راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آغاز به کار باجه‌های خدمات مالی موسسه اعتباری توسعه

به منظور جلب نظر مشتریان و تقویت هر چه بیشتر ارتباط آنان با مؤسسهٔ اعتباری توسعه، باجه‌های ارائهٔ خدمات مالی در برخی شعب مؤسسه، آغاز به کار کرد.

به گزارش امور روابط عمومی و بازاریابی، مؤسسهٔ اعتباری توسعه با رویکرد جدید و راه اندازی باجه‌های خدمات مالی در شعب نقطه عطف و تمایز خود را با رویکرد هاى قدیمى بنا نهاده و با راه اندازی باجه‌های خدمات مالی در شعب منتخب سعی دارد، سوپر مارکت‌های مالی که تلاشى فراگیر براى تمرکز موثر بر نیازهاى مشتریان و خلق راه حل هاى بانکى، بیمه‌ای، کارگزاری و… متناسب جهت پاسخ گویى موثر‌تر و دقیق به خواسته هاى مشتریان در بازارهای پول، سرمایه و بیمه است، را تقویت نماید.

باجه‌های خدمات مالی» مؤسسهٔ اعتباری توسعه «، ارائه دهندهٔ انواع خدمات بازارهای مالی و در این مرحله دربرگیرندهٔ خدمات کارگزاری، بازار سرمایه (بورس)، خدمات مالی و مشاوره‌ای، خدمات صرافی و خدمات ارزی، خدمات مشاوره بیمه‌ای و ارائهٔ انواع خدمات در حوزه‌های بازارهای مالی است.

از مهم‌ترین دست‌آوردهای طرح یاد شده، دست رسی آسان مشتریان به سرویس‌های خدمات مالی و پولی، رسیدگی سریع به درخواست‌های شهروندان، ارائهٔ انواع خدمات سریع و آسان و صرفه جویی در وقت مشتریان با ارائهٔ خدمات در قالب در بسته‌های پولی، بیمه‌ای و مالی است.

از دیگر وظایف این باجه‌ها، تبیین آئین‌نامه‌ها و ارائهٔ مشاوره در زمینه‌های مذکور، معرفی خدمات جدید و کاربردی است.

دیگر فعالیت‌های مهم این باجه‌ها مدرنیزه کردن خدمات، ارتقاء فرهنگ سرویس دهی به مشتریان و پدید آوردن محیطی صمیمانه برای آگاهی یخشی به مخاطبان است.

باجه داران خدمات مالی به عنوان سفیران بانک اخلاق محور در ۵ شعبه منتخب، علاوه بر مشاوره‌های بیمه‌ای و کارگزاری، بازار سرمایه (بورس)، مشاوره در زمینه‌های مدیریت ریسک، مدیریت نقدینگى، روش‌های تامین مالى و به طور ارائهٔ راهنمایی‌های لازم در خصوص، وضعیت بازار‌های مالی به مشتریان علاوه بر سرویس هاى رایج بانکى را به عهده دارند.

شایان ذکر است با راه اندازى ۵ باجه خدمات مالی در تهران در فاز بعدی این طرح باجه خدمات مالی در شهرستان‌های مشهد، تبریز، اصفهان نیز راه اندازی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.