوست عزیز
      پیام شما گویای مشکل موجود نیست.

      درصورتیکه عضو سامانه بام شده اید و مشکل یا انتقادی نسبت به عملکرد سامانه بام دارید می توانید این موارد را از طریق همکاران امداد مشتریان سامانه بام با شماره 83386 یا به آدرس پست الکترونیک زیر ارسال نمایید تا در جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید. my.support@bmi.ir

  26. محمدعلی می‌گوید

    یکی از سیاستهای مهم و اصولی جمهوری اسلامی این است که چند سال برنامه ای را آزمایش می کنند و وقتی می بینند که مردم و ارباب رجوع ادارات با این روش آشنا شده اند و راحت با آن کنار آمده اند و دیگر هیچ مشکلی ندارند، آنوقت فوراً دست به کار می شوند و فکر تازه ای می کنند تا ببینند که چگونه می توانند مردم را اذیت و با اعصابشان بازی کنند!

    1. امير می‌گوید

      دقيقا همينه كه گفتي نمونش گرفتن گواهينامه بود تا مي اومديم عادت كنيم سريع قانونش رو عوض ميكردن

      1. خودم می‌گوید

        دقیقا همینه یه روز باید گواهینامه را عوض کنیم .بعد گفتن کارت پایان خدمت را عوض کنید حالا نوبت کارت ملی ها هست .فردا دفترچه ببمه ها یه روز دیگه حتما شناسنامه ها هست تا آخرش مجبوریم خودمون را هم عوض کنیم

  27. مهدا می‌گوید

    قبلا خیلی بهتربود الان هیچکارنمیشه کرد.همش ازسربیکاریه

    1. بام می‌گوید

      دوست عزیز
      دسترسی به کلیه قابلیتها و امکاناتی که پیش از این از طریق سایت بانک ملی فراهم بود همچنان از طریق سامانه بام فراهم است و دسترسی به این قابلیتها بعد از لاگین از الزامات بانک مرکزی و پلیس فتا بوده است.
      درصورتیکه عضو سامانه بام شده اید و مشکل یا انتقادی نسبت به عملکرد سامانه بام دارید می توانید این موارد را از طریق همکاران امداد مشتریان سامانه بام با شماره 83386 یا به آدرس پست الکترونیک زیر ارسال نمایید تا در جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید. my.support@bmi.ir

  28. ناشناس می‌گوید

    مسخره کردین خودتونو میخوایم یه مانده بگیریم نمیخوایم که هواپیما هوا کنیم که انقدر اینور اونور بشیم اخرشم هیچی.

    1. ناشناس می‌گوید

      واقعا” مسخرمون کردن صدجابایداینورواونور بریم آخرش هم هیچ

    2. بام می‌گوید

      دوست عزیز
      دسترسی به همه قابلیتها و امکاناتی که پیش از این از طریق سایت بانک ملی فراهم بود همچنان از طریق سامانه بام فراهم است و دسترسی به این قابلیتها بعد از لاگین از الزامات بانک مرکزی و پلیس فتا بوده است.
      درصورتیکه عضو سامانه بام شده اید و مشکل یا انتقادی نسبت به عملکرد سامانه بام دارید می توانید این موارد را از طریق همکاران امداد مشتریان سامانه بام با شماره 83386 یا به آدرس پست الکترونیک زیر ارسال نمایید تا در جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید. my.support@bmi.ir

  29. ناشناس می‌گوید

    صادق هستم بسیار متاسفم که در نظام مقدس و مبارک جمهوری اسلامی ایران بانکهای دولتی ایران علی الخصوص بانک ملی ایران عدهای انگشت شمار وقلیل کارمندان نام شریف و با شخصیت و دلسوز کارمندان بانکملی ایران را خدشه دار کرده اند تا انجایی که کسی میل و رغبتی به مراجعه به این بانک را نخواهند داشت استدعای عاجزانه از مقام معظم رهبر فرزانه حضرت ایت الله خامنه ای تقاضا میکنم دستور بر رسی و نظارت در این نوع بانک ها را صادر بفرمایند از خداوند منان علو درجات و طول عمر شما را از دادار کریم و یکانه را ِمسیلت دارم مرید و مقلد حضرت عالی صاق س

  30. مهناز می‌گوید

    واقعا ک متاسفم الان چیکار کنیم نمیشه حتا کاری کرد واس هرچی الان باید بریم بانک اومدین امکانات بدید ک بدتر خراب کردید

    1. بام می‌گوید

      دوست عزیز
      دسترسی به قابلیتها و امکاناتی که پیش از این از طریق سایت بانک ملی فراهم بود همچنان از طریق سامانه بام فراهم است و نیازی به مراجعه حضوری به شعب نیست و البته شما میتوانید کلیه نیازهای بانکی خود را از طریق عضویت ساده و سریع در سامانه بام برطرف کنید.
      درصورت وجود هرگونه مشکل یا انتقادی نسبت به عملکرد سامانه بام می توانید این موارد را از طریق همکاران امداد مشتریان سامانه بام با شماره 83386 یا به آدرس پست الکترونیک زیر ارسال نمایید تا در جهت رفع مشکل موجود راهنمایی شوید. my.support@bmi.ir

      1. ناشناس می‌گوید

        با سلام و تشکر
        لطفا شرط عضو بودن در سامانه پیامکی را بردارید.
        هیچ کدام از بانکهای دولتی یا خصوصی چنین شرطی ندارند.
        از کجا معلوم که آبونمان 10000 تومانی را سال آینده 20000 تومان نکنید؟!
        انتقال وجه از طریق سامانه صورتحساب بانک ملی قبلا فراهم بود که آن را برداشتید !!!!!!!
        عملکرد شما این ذهنیت را القا می کند که به عمد دارید کاری می کنید افراد 10000 را پرداخت کنند.
        با یک ضرب و تقسیم ساده می شود نتیجه گرفت بانک ملی به چه سود کلانی می رسد با همین 10000 تومن ها.
        یک نفر در سال مگر چند پیامک برایش ارسال می شود و از طرفی اپراتورها حتما قیمت تخفیف دار از بانکها می گیرند.

      2. حسین پرسپولیسی می‌گوید

        سلام ببخشید من چجوری میتونم مانده حسابمو بگیرم قبلا راحت بود که الان نمیشه اصلا باید چیکار کنم باید برم شعبه موبایل بانکمو فعال کنم

  31. Nazanin.z می‌گوید

    آقای بام جواباتون رو ctrl+c و ctrl+v میزنید؟خیلی تو زحمت نیفتین؟همه کاراتون حتما جنبه مالی داره که اینقدر پیچیده ش کردین.زشتهههههه بخدااااا….

  32. ناشناس می‌گوید

    بنظر من خیلی بد شده از همه نظر بانک ملی داره مشتریهای خودشو از دست میده هر روز یه برنامه پیچیده تر قبلا موجودی میخواستی بگیری راحت میگرفتی الان بام درست کردن شده بانکداری الکترونیک برای گرفتنیه موجودی ساده باید از هفت خان رستم بگذری خرید شارژ زیر پنج هزار تومان که نمیشه
    برای چی نمیدونم.خلاصه یه فکر درست به حال این بانک بکنید

  33. any می‌گوید

    الان کسی که که بخواد موجودی بگیره باید پاشه بره بانک شماره تلفن فعال کنه !!!!
    خب اگر می تونست بره بیرون که میرفت خودپرداز موجودی چک می کرد.
    حداقل می تونستید امکان دریافت موجودی رو که خیلی امنیتی نبود فعال بزارید.
    خیلی بدون مدیریت این کار انجام شد باید برای تمام کارتهای جدید از روز صدور انجام می شد و برای کارتهای قدیم با انقضای کارت و مراجعه به بانک یا با پیگیری خود مشتری.
    از دسترس خارج کردن یک امکان این طور بدون برنامه فقط باعث بی اعتمادی مشتری به بانک و خدمات بانک می شه.
    یکی از دلایل مهم ترجیع بانک ملی بی دردسر بودن خدمات اینترنتی اش بود.
    شاید در نگاه اول مرد رو اذیت کردید حالا خواسته یا ناخواسته ولی در انتها بیشترین آسیب رو به خود بانک زدید.

  34. عدنان می‌گوید

    سلام چرا سامانه بام مانده نمیدهد و هر چه اطلاعات کارت و وارد میکنی میکه خطا در سیستم و کارت ملی رو در تنظیمات کارت ثبت نمکنه

  35. سامان می‌گوید

    این چیزیه که در سامانه بام نوشته شده -مانده کارت

    این برنامک به منظور مشاهده مانده آنی کلیه کارتهای بانک ملی ایران ایجاد شده است. این امکان از طریق انتخاب کارت مورد نظر از لیست کارتها و یا ورود شماره کارت جدید فراهم می باشد. در این حالت در صورت تمایل کاربر کارت جدید به لیست کارتهای وی افزوده می گردد و در سایر برنامک ها قابل مشاهده می باشد. اما هر چه کارت هایی دیکر رو میزنی میکه خطا در سیستم

  36. ناشناس می‌گوید

    تو رو خدا جم کنین فقط بلدین وقتمون بگیرین

  37. حسین .ق می‌گوید

    من بدون شرط پیام تلفنی میخام موجودی بگیرم . چکار کنم . قبلا خیلی راحت موجودی می گرفتم .. من اس ام اس بانک ندارم و نمیخام داشته باشم .

  38. حسن می‌گوید

    پدر آدم رو درمیارید تا بفهمه تو حسابش چقدره

  39. عصبی می‌گوید

    من عضو شدم نوشته باید به بانک مراجعه کنید تا تایید اعتبار شوید؟؟؟؟ چی چیچیچچی؟؟؟ 1 ساعت بی کار شدیم واقعان که..موفق نشدم موجودی رو هم بگیرم . سیستم نفتی بهتر از این سامانه است و زودتر جواب میده»

    1. ميتراز می‌گوید

      شما چجورى عضو شديد من كه نام كاربرى و رمز عبورمو قبول نميكنه ميگه انگليسى بزنيد اما حتى با فونت انگليسى فارسى مينويسه

      1. سیمین می‌گوید

        سلام
        ایرادی نداره
        شما فونت رو انگلیسی بزار اعداد رو فارسی مینویسه ولی تو سایتش
        برا من مشکلی نداش

  40. عطااله می‌گوید

    سلام براي گرفتن صورتحساب حسابهاي اداري كه كارت ندارند و قبلا از خدمات اينترنتي اسفاده مي كرديم در سامانه بام چكار كنيم.با تشكر

  41. ميتراز می‌گوید

    با سلام، اگه ممكنه هرچه زودتر جوابمو بديد چون بهش نياز دارم، وقتى ميرم نام كاربرى و رمز عبور بسازم حتى با فونت انگليسى اعداد رو فارسى ميزنه و يه سرى كاراكترها رو كه براى نام كاربرى بايد استفاده شه گوشى من نداره، درضمن نوشته حتما اعداد انگليسى باشه، چكار بايد بكنم لطفا كمكم كنيد تمام فيشايى كه نگه داشته بودم پاك شده و سريعا به اين سامانه نياز دارم

  42. امير می‌گوید

    من ميخواستم تو سامانه ي بام ثبت نام كنم نوشته بايد به بانك مراجعه كنم براي فعال كردن اسمس
    واقعا كارتون شگفت انگيزه … خب من نميخوام اسمسم فعال باشه بعد اين چه خدمات مجازي هست كه بايد به بانك مراجعه كنم
    به خدا از اينكه تو بانك ملي حساب باز كردم پشيمونم تو اولين فرصت حسابمو ميبندم و از بقيه هم ميخوام همين كارو كنن

  43. رها می‌گوید

    این نظر شخصی شماست آقا امیر بقیه ک اعتراضی ندارن نظرتو برا خودت نگه دار

    1. حسام می‌گوید

      نه نظر منم همینه بانکی که اینقدر از لحاظ مجازی و یه صورت حساب گرفتن ساده مشکل داشته باشه به هیچ دردی نمیخوره

    2. mohammad می‌گوید

      نه اینطور نیست باش موافقم اولین فرصت حسابم میبندم

  44. معصومی می‌گوید

    نحوه ثبت نام در سامانه بام برای شرکتها و …. که فاقد کارت می باشند و اشخاص حقوقی محسوب می شوند چیست ؟

  45. حمید می‌گوید

    خراب کردین سیستمو

  46. عباس می‌گوید

    سلام، من فقط احتیاج به صورت حساب سال 1395 دارم ولی فقط حساب سال جاری در دسترس است. چگونه میتوانم حساب سال گذشته را بررسی کنم؟

    1. عباس می‌گوید

      جناب رسول قربانی شما تاریخچه همه چیز گذاشتین بغر از مهمترین ( تاریخچه حساب) را

  47. ناصر می‌گوید

    الان سایت بانک ملی بدترین سایتی هست که تو عمرم دیدم. معلومه کی طراحی میکنه؟

  48. پسربابام می‌گوید

    بنده حساب بانك ملي ندارم و نميخوام داشته باشم فقط كارت هديه اونم از شركت بهمون ميدن حالا بفرماييد بنده چجور موجودي بگيرم؟
    ضمناً مسخره ترين صحبتتون لاگين هست! در اينصورت دستگاههاي ATM رو بايد از رده خارج دونست چون بدون لاگين موجودي ميده! در ضمن عابربانك يك پسورد ميخواد ولي اعلام موجودي ٤تا اطلاع پس امنيتش بيشتر از عابربانك بوده؛ حرفايي بزنيد كه به شعور مخاطب توهين نكرده باشيد!!!!

  49. علی می‌گوید

    بانک ملی سابقه درخشانی داشت ولی اکنون با ایده های نامناسب داره سابقه بدی پیدامی کنه من ضامن یک نفرهستم وقتی صاحب وام قسطشودیرمیده اندازه دیرکردجلوحساب منومی بندندمثلا6ماه بعدکه قسط وامشومیده سود زیادی از وام دهنده می گیرندامابه ضامن که پولش خوابیده هیچ سودی تعلق نمی گیره این موضوع چطوره

  50. مهناز می‌گوید

    کارت من تاریخ انقضاش سال 1400 هستش. برا ثبت نام قسمت تاریخ انقضا دو رقم بیشتر نمیشه وارد کرد من 00 زدم قبول نکرد 40 زدم قبول نکرد 14 هم زدم قبول نکرد آخرشم رمز دوم کارتم غیر فعال شد خب من 1400 رو به چه زبونی به سیستم بفهمونم

  51. هستی می‌گوید

    سلام.ببخشید همسر من موجودی حساب بانکهای منو میدونه و نمیدونم چطوری موجودی میگره.شما میدونید با چه نرم افزاری چک میکنه؟متاسفانه تمام حسابهای بانکیمو میتونه چک کنه چه شماره حساب یا شماره کارت یا رمز کارت بدون چه ندون میتونه.لطفا راهنمایی کنید

    1. ناشناس می‌گوید

      شاید به کل گوشیتون دسترسی داره شاید حک کرده البته اصطلاحش شاید چیز دیگه ای باشه .اگه گوشیتون اپل هست ممکنه اپل ایدیتونو با رمزش داره اینطوری انگار کل گوشیتونو تو دستش داره واسه اندرویدو نمی دونم اما برید بپرسید که نرم افزارش چی هست اونایی که اطلاعات گوشی رو می دزدن بپرسید راهنماییتون کنم .ولی شایدم اینی که گفتم نباشه عزیزم

  52. مریم می‌گوید

    سلام واقعا احمقانه است برای یه موجودی ساده باید اینقد مردم و تاب بدن. بقیه بانک ها چرا سیستم آپ رو برای راحتی مشتریان فعال کرده اما بانک ملی چی……..؟

  53. امانی می‌گوید

    سلام چطوری میتونم اطلاعات بام رو روی لب تاپ نصب کنم تا بتونم موجودی حساب وسایر عملیات بانکی رو انجام بدم

  54. عزیز می‌گوید

    با سلام چگونه میتوان در سیستم بام بانک ملی شماره حساب کسی که قبلا وجه واریز نموده ایم از لیست واریزی ها حذف کنیم و دیگر در لیست حساب های واریزی ما نباشد . لطفا راهنمایی فرمایید . با تشکر منتظر پاسخ شما هستم .

  55. anush می‌گوید

    من امروز بانک ملی کارت گرفتم ینی واقعن عقبه از بانک های دیگه؟؟؟؟

  56. مهناز می‌گوید

    نرم افرار بام الان ٢ روزه كه روي گوشي من كار نميكنه ! ؟ اشكال از سروره يا تلفن من اشكال داره ؟

  57. مجید می‌گوید

    سلام با سامانه بام اصلا نمیشه موجودی گرفت فقط بلدید کار مردم را مشکل کنید مزخرفترین سامانه فقط بام……!!!!!!

    1. ناشناس می‌گوید

      یعنی اینقدر صبر دارید ؟
      من حساب ملی بستم رفت با این مسخره بازیشون

  58. ناشناس می‌گوید

    واقعا افتضاحه

  59. یگانه می‌گوید

    واسه عصویت نام کاربریمو چی باید بنویسم؟؟؟هرچی مینویسم قبول نمیکنه

  60. زهرا می‌گوید

    من دوساعته نشستم یه موجودی بگیرم و هنوز نتونستم این چه وضعشه

  61. Mohhamad می‌گوید

    بسیار عالی

  62. ناشناس می‌گوید

    سلام واقعا که نمیخوام به رختون بکشم ولی سالهای سال است که با بانک ملی و تجارت کار میکنم ولی سبستم هیچ بانکی به تجارت نمیرسد که چقدر راحت میشه همه کاری ( موجودی ، کارت به کارت) پرداخت وغیره …….. را براحتی انجام داد . یک موجودی میخوام کلی حرف و تبلیغ آخرش هم هیچ .

  63. ناشناس می‌گوید

    سلام ی کد یا رمزی بگین ک بتونیم موجودی حساب رو نگاه کنیم

  64. زهرا می‌گوید

    یعنی چی اومدیم یکی گوشیش اندروید نبود. یا اینترنت دسترس نداشت. چرا آخه باید اینهمه قضیه روپیچیده کنید . واقا من که اصلا از بانک ملی راضی نیستم نه خدمات حضوریشون نه خدمات غیر حضوری. بانکهای دیگه فقط کافیه یه کده یو اس اس دی وارد کنی بدون کارمزد بدون اینترنت و بدون نیاز به گوشیهای پیشرفته توی یک دقیقه با همون کد همه کار میشه انجام داد.

  65. زهرا می‌گوید

    واقعا براتون متاسفم که با وجود اینهمه نارضایتی مشتریان و انتقادات اصلا احترام به نظر مردم نمیزارید ودر طول این چندسال فکری برای رفع این مشکل و تغییر سیستم خدماتتون نمیکنید. انگار نظر و رضایت مردم اصلا براتون اهمیتی نداره.این بی احترامی اصلا قابل توجیه نیست

  66. آیه می‌گوید

    فکر میکنم برنامه ی بسیار خوبی باشد

  67. ن مرعشی می‌گوید

    سلام
    من بیشتر از یک سال است که با سامانه بام بدون هیچ مشکلی کار میکنم. اخیرا لبتاپ من نمی تواند حتی صفحه اول ورود به سامانه بام را نشان دهد . یعنی حتی نمتوانم کاربری و پسورد را وارد کنم. امروز به بانک رفتم و متوجه شدم در سیستم بانک بدون مشکل باز می شود. متاسفانه کارشناس بانک هم نتوانست کمکی بکند.

  68. علی می‌گوید

    سلام من برای ثبت نام اقدام نمودم سیستم اختار کد ملی میده مگه میشه بعد یه مدت استفاده از کارت حتی اقدام به بروزرسانی کارت(پایان تاریخ کارت) باز هم متوجه مشکل شماره ملی نشده باشند بدون کارت ملی که کارت رو عوض نمیکنن مگه میشه شماره ملی مغایرت داشته باشه نفهمند. لطفا راهنمایی کنید….

  69. ناشناس می‌گوید

    مانده موثر یعنی چی

  70. ناشناس می‌گوید

    اینکه آخرین موجودی حسابها رو نمیشه دید احمقانه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.