پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
چگونگی دریافت دستگاه کارتخوان جیبی شاپ
کارتخوانهای جیبی شاپ، مناسب کسبوکارهای شخصی و خانگی در 3 مدل به بازار ارائه میشوند. شاپ برای اشخاصی که نیاز به دستگاهی کوچک، مقرونبهصرفه و ضدضربه دارند، مدل D180 با بدنه فلزی را ارائه میکند که از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند متصل شده و با اپلیکیشن اندروید و iOS، علاوه بر پرداخت، بسیاری از خدمات دیگر را نیز انجام میدهد.
همچنین شاپ دو مدل D200 را نیز به بازار ارائه کرده است که با سیمکارت و بدون نیاز به اپلیکیشنهای موبایلی نیز خدمات پرداختی انجام میدهند. شاپ باور دارد با گسترش استفاده از این کارتخوانهای جیبی، به رونق کسبوکارهای شخصی و خانگی در این شرایط اقتصادی کمک خواهد کرد. این دستگاهها یک سال گارانتی داشته و در سراسر کشور دفاتر خدمات پس از فروش برای سرویسدهی به مشتریان آمادهاند.
شاپیها همراه با دستگاه خریداریشده که از لحظه اول مالک دائم آن هستند، یک بسته آموزشی برای استفاده آسان نیز دریافت خواهند کرد.
در ادامه مراحل و مدارک موردنیاز برای دریافت دستگاه کارتخوان جیبی شاپ آمده است.
مراحل دریافت دستگاه کارتخوان جیبی شاپ:
متقاضیان میتوانند در سایت www.shopp.ir کارتخوان جیبی خود را بهصورت آنلاین خریداری کنند و یا از طریق تماس با 54705000-021 سفارش خود را با کارشناسان فروش شرکت مطرح کنند.
پس از ارسال مدارک برای دریافت ترمینال از شاپرک، حداکثر پس از سه روز کاری، دستگاه کارتخوان با شمارهحساب تعریفشده روی آن، به مشتری تحویل داده میشود.
مدارک موردنیاز برای دریافت دستگاه کارتخوان جیبی شاپ:
- کپی مدارک شناسایی
- اجارهنامه، سند مالکیت یا استشهادنامه
- جواز کسب یا استشهادنامه
- شماره شبا بانک دلخواه مشتری با تأییدیه بانک
با سلام.
اگر این دستگاه را بخرید دیگه قابل فروش یا پس دادن یا انتقال به شخص دیگر نیست (تنها وسیله خریدنی که قابل فروش نیست). لطفا هنگام خرید دقت کنید تا کلاهی که سر ما رفت سر شما نرود
سلام قیمت خریدش چقدره
با سلام. من یک دستگاه از این مدل خریدم ولی با گذشت یکسال هنوز فعال سازی نشده. اون کسی هم که دستگاه را تحویل داده خبری ازش نیست. هیچ کس پاسخگو نیست. حتی کسی پیدا نمیشه برام فعالش کنه.
سلام دستگاه pax210 خریداری شده از شیراز پاساژ کاخ نور الانم قطع شده و هیچ گونه تعهدی از طرف پشتیبان یا مرکز خریدار شده نیس لطفا کسی پاسخ گو نیس
سوئیچش چیه روی صفحه اصلی دستگاه یا پایین رسید میزنه
فن آوا کارت یا غیره
سلام دستگاه A920خریداری کردم الان نزدیک به یک هفته قطع شده کسی هم جوابگو نیست
سلام من از دستگاه d220 دارم میخوام شماره حساب که روی ان هست را عوض کنم چکار باید بکنم
من نمایندگی ام انجام میدم.مدارک میفرستید.تغییر حساب ومالکییت انجام میشه
ی دستگاه 920خریداری کردم الان دوماه قطع کردند وکسی هم جوابگو نیست