موسسه توسعه بانک نشد: مستخدمین حسینی از توسعه رفت

موسسه توسعه بانک نشد: مستخدمین حسینی از توسعه رفت

حیدر مستخدمین حسینی از مدیریت موسسه اعتباری توسعه کناره‌گیری کرد.

به گزارش فارس، حیدر مستخدمین حسینی که از سال 87 با هدف ارتقاي نخستین موسسه اعتباری ایران به بانک، سمت مدیر عاملی این موسسه را پذیرفته بود، پس از سه سال فعالیت از سمت خود کناره‌گیری کرد.

بنابر این گزارش، برخی منابع نزدیک به مستخدمین حسینی ضمن تایید این خبر در مورد علت این اقدام وی، عدم موافقت بانک مرکزی با تبدیل شدن موسسه اعتباری توسعه به بانک را به عنوان اصلی ترین علت برمی شمارند.بنا بر گفته یکی از این منابع، پس از آنکه مستخدمین حسینی با وجود فراهم آوردن زمینه‌ها و شروط لازم برای ارتقای موسسه اعتباری توسعه به بانک، با عدم موافقت بانک مرکزی با این مساله مواجه شد، به این جمع‌بندی رسید که ممکن است علت عدم موافقت بانک مرکزی با تبدیل شدن موسسه به بانک، حضور او در سمت مدیر عاملی موسسه توسعه باشد و با همین استدلال ترجیح داد تا از سمت خود کناره‌گیری کند. پیش از این نیز اخبار جسته و گریخته‌ای از استعفای مستخدمین حسینی به گوش می‌رسید که عدم درج نام مدیرعامل موسسه توسعه در فهرست مدیران مورد تایید بانک مرکزی آنها را تقویت می‌کرد. حیدر مستخدمین حسینی در پرونده خود سابقه رييس هیات مدیره بورس اوراق بهادار، معاونت پارلمانی وزارت اقتصاد و معاونت حقوقی بانک مرکزی را نیز دارد.

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/6isy کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی