پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
چگونگی افزایش وفاداری مشتری و تحلیل دادهها جزو بنیادیترین مسائل درک پرسونای مخاطب است که در الکامپ به آن پرداخته شد
پنل «اصلیترین و بنیادیترین مسائل درک پرسونای مخاطب» پنجشنبه ۲۷ تیرماه و در اولین روز رویداد الکامپ در سالن ۶ مرکز نمایشگاههای بینالمللی با حضور مینا والی مدیرمسئول رسانه راه پرداخت و ماهنامه عصر تراکنش، مونا دژبان مدیرعامل واژهبان،…