راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آنی بانک ملی در تلکام با حضور مدیران ارشد بانک ملی، همراه اول و جی‌اس‌اس رونمایی شد

دستگاه آنی بانک ملی، امروز ۲۵ مهر ماه در نمایشگاه تلکام با حضور مسعود خاتونی معاون فناوری اطلاعات بانک ملی و جمعی از مدیران ارشد بانک ملی، همراه اول و شرکت جی‌اس‌اس رونمایی شد.

این دستگاه که با همکاری اپراتور همراه اول و بانک ملی ایران توسط شرکت جی‌اس‌اس راه اندازی شده است، علاوه برا ارائه خدمات رایج دستگاه‌های الکترونیک بانکی، خدمات گوناگون از جمله فروش سیم کارت، انواع سکه طلا، فروش انواع ارز و تبدیل ارز و موارد ارزش افزوده‌ای از این دست را در اختیار کاربران و مشتریان قرار می‌دهد.

خاتونی در گفتگو با خبرنگار راه پرداخت درباره همکاری سه جانبه شکل گرفته بین بانک ملی، همراه اول و شرکت جی‌اس‌اس گفت: «در چند سال گذشته، دولت، استقرار دولت الکترونیک را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده است. با تبیین دستورالعمل‌ها که توسط دولت و مجلس شورای اسلامی تهیه شد و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد، مقرر شد دستگاه‌های اجرایی سرویس‌های مرتبط با خود را در لایه‌های مختلف و به صورت الکترونیک عرضه کنند. از این رو ما نیز با دستگاه‌های گوناگون وارد تعامل شدیم تا به این مهم در عرصه بانکی جامه عمل بپوشانیم و دستگاه آنی بانک امروز یکی از خروجی‌های این تعاملات است.»

عضو هیئت مدیره بانک ملی گفت: «مطابق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا یک ماه آینده در ۱۵۰ نقطه و تا پایان سال جاری در هزار و ۵۰۰ نقطه کشورها دستگاه آنی بانک، خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد.»

به گفته مهندس محرابیان مدیر برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت جی‌اس‌اس، دستگاه آنی بانک توسط تیم متخصصان ایرانی در کشور طراحی و تولید شده است و به عنوان یکی از اختراعات ایرانی نیز ثبت اختراع شده است. راه پرداخت به زودی در گزارشی این دستگاه را معرفی خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.