بانک‌تک (BankTech) موبایل

پیام‌رسان بله به ۱۳ بانک متصل شد

نوشته شده توسط اتاق خبر راه پرداخت

پیام‌رسان بومی و ملی «بله» که زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه‌های مجازی در کشور را فراهم ساخت، اکنون قابلیت انجام خدمات بانکی از مبدأ ۱۳ بانک مختلف را دارد و دیگر بانک‌ها نیز در حال اتصال به این شبکه هستند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این پیام‌رسان که هم‌اکنون علاوه بر دو بستر اندروید و آی‌او‌اس، نسخه دسکتاپ آن نیز قابل دسترسی است، علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام‌رسان از جمله گفت‌وگو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قابلیت خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و … را داراست.

اکنون علاوه بر بانک ملی ایران، بانک‌های انصار، آینده، پست بانک، کشاورزی، شهر، حکمت، پاسارگاد، دی، پارسیان، ملت، سرمایه و تجارت به این شبکه متصل هستند و کاربران می‌توانند از کارت‌های این بانک‌ها به عنوان کارت مبدأ استفاده کنند.

قابلیت متمایز دیگری که «بله» نسبت به دیگر پیام‌رسان‌های موجود دارد این است که کاربران آن می‌توانند در حین استفاده از فضای یک پیام‌رسان، هم‌زمان درخواست پول نیز بدهند.

پیام‌رسان بله با حمایت بانک ملی ایران توسعه ‌یافته و امروز بین ۲۰ تا ۳۰ هزار تراکنش روزانه با حجم حدود ۱۰ میلیارد تومان در آن در حال انجام است.

همچنین اکنون ۶۰۰ هزار نفر کاربر، عضو پیام‌رسان «بله» هستند و روزانه ۱۰ تا ۱۲ هزار کاربر نیز جذب این پیام‌رسان می‌شوند.

امنیت این پیام‌رسان توسط بانک ملی ایران تضمین شده و کاربران فضای مجازی می‌توانند با اطمینان خاطر هم از فضای یک پیام‌رسان بومی بهره ببرند و هم اینکه خدمات بانکی خود را سریع، راحت و به صورت هم‌زمان و ایمن انجام دهند.

درباره نویسنده

اتاق خبر راه پرداخت

در اتاق خبر راه پرداخت ما همه خبر‌های قابل انتشار مربوط به صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک ایران را در راه پرداخت منتشر می‌کنیم. ما در راه پرداخت تلاش می‌کنیم بیش و پیش از خبررسانی، تحلیل ارائه کنیم. اما مخاطبان ما می‌توانند از طریق اتاق خبر در جریان مهم‌ترین رویدادها و روندها هم قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

/* ]]> */