راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانکداری الکترونیک؛ یکی از محورهای همایش هفتم روابط عمومی الکترونیک

مقالات ارسالی به هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک حدود ۸۰ درصد نسبت به دوره ششم افزایش دارد.

غلامرضا کاظمی دینان، دبیر اجرایی هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک از کارشناسانی که به فراخوان علمی این همایش پاسخ مثبت دادند تشکر کرد و گفت: به نظر می‌رسد به لحاظ کیفی نیز مقالات از رشد قابل توجهی برخوردار شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بزودی جزئیات بیشتری از کم و کیف مقالات ارسالی به بخش فراخوان مقالات اعلام خواهد شد افزود: استعدادیابی و معرفی چهره‌های جوان و آینده‌دار از مهم‌ترین اهداف برگزاری بخش فراخوان مقالات علمی در این همایش است که خوشبختانه نتایج بسیار درخشانی هم در طول سال‌های گذشته داشته است.

او با اعلام اینکه تمامی مقالات ارسالی، اعلام وصول شده‌اند از کارشناسانی که مقاله خود را به دبیرخانه ارسال ولی تا کنون اعلام وصولی دریافت نکرده‌اند خواست با آدرس ایمیل info@eprcenter.ir  یا ایمیل دبیر همایش به آدرس  amirabbastaghipour@gmail.com  مکاتبه کنند.

کاظمی دینان با اشاره به استقبال مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی مؤسسات و سازمان‌های مختلف از هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک افزود: روند ثبت‌نام مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی از سراسر کشور برای حضور در هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک مثبت و قابل توجه است.

وی توجه دبیرخانه دائمی همایش به طرح مباحث کاربردی و بررسی تجارب عملی در استقرار نظام روابط‌عمومی الکترونیک در سال‌های اخیر را عامل این استقبال ذکر کرد.

دبیر اجرایی هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک ادامه داد: پیش از فراگیر و کاربردی شدن فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات در انجام وظایف روابط‌عمومی‌ها، شرح وظایف و مسؤولیت‌های آن‌ها محدود بود اما امروز روابط‌عمومی‌ها به همراه دیگر واحدهای ستادی و فنی، نقش قابل توجه‌ای در سازمان‌های خود برعهده دارند.

دبیر اجرایی هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با اشاره به یکی از محورهای این همایش در حوزه بانکداری الکترونیک، گفت: بانکداری الکترونیک و بانکداری مجازی نقش فراواحدی روابط‌عمومی‌ها را سبب شده است. وی افزود: کاهش زمان، افزایش سرعت و دقت در انجام کار و کاهش سفرهای درون شهری در کنار تسهیل در کسب و کار، تجارت و به حداقل رسیدن گردش پول فیزیکی از مزایای بانکداری الکترونیک است.

کاظمی دینان از بررسی کارکردهای روابط‌عمومی الکترونیک در استقرار دولت الکترونیک در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های ارائه‌کننده خدمات و بررسی کارکردهای روابط‌عمومی الکترونیک در ارتقای فضای کسب‌وکار بنگاه‌های صنعتی و تجاری به عنوان دو محور دیگر این همایش نام برد.

گفتنی است هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک ۲۵ اردیبهشت ماه سالجاری در هتل المپیک تهران و با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از اساتید، کارشناسان و مدیران روابط‌عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی برگزار خواهد شد.

فرآیند ثبت‌نام برای حضور در این همایش از طریق سایت www.eprcenter.ir  ادامه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.