راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مجمع دو روزه فین‌تک پاریس با حضور بیش از 130 استارت‌آپ، فردا برگزار می‌شود

شاید یکی از منحصربه‌فردترین رویداد در حوزه سرمایه‌گذاری دیجیتال و فین‌تک در اروپا، رویدادی باشد که 30 و 31 ژانویه (دهم و یازدهم بهمن‌ماه) در شهر پاریس برگزار می‌شود. مجمع فین‌تک پاریس (Paris Fintech Forum) رویداد دو روزه‌ای است که در کاخ برونیارت (Palais Brongniart) و توسط شرکت خدمات مشاوره استراتژیک فرانسوی Alteir برگزار خواهد شد.

این رویداد قرار است که فردا و پس فردا با حمایت بیش از 60 حامی بین‌المللی میزبان بیش از دو هزار شرکت‌کننده از 850 شرکت از 47 کشور دنیا و بیش از 200 مدیرعامل و مدیران ارشد صنعت بانک، بیمه، مخابرات، قانون‌گذاران از سراسر دنیا است.

در این رویداد قرار است که 130 استیج استارت‌آپی، 185 پنل و سخنرانی و پیچ برگزار شود که در کنار 120 غرفه نمایشگاهی در دو طبقه دو روز کاملا تخصصی را برای شرکت‌کنندگان رقم می‌زند.

همچنین در این رویداد قرار است که بیش از 150 مدیرعامل کسب‌وکارهای حوزه فین‌تک در پنل‌ها و مصاحبه‌های این دو روز حضور خواهند داشت و درباره مسائل مهم و کلیدی که در راس امور مالی دیجیتال و به‌طور کلی فین‌تک مطرح است صحبت شود.

برنامه‌های رویداد

طی دو روز پنل و سخنرانی قرار است که مهم‌ترین و به‌روزترین مسائل و چالش‌های این حوزه توسط متخصصان و مدیران ارشد و پیشروهای صنعت مطرح شود و در هر روز این پنل‌ها حول و حوش چهار، پنج محور اصلی خواهد بود. اما بخش مشترک در این دو روز جلسات پیچ 130 استارت‌آپی است که از اروپا، آسیا، آمریکا و آفریقا در رویداد شرکت کرده‌اند.

قانون‌گذاری و رگ‌تک، امور مالی جایگزین، بازار و مدیریت ثروت و پرداخت از محورهای پنل‌ها و سخنرانی‌های اولین روز از مجمع فین‌تک پاریس است و قرار است که در این روز درباره موضوعاتی مانند نئوبانک‌ها، وام‌دهندگان جایگزین، زنجیره بلوک و بیت‌کوین، PSD2 و غیره بحث و گفتگو شود.

محورهای اصلی در روز دوم شامل بیت‌کوین و زنجیره بلوک، اینشورتک، همکاری میان کسب‌وکارهای مالی و حوزه فین‌تک و افزایش سرمایه است و سخنرانان قرار است که درباره موضوعاتی ازجمله هوش مصنوعی، مدیریت دارایی در عصر دیجیتال، اینترنت اشیا و امور مالی، ارزهای رمزنگاری‌شده، ICO، بانکداری باز و غیره صحبت شود.

برت کینگ بنیان‌گذار و مدیرعامل موون هم جزو سخنرانان این رویداد است که در روز دوم درباره کتاب جدید خودش با عنوان بانک 4.0 سخنرانی خواهد کرد. او به‌تازگی در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت که در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شده بود نیز به‌عنوان سخنران شرکت کرده بود.

همچنین در پایان هر روز هم مراسم جایزه مجمع فین‌تک 2018 را خواهیم داشت که 12 استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های برتر این حوزه در دسته‌بندی‌های مختلف، معرفی خواهند شد.

کتاب منتخب فین‌تک پاریس سال 2018، کتابی است که 140 کسب‌وکار حوزه فین‌تک از 40 کشور دنیا را به طور جداگانه و مجزا مورد بررسی قرار داده است و قرار است که در این مجمع فین‌تک، در اختیار شرکت‌کنندگان قرار بگیرد.

شرکت‌های مسترکارت، HSBC، جمالتو و ویزا جزو حامیان این رویداد هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.