راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تعداد کاربران سامانه بام بانک ملی ایران از مرز 200 هزار نفر گذشت

با گذشت حدود پنج ماه از راه‌اندازی سامانه اینترنتی جدید بانک ملی ایران (بام)، تعداد کاربران این سامانه از مرز 200 هزار نفر گذشت. امنیت بالا، جامعیت، کاربری بسیار آسان و هوشمندی این سامانه از مهم‌ترین علل استقبال مشتریان از این سرویس جدید است. رضایت خاطر مشتریان بانک از این سامانه به حدی بوده که درمدت حدود پنج ماه بیش از 200 هزار کاربر جذب این سامانه شدند.

 در بهمن‌ماه سال گذشته پس از گذشت هشت سال از راه‌اندازی سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران (سبا)، بانک ملی ایران با هدف ارائه کامل‌ترین مجموعه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان و استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های حوزه فناوری اطلاعات و یکپارچه نمودن خدمات قابل‌ارائه به آن‌ها، سامانه بانکداری اینترنتی «بام» را راه‌اندازی کرد.

این سامانه بر اساس ویژگی «هر مشتری یک سامانه» به نحوی طراحی گردیده است که کاربر علاوه بر دریافت طراحی و پیام‌های ویژه خود می‌تواند بر اساس کاربردهای مورد نیازش چیدمان صفحه پیشخوان خود را با نظر خود انجام دهد. حذف ابزارهای رمزساز جانبی (token) که در سامانه سبا به کار می‌رفت، از دیگر ویژگی‌های این سرویس محسوب می‌شود.

 مشتریان بانک ملی ایران که عضو سامانه پیام کوتاه بانک ملی ایران (ساپتا) هستند، می‌توانند بدون مراجعه به شعبه و از طریق سایت اینترنتی این بانک به عضویت سامانه مذکور درآیند.

منبع: بانک ملی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.