راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عضو هیئت مدیره ایران کیش: پات می‌تواند جمعی از خدمات نوین را در چتر خدماتی خودش متمرکز کند

عضو هیئت مدیره ایران کیش گفت: «اراده و استراتژی اول ما این است که پات بین همه مردم، همه اصناف و ذینفعان به ویژه بانک‌ها و مشتریان بانک‌ها رسوخ کند.»

عضو هیئت مدیره ایران کیش با بیان اینکه ذات هر نمایشگاهی محصولات و خدمات نوینی است که در عرصه کسب‌وکار برای ذینفعان و مشتریان، مردم و اصناف ارائه می‌دهد گفت: «به طور مسلم حضور شرکت ایران کیش در نمایشگاه الکامپ می‌تواند بسیار مؤثر باشد.»

به گزارش روابط عمومی ایران کیش، احمد سلمانی آرانی ادامه داد: «ایران کیش در سال 98 در لبه تکنولوژی و مطابق با نیازهای مشتریان و مخاطبین در حال حرکت است.»

سلمانی آرانی گفت: «وجود 52 محصول جدید طی چند ماه گذشته و ارائه آن به تمام ذینفعان طرف قراردادی این شرکت، یک حرکت ارزنده است که در سطح کشور انجام گرفت.»

او تاکید کرد: «شرکت ایران کیش مانند همیشه علاوه براینکه در عرصه‌های مختلف رتبه‌های بالایی را بین رقبا دارد در حوزه مسئولیت اجتماعی، اخلاق مداری و سلامت کاری نیز، این روند را طی می‌کند.»

او افزود: «اینکه مدیر ایران کیش به عنوان بهترین مدیر سال انتخاب می‌شود و این شرکت رتبه‌ها و مدارک مختلفی از حوزه‌های مختلف رگولاتوری و ذینفعان دریافت کرده اتفاق مبارکی است که در ادامه نیز می‌تواند وجود داشته باشد.»

او در باره تاکید خاص ایران کیش برروی محصول پات اظهار کرد: «در حال حاضر برند پات با برند ایران کیش عجین شده است. پات یک نماد است که می‌تواند جمعی از خدمات نوین را در چتر خدماتی خودش متمرکز کند و بنابراین هیئت مدیره ایران کیش اراده دارد برند پات را تقویت کرده و در حفظ و نگهداری و در توسعه قلمرو آن تلاش کند. همین طور سیاست‌های تشویقی و انگیزشی در این زمینه به اجرا گذاشته است.»

سلمانی آرانی خاطر نشان کرد: «اراده و استراتژی اول ما این است که پات بین همه مردم، همه اصناف و ذینفعان به ویژه بانک‌ها و مشتریان بانک‌ها رسوخ کند. پات از حیث فنی لیاقت این را دارد که در رتبه‌های بسیار بالا قرار بگیرد و سرویس‌های خود را روزبه روزگسترش دهد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.