مدتی است که در محافل رسانهای صحبت از بحران در بانکداری ایران میشود. آیا به راستی چنین است و بانکداری ایرانی دچار بحران شده است؟ آیا خروج پولها از بانکها برای خرید طلا و پس ندادن وامها دلیل شروع بحران است؟ فعالان اقتصادی نسبت به وقوع بحران هشدار میدهند اما مدیران بانک مرکزی چنین فکر نمیکنند و معتقدند اوضاع بحرانی نیست.
اولین پادکست راه پرداخت در زمینه بحران بانکی است.
برای شنیدن پادکست اینجا کلیک کنید.