راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

نحوه مشاهده ریزکارکرد و جزئیات قبوض تلفن ثابت

مشاهده جزئیات کارکرد قبوض برای مشتریان در وب‌سایت شرکت مخابرات و در بخش «مخابرات من» فراهم شده است. در این بخش می‌توان بدون نیاز به دریافت قبض کاغذی تلفن ثابت یا اینترنت، ریزکارکرد و جزئیات قبض را مشاهده کرد.

ببینید: چگونه می‌توان قبوض الکترونیکی برق را پرداخت کرد؟

به‌گفته سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران این موضوع به‌خصوص بعد از حذف قبوض کاغذی جزو درخواست‌ها و نیاز به‌حق مشتریان بود که اکنون مشاهده و در صورت نیاز، چاپ ریزکارکرد قبوض میسر شد.

ببینید: چگونگی پرداخت قبض تلفن ثابت با شماره ۱۸۱۸

در ادامه به نحوه مشاهده ریزکارکرد و جزئیات قبوض تلفن ثابت از طریق «مخابرات من» اشاره شده است.

ببینید: نحوه پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق وب‌سایت مخابرات / آموزش گام‌به‌گام

برای مشاهده جزئیات کارکرد قبوض ابتدا به وب‌سایت شرکت مخابرات مراجعه و پس از آن بر روی گرینه «مخابرات من» کلیک می‌کنید.

برای ورود به این قسمت ابتدا باید ثبت‌نام کنید. با کلیک بر روی گزینه «ثبت‌نام» مشخصات خود را وارد می‌کنید.

پس از وارد کردن نام کاربری و شماره موبایل، کدی برای شما پیامک می‌شود. با وارد کردن آن کد به صفحه منو وارد می‌شوید.

در این قسمت با کلیک بر روی «تلفن» و قسمت «شماره تلفن‌های من» شماره تلفن مورد نظر را ثبت می‌کنید.

پس از آن کد فعال‌سازی با تماس به همان شماره وارد شده به شما اعلام می‌شود.

پس از ذخیره کردن شماره تلفن، در قسمت «مشاهده ریزهزینه‌های قبض» شماره تلفن، سال و دوره مورد نظر را وارد و پس از آن گزینه «مشاهده قبض» را انتخاب می‌کنید. پس از آن ریزجزئیات قبض مانند شرح هزینه دوره را می‌توانید مشاهده کنید.

برای پرداخت قبوض نیز می‌توانید از قسمت «پرداخت قبض»، پرداخت پایان دوره یا میان دوره را انجام می‌دهید.

50 نظرات
  1. غلامرضا گودرزیان می‌گوید

    ای کاش اول زیر ساخت هارا فراهم میکردیدبعد قبض ها اینترانتی مینمودید تا برای یک قبض گرفتن ساعتها وقتمان را هدر نمیدادیم الان دو ساعت هست که من نشستم و میخواهم یعنی ثبت نام کنم ولی کد فعال سازی بعداز ۵ دقیقه میاید لطفا سایت تان را درست کنید

  2. ناشناس می‌گوید

    مخابرات نمی خواهد مشتریان دسترسی به ریز مکالمات و قبض را فراهم کند در مخابرات من ثبت نام کرده ام اما به انحا مختلف امکان دیدن قبض فراهم نمی شود به وزیر محترم مخابرات منتقل کنید.

    1. ناشناس می‌گوید

      دقیقا….

  3. مصطفی بخشی می‌گوید

    لطفا دراینترنت طوری باشد که صورت حساب وشناسه قبض وشناسه پرداخت تلفن ثابت را دسترسی. داشته باشیم تا با کارتمان ازطریق عابربانک پرداخت کنیم

  4. زمانی می‌گوید

    امکان دسترسی به صورتحساب وجود ندارد !!

  5. احمد می‌گوید

    هر کاری میکنم نمی تونم ریز مکالمات را بببنم

  6. ناشناس می‌گوید

    باسلام چندین بار به مخابرات مراجعه کردم قرار بود به جای قبض پیامک بیاد که خبری نشد سایت مخابرات هم که فقط مبلغ بدهی را خوب اعلام میکنه تورا خدا اینقدر مردم را اذیت نکنیدچند بار دیگه بیایم مخابرات .

  7. سید می‌گوید

    برای انجام هرکاری لازم به اینترنت میباشد . زمانی که با وای فای موفق نشی وارد سایت خود مخابرات شد چگونه میتوان اقدام به پرداخت قبض الکترونیکی نمود .فقط پول میگیرن و خدماتی نمیدهند . همه کلاه بردار .

    1. ناشناس می‌گوید

      دوست عزیز منم امروز امتحان کردم، با وای فای جواب نداد اما بانت خود گوشی باز اوضاع بهتر بود

    2. علی می‌گوید

      کارت ملی و‌ شماره وارد میشه اما هیچ کدی ارسال نمیشه.

  8. حسین می‌گوید

    با سلام/متاسفانه وقت زیادی را صرف ثبت نام کردم و هر بار پیام می دهد شما قبلا ثبت نام کرده اید و وقتی نام کاربری را می زنم ارسال پیامک به تلفن همراه دیگه ای ارسال می شودکه مربوط به من نیست و با شکاره همراه من هم وارد نمی شود. لطفا اصلاح فرمایید.

    1. ناشناس می‌گوید

      سلام با نام کاربری دیگه ای ثبت نام کنید زیرساختشون ضعیفه به جای اینکه بگه نام کاربری توی سامانه هست و تکراریه این مشکل پیش میاد

  9. الی می‌گوید

    با سلام
    بنده هم
    متاسفانه وقت زیادی را صرف ثبت نام کردم و هر بار پیام می دهد شما قبلا ثبت نام کرده اید و وقتی نام کاربری را می زنم ارسال پیامک به تلفن همراه دیگه ای ارسال می شودکه مربوط به من نیست و با شماره همراه من هم وارد نمی شود. لطفا اصلاح فرمایید.

  10. جلال می‌گوید

    متأسفم زیر ساخت ها در حد همون مسیر رود که شیراز رو آب برد

  11. سعیدی می‌گوید

    سلام. مگر قرار نبود صد گیگ اینترنت خانگی در روزهای کرونایی مجانی باشد؟ چه شد که دوبله حساب کردید؟ ثانیا چرا دسترسی به جزییات قبض برای مشترکین فراهم نیست؟؟؟

  12. ناشناس می‌گوید

    سلام درمنوی ثبت تلفن وقت شماره ی تلفن ثابت را می نویسم .کد چگونه برای تلفن ثابت موردنظر ارسال میشود ای کد را چطوری ببینیم

  13. ناشناس می‌گوید

    کد های ارسالی به موبایل به راحتی قابل رویت هست .کد ارسالی برای ثبت تلفن ثابت در منو شماره های من .را چگونه ببینیم ایا به همان شماره ثابت ارسال میشود ؟ حال چگونه این کد ارسالی قابل دسترسی ویا رویت هست .؟

  14. تلا می‌گوید

    به جای این همه مسخره بازی و خریدن فحش، کاری کنید که با وارد کردن یوزر و کلمه عبور بتوان به اطلاعات مورد نظر دست یافت مثل سایت های خارجی

  15. ناشناس می‌گوید

    با سلام چرا نمی شود به ریز مکالمات دست پیدا کرد.

  16. اشکان می‌گوید

    چرا رمز رو ب شماره موبایل نمیغرستین؟شاید تلفن یکی خراب یا قطع باشه

  17. سعید محبی می‌گوید

    سلام ما استعلام کردیم مبلغ۹۰۲۰۰۰ریال واسمون نمایش داده شد و پرداخت کردیم ولی ظاهرا مبلغ کمتره ، ما چجور بقیه مبلغ رو پس بگیریم

  18. مجید می‌گوید

    مخابرات از نشان دادن ریز قبوض به انحاء مختلف طفره میره و مردم را مسخره میکنه من که خیلی ناراضی ام

  19. عباس نظربیگی می‌گوید

    من فقط قبض کاغذی راحتم چون همه چیزام مشخص

  20. مهرى توكلى می‌گوید

    سلام چرا مخابرات مثل ادارت برق مبلغ قبض را اس ام اس نمیکند تا به وقت بتوانیم پرداخت کنیم اینجورى ما از کجا بفهمیم قبض دوره کى میاد این چه وضعیه که براى مردم درست کردین

  21. علی می‌گوید

    امکان مشاهده قبض وجود ندارد اگر مشکلی ندارید مثل قبض گاز یا برق دسترسی به جزئیات قبض را راحت کنید از طریق شناسه قبض و شناسه پرداخت

  22. ناشناس می‌گوید

    ناسلامتی قرار بود این امکانات به راحتی مشترکین و کارکنان مخابرات منجر بشه. خودتون بازخوردها رو ببینین، این وضعیتیه که درست کردن، نه به ریز صورتحساب دسترسی داریم نه به شناسه قبض و پرداخت!!! از طریق ۲۰۲۰هم برای تراکنش های بالای ۱۰۰تومن رمز پویا لازم داره بعد از پرداخت هم بازم میگه پرداخت ناموفق!!!تلفن هم یکطرفه میکنن تو این وضعیتی که قرار بود ملاحظاتی در مورد پرداخت ها صورت بگیره.آقای مهندس آقای دانا آقای همچی تموم یک فکری برای این مشکلات بکنید بی زحمت.

  23. زارع می‌گوید

    واقعا مردم رو مسخره کردن انگار که خودشون از جنس مردم نیستن …
    یک هفته هست اینترنت رو بدون اطلاع قطع کردن کسی هم جوابگو نیست نه سیستمی نه تلفنی

  24. ناشناس می‌گوید

    مخابرات واسه خودش درآمد زایی میکنه مثل اونیکی مجموعه ها
    والسلام،کلا افتضاح هست

  25. پیمان می‌گوید

    الان چند روزه میخوام تو سامانه مخابرات من ثبتنام کنم ولی کد فعالسازی ارسال نمیشه.
    ازطریق #۲۰۲۰* هم ثبتنام کردم ولی جوابش نیود! بعد گزینه پیگیری ثبتنام رو میزنم میگه این امکان بزودی اضافه خواهد شد!
    واقعاً داریم به کجا میریم…

  26. ناشناس می‌گوید

    ، اگه نمیخواهید ریز مکالمات بدید ،مستقیم بگید ،چرا با مردم بازی میکنید ؟ در شان این مقامات محترم نیست که اینطور با تنها سرمایه مردم (زمان) و وقت مردم بازی کنید ،چون این مردم بدبخت فقط همین براشون مونده ،با تشکر

  27. ناشناس می‌گوید

    ریز قبض نمی دید!!!! یعنی جز برنامه و ترفند تون هست!!!! چندین بار سعی کردم ولی موفق نشدم تا به این شکل راحت تر هر چی دلتون خواست ببرید… چرا وقت مردم برای شما ارزش نداره و چرا مردم نفهم فرض می کنید!!! من الان به قدری عصبانی هستم که قشنگ می تونم باعث و بانی این سرکار گذاشتن رو به حسابش برسم!!!!

  28. محمد می‌گوید

    سلام خواهشمندم یه فکری برای خطوط تلفن روستای برزنون بکنین. اکثر تلفنا قطعه و کسی هم نیست خدمات بده ممنون میشم رسیدگی کنین

  29. ناشناس می‌گوید

    خنده داره وقت برای ثبت کد فعال سازی ۱ دقیقه است ولی کد بعد از مدت زمان طولانی به همراه ارسال می شود.

  30. محمد می‌گوید

    سلام من هرچقدر خواستم رمز ورودو امتحان کنم قبول نکرد هر کاریم که خواستو انجام ندادم رمزورود هنگام ثبت نام مشکلش چیه چرا نمیتونم یه رمز انتخاب کنم؟

  31. بدبخت ایرانی می‌گوید

    نه کد فعالسازی میاد نه هیچی! افتضااااااااااااااااااااح

  32. هامون می‌گوید

    با سلام، خواهشا، لطفا، التماس میکنم، کاری که نمیتوانید انجام دهید وارد نشوید و مردم را آزارندهید ۳روز پیش تلفن من به خاطر بدهی قطع شد با ۲۰۰۰ پرداخت کردم مبلغ ۱۸۰،۰۰۰تومان و وصل شد جالب انکه بخاطر موضوعی که پیش امد در این سه روز منزل نبودم حالا که امدم دوباره قطع کردن و مبلغ بدهی ۲۳۸۰۰۰ تومان گفتن صمنا این خط تلفن برای اینترنت استفاده میکنم باز بوجه کم اوردن سیستم ها قاطی کرده همش هم مقصر تحریم هاست؟

  33. ملکی می‌گوید

    من قبض ماه قبل را از طریق آپ پرداخت کرده ام الان در قبض جدید به عنوان بدهی ثبت شده تلفن هم قطع شده آیا این درست است ؟

  34. کامبیز مخابراتی می‌گوید

    واقعا سیاست کثیف که مردم نتونن به راحتی ریز مکالمات رو ببینن
    فقط انتظار دریافت پول از مردم دارن

    احمقااااا کسی ریز مکالمات تلفن یکی دیگرو ببینه چه تاثیری داره

    چرا کار مردم رو سخت میکنید

    نهاد بازرسی مخابرات دروغ محضه

  35. متخصص!!! می‌گوید

    سلام
    بنده قبلاًدر مخابرات من ثبت نام کرده ام و تا تا چندی پیش هم قبوض تلفن های ثابت را از این طریق دریافت و سپس پرینت می گرفتم (بنده ذیحساب یه شرکت هستم) و بعداز پرداخت وارائه سند واریزی (قبض مهمور شده به مهر بانک)وفرایند مراحل اداری خاص خودطی این مدت مشکلی نداشتیم ولی دو ماهی هست که دیگر نمی توانیم از طریق مخابرات من پرینت قبوض تلفن را دریافت کنیم لطفاً ما را راهنمایی کنید./. (چون که تا پرینت قبوض نباشند نمی توانیم انها را پرداخت کنیم)

  36. متخصص!!! می‌گوید

    دوستان(بنده ذیحساب یه سازمان دولتی هستم) ما تا مدتی پیش از طریق “مخابرات من” تمام قبوض سازمان را پرینت می گرفتیم و بعد از پرداخت ، قبوض ماشین شده توسط بانک را بعنوان سند پرداخت به واحدهای نظارتی ارسال می کردیم ولی چند ماهی هست که دیگه نمی شود از طریق مخابرات من از قبوض پرینت بگیریم و بالطبع نمی توانیم آنها را پرداخت کنیم ./. لطفا مرا راهنمایی کنید ممنون

  37. ali می‌گوید

    با عرض سلام
    والا من هر کاری کردم نتونستم وارد سایت مخابرات من بشم. اول که ثبت نام نمی کرد حالا هر کاری میکنم میگه شما قبلا ثبت نام کردید، بعد از وارد کردن رمز اعلام میکنه رمز اشتباه است

  38. سینا می‌گوید

    وزیر جوان فاتحه این مخابرات رو خوند از طلا بودن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما رو مس کنید

  39. ناشناس می‌گوید

    به هیچ عنوان رمز رو قبول نمیکنه و همش میزنه ثبت رمز اشتباه،جالبه که باید پولی رو پرداخت کنیم که نمیدونیم برای چی هست،ریز قبض رو نمیدن،واقعأ که مردم رو اون دوحرفی فرض کردن،خجالت بکشید که بعید میدونم

  40. ناشناس می‌گوید

    سلام در یک ماه چند بار تماس گرفته میشه،صورت حساب پرداخت کنید و گر نه تلفنتون قطع میشه.معلوم نیست چند وقت یکبار قبض رو بایستی پرداخت کنیم؟!

  41. مصطفی می‌گوید

    با سلام
    دوستان از این آدرس می تونید قبض هاتون مشاهده کنید:
    https://www.tci.ir/bill/21xxxxxx
    به جای x شماره مورد نظرتون وارد کنید
    همچنین برای شهرهای دیگه کافیه به جای کد تهران (۲۱) کد شهر خودتون (دقت کنید بدون صفر) وارد کنید

    1. ناشناس می‌گوید

      اینم که نمیشه که

  42. عبداله می‌گوید

    واقعا شرم آوره که ساتهای مخابرات باید سریعترین ودقیقترین باشد اما دوروزه من میخواهم قبض تلفن را پرداخت کنم هیچ یک از سایتهای شرکت مخابرات کار نمیکنند. از بس فک وفامیل رئیس روسا که بی لیاقت ترین هستند را بکار گمارده اند بهتر از این نخواهد بود چون برای کار کردن نیامده اند آمده اند فقط جیبشان پر کنند

  43. ناشناس می‌گوید

    واقعا ‌متاسفم‌برای‌مخابرات‌که‌مردم‌وبیچاره‌میکنه‌اخرش‌هم‌نمیفهمی‌چی.شد

  44. ناشناس می‌گوید

    تف به این مدیریتتون. اگر زیرساخت نیست، خیلی بی خود می‌کنید قبض رو الکترونیکی می کنید. اس ام اس قبض نیومده و تلفن قطع شده. حالا نمیشه رو سایت لعنتی هم ثبت نام کرد، چون کد فعالسازی نمیاد. یا نفر آدم رندم از کوچه بازار بزارید به جای خودتون وضعیت خیلی بهتر میشه. حداقل از اونها قصه‌ها و خیال‌پردازی‌های شاخ‌انگیز نمیشنویم.

  45. علی احمدی می‌گوید

    لطفا در خصوص بهینه سازی سایت اقدام نمایید. بسیاری از کاربران رضایت ندارند. باتشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.