راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پیام‌های تسلیت جامعه آی‌تی و فناوری مالی کشور به‌مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه

برخی از اعضای جامعه آی‌تی در پی شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران، با انتشار پیام‌های شهادت او و هیئت همراه وی را تسلیت گفتند.

سید ابراهیم رئیسی، ظهر روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» همراه با جمعی از دولتمردان به آذربایجان شرقی سفر کرده بود. بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهان وی در مسیر بازگشت منطقه خداآفرین به تبریز در شرایط نامساعد جوی دچار سانحه شد و تمام سرنشینان آن از جمله آیت‌الله رئیسی به شهادت رسیدند.


راه رئیسی با تداوم جهاد ادامه دارد


عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به دنبال شهادت آیت‌الله رئیسی، طی پیامی در شبکه‌های اجتماعی آورده است: «شهید جمهور آیت‌الله دکتر رئیسی برای خدمت بی‌منت به مردم سر از پا نمی‌شناخت و جلوه‌ای از مدیریت انقلابی را در اداره امور اجرایی کشور به ما نشان داد و در همین راه هم مزد خود را با شهادت گرفت.

به فضل الهی راه ایشان با تداوم جهاد برای خدمت به مردم و رشد و پیشرفت کشور توسط تک‌تک اعضای دولت ادامه خواهد داشت».


حرکت و تلاش بی‌وقفه


محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی در پیامی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور مردمی، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر و هیئت همراه ایشان را خدمت مقام معظم رهبری، اعضای محترم دولت، ملت بزرگ ایران و مدیران و کارکنان خدوم شبکه بانکی کشور تسلیت گفت: «با نهایت تالم و تأسف فراوان شهادت جان‌گداز خادم‌الرضا علیه‌السلام آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی، خستگی‌ناپذیر و پرتلاش جمهوری اسلامی ایران و همراهان گرامی ایشان را که در حین تلاش خدمت‌رسانی به ملت بزرگ ایران اتفاق افتاد تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.»


رئیسی یادآور بهشتی و رجایی و دیگر یاران شهیدش بود


روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در پیامی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت: «خبر تلخ شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، سید شهیدان خدمت و همراهان خدوم ایشان پس از ساعت‌ها چشم انتظاری، دردی جانکاه و داغی عظیم بر دل‌های نگران و امیدوار مردم ایران نشاند.

رئیس‌جمهور مردمی، دلسوز و پرتلاش ایران اسلامی که در همه سنگرهای مسئولیت با تواضع و ساده‌زیستی، روحیه جهادی، عدالت خواهی و فسادستیزی، مخلصانه در صف اول خدمت به مردم ایستاده بود و یادآور بهشتی و رجایی و دیگر یاران شهیدش بود به پاداش عمری ایمان و مجاهدت و خدمت در شب میلاد باسعادت امام رئوف، شهد شیرین شهادت نوشید.»


با همتی مضاعف ادامه خواهیم داد


امین کلاهدوزان، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران در پیامی اعلام کرد:«دولت سیزدهم که با شعار دولت مردمی کار خود را آغاز کرده است، رویکرد خدمتگزاری و خستگی‌ناپذیری خود را وامدار نگاه، منش و رفتار شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی می‌داند؛ چنانکه تأکید ایشان به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور بر خدمت صادقانه و اولویت دادن به مردم، ترجیع بند تمامی جلسات عمومی و نشست‌های داخلی در بدنه قوه مجریه بود.

حادثه روز گذشته که در حین بازدید و پیگیری امور اجرایی در منطقه شمال‌غرب کشور برای ایشان و هیئت همراه اتفاق افتاد، غمی بزرگ در سینه ملت شریف ایران ایجاد کرد و ما را در فقدان شهید جمهور به سوگ نشاند.

اینجانب به نمایندگی از کلیه همکاران مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، ضمن عرض تسلیت شهادت آیت الله دکتر سیّد ابراهیم رئیسی و همراهان محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران، اعلام می‌دارد که راهبرد رئیس‌جمهور محترم را در خدمت صادقانه به مردم با همتی مضاعف ادامه خواهیم داد و به لطف خدا مسیری که در این دولت شروع شد را با همّت عالی و انگیزه‌ای دوچندان به اتمام خواهیم رساند.»


رئیس‌جمهور در مسیر پیشرفت کشور موجب تألم بسیار شد


در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه در سانحه هوایی، علی حکیم جوادی، رئیس هیئت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران پیام تسلیت صادر کرد. او در پیام خود نوشت: «شهادت جان‌سوز خادم‌الرضا (ع) آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و هیئت همراه ایشان در مسیر پیشرفت کشور و خدمت‌ به مردم شریف ایران، موجب تأثر و تألم بسیار شد. لازم می‌دانم شهادت ایشان را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مردم عزیز کشورمان و بیت داغدار آن زنده‌یاد تبریک و تسلیت عرض کنم.»


رئیس‌جمهور پرتلاش و خستگی‌ناپذیر مردم ایران بر سر عهد خود ایستاد


علیرضا ماهیار، مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک نیز در پیام خود به همین مناسبت نوشت: «شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (علیه‌السلام)، رئیس‌جمهور خدوم و مردمی کشور و هیئت همراه، در مسیر خدمت به مردم، آحاد ملت بزرگ ایران را در بهت و اندوه فرو برد. ساده‌زیستی،‌ مواضع انقلابی، روحیه جهادی و به‌کارگیری جوانان در رده‌های گوناگون مدیریتی از جمله اقدامات تحسین‌برانگیز دولت ایشان بود. رئیس‌جمهور پرتلاش و خستگی‌ناپذیر مردم ایران بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت ایران کردند.

شرکت ملی انفورماتیک به‌عنوان بازوی فناوری بانک مرکزی و ارائه‌دهنده خدمات به شبکه بانکی کشور، شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری، آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهوری و دیگر همراهان ایشان را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم شهیدپرور ایران، تسلیت و تعزیت عرض می‌کند.


شهادت رئیسی شهادت ناباورانه و مظلومانه بود


مسعود زند وکیلی، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره گروه فن‌آوا شهادت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه او را تسلیت گفت: «شهادت ناباورانه و مظلومانه رئیس‌جمهور متواضع و خدوم حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه را، به رهبری معظم، ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدیده تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای شهدای عزیز، غفران الهی و علو درجات و صبر جزیل برای بازماندگان مسئلت دارم.»


تلاش‌هایشان در راه اعتلا اجر اخروی آنان را دوچندان خواهد کرد


بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل شرکت ایرانسل : «سانحه دلخراش و غم‌انگیز سقوط بالگرد و شهادت رئیس محترم جمهوری، امام‌جمعه محترم تبریز، وزیر محترم امور خارجه، استاندار محترم آذربایجان شرقی و همراهانشان را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم. یقیناً خدمات بی‌شمار این عزیزان به مردم شریف ایران و تلاش‌هایشان در راه اعتلا و استواری بیش‌ازپیش شجرهٔ طیبهٔ نظام مقدس جمهوری اسلامی، باقیات‌صالحاتی است که نزد ایزد متعال، اجر اخروی آنان را دوچندان خواهد کرد.»


شهادت، بالاترین عطیه الهی برای مجاهدان راه حق


مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران پیرامون شهادت رئیس‌جمهور در پیامی آورده است: «پاک‌مردانی که هیچ کسب و تجارت آنان را از یاد خدا و به‌پاداشتن نماز و دادن زکات غافل نگرداند و از روزی که دل و دیده‌ها در آن روز حیران و مضطرب است ترسان و هراسانند.»


رئیسی در مسیر خدمت فردی خستگی‌ناپذیر بود


حسن سالاریه، معاون وزیر ارتباطات در پیامی شهادت جان‌سوز رئیس‌جمهور مردمی و خدوم، حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان وی را تسلیت گفت: «مرحوم شهید حضرت آیت‌الله رئیسی عمر خود را صرف دیانت و خدمت به انقلاب و مردم شریف انقلاب اسلامی کرد و در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد. او در مسیر خدمت فردی خستگی‌ناپذیر و نمونه بارز مسئول متعهد و مخلص انقلابی بود و عمل صادقانه‌اش همواره سرمشق خواهد بود.

شهادت رئیس‌جمهور مردمی و خدوم ملت و همراهانش وزیر امور خارجه دکتر حسین امیر عبداللهیان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل هاشم امام‌جمعه بافضیلت تبریز، دکتر مالک رستمی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به محضر رهبر عظیم الشان انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت می‌گویم و مطمئنم مردم شریف ایران و بسیاری از مظلومان جهان او را هرگز از یاد نخواهند برد و یادش همواره در دل‌هایمان زنده خواهد بود. روحشان با صلحا، علما، شهدا و مجاهدین فی‌سبیل‌الله محشور باد.»


از جمع خادمان ملت یاوری خستگی‌ناپذیر رخت بر بست


علی نوری، مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر با صدور پیامی شهادت رئیس‌جمهور مردمی آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفت: «خبر تاسف‌بار شهادت سید خدوم و محبوب، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران آیت‌الله آقای سیدابراهیم رئیسی و همراهان عزیز ایشان پس از ساعت‌ها بیم و امید و چشم‌انتظاری، موجی از اندوه و حزن ملی را در دل‌های ملت بزرگ ایران، پدید آورد و بر قلب‌های همه داغی بزرگ نشاند، باری از جمع خادمان ملت یاوری خستگی‌ناپذیر رخت بر بست که رخت خادمی و نشان جان‌نثاری آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام زیبنده قامت او بود. بدون‌شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر رئیس‌جمهور شهید و سایر شهدای این ضایعه بزرگ در یاد و خاطره ملت ایران خواهد ماند.»


رئیسی در مسیر تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی شهید شد


امین مطیعی، مدیرعامل پرداخت نوین《شهادت جانسوز رییس جمهور مردمی و محبوب، خادم الرضا (ع) «حضرت آیت الله رئیسی» و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد را به محضر مقام معظم رهبری (حفظه الله) و ملت داغدیده ایران تسلیت عرض می‌کنیم.
حضرت آیت الله رییسی در مسیر خدمت به خلق و تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی جان خود را در طبق اخلاص نهاد و شهد گوارای شهادت در راه خدمت نوشید. رضوان الهی، وعده حق تعالی برای مردانی چنین سترگ و جهادگرانی چنین بااخلاص است.
از خداوند متعال رحمت واسعه برای شهدای سانحه از جمله «شهید جمهور» مسالت داریم و برای بازماندگان صبر جمیل آرزومندیم.》


ایستادن پای وطن مرد می‌خواهد


سید محمد رضوی‌زاده، رئیس پژوهشگاه ارتباطات طی پیامی شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه ایشان را تسلیت گفت و نوشت: ‌«ایستادن پای وطن مرد می‌خواهد. خبر شهادت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب مردم ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه داغی است که به‌آسانی تسلی نمی‌یابد‌.

مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است. حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا علیه‌السلام که سه سال پیش در روز ولادت امام رضا علیه‌السلام رئیس‌جمهور ایران شد، در شب ولادت امام رضا علیه‌السلام به شهادت رسیدند. از خداوند منّان برای ایشان و همهٔ همراهانشان که در راه خدمت به مردم به لقاءالله پیوستند، غفران و رضوان الهی و سعادت در سرای جاویدان و حشر با رئوف الأئمة امام رضا علیه‌السلام را مسئلت می‌کنیم.»


شهید رئیسی چهره‌ای ممتاز در میان کارگزاران خدوم انقلاب اسلامی


مرکز ملی فضای مجازی با صدور اطلاعیه‌ای شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور، آیت‌الله آل هاشم، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و سایر شهدای سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت: «با نهایت تأسف و تأثر خبر ناگوار شهادت رئیس‌جمهور مردمی، خادم‌الرضا (ع) حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان در راه خدمت به ایران عزیز، آحاد مردم ایران را داغدار کرد. حضور در مناطق محروم و دیدار با مردم در جای‌جای کشور و تلاش شبانه‌روزی برای رفع مشکلات مردم، شهید رئیسی را چهره‌ای ممتاز در میان کارگزاران خدوم انقلاب اسلامی قرار داد و شهادت، اجر چند دهه خدمت بی‌منت ایشان به این نظام مقدس و ملت شریف ایران بود.

ساده‌زیستی و مردمی بودن و اذعان همه گروه‌ها به اخلاص و مردم‌داری شهید آیت‌الله رئیسی چه در زمان خادمی در حرم امام هشتم (ع) و چه ریاست قوه قضائیه و نهایتاً مسند ریاست‌جمهوری، ایشان را در کنار نام‌های بزرگی همچون شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر و قهرمان مقاومت اسلامی حاج‌قاسم سلیمانی، در تاریخ معاصر ایران جاودانه کرد.

مرکز ملی فضای مجازی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور خستگی‌ناپذیر و همچنین امام‌جمعه محبوب استان آذربایجان شرقی شهید آیت‌الله آل هاشم و دیپلمات انقلابی شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، دکتر مالک رحمتی و سایر شهدای سانحه سقوط بالگرد را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و عموم ملت ایران تسلیت عرض می‌کند و از خداوند متعال علو درجات را برای شهدای این حادثه مسئلت داریم.


ابراهیم رئیسی را به‌راستی که باید شهید خدمت نامید


حمزه آقابابایی، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان در پیامی نوشت: «حادثه دلخراش سقوط بالگرد رئیس‌جمهور و جمعی از یارانش بی‌تردید، بسیاری را بهت‌زده و اندوهگین کرد. ابراهیم رئیسی را به‌راستی که باید شهید خدمت نامید. در تمامی این سال‌ها، افتخارش خادم امام رضا بودن بود و تلاش برای خدمت به مردم.

نقش پررنگ ایشان در حیات‌وممات انقلابی و سیاسی و فرهنگی ایران بر کسی پوشیده نیست. امیدواریم که ایشان در بهشت حضرت ابراهیم و در جمع بهشتیان قرار گیرند. با نهایت تأسف و تأثر شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، دکتر حسین امیر عبداللهیان؛ وزیر محترم امور خارجه، دکتر مالک رحمتی؛ استاندار محترم آذربایجان شرقی، آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم؛ نماینده محترم ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی را تسلیت عرض می‌کنم. خانواده شرکت پرداخت الکترونیک سپهر ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده داغدار این شهیدان والامقام، برای حفظ اتحاد و پیشرفت مردم این سرزمین بهترین‌ها را آرزو می‌کند.»


امیدوارم روح شهدا با اولیای الهی محشور شود


سیدمرتضی بکا، مدیرعامل شرکت فام نیز در پیام تسلیت خود بیان کرد: «شهادت جان‌سوز و ناباورانه خادم‌الرضا (ع)، ریاست محترم و محبوب جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس‌جمهور ایران اسلامی که سه سال پیش در روز ولادت حضرت امام رضا (ع) رئیس‌جمهور شد و در روز ولادت حضرت امام رضا (ع) به شهادت رسید و هیئت همراه ایشان را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله العظم (عج)، مقام معظم رهبری، مردم شهیدپرور ایران و تمامی همکاران محترم شرکت فام تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان علو درجات را برای ایشان آرزومندم، امیدوارم روح شهدا با اولیای الهی محشور و امام رئوف، ثامن‌الحجج، حضرت امام موسی بن الرضا (ع) در روز میلادشان، ایشان و همراهان خدومشان را مهمان بارگاه مقدس خود فرمایند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.