راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با معروف‌ترین شرکت‌های فین‌تک در نیویورک آشنا شوید

ماهنامه عصر تراکنش / نیویورک یکی از جذاب‌ترین هاب‌های فین‌تک در دنیاست و به قطب نوآوری شناخته شده است. کارآفرینان بااستعدادی که برای ایجاد ساختارشکنی در صنعت به نیویورک چشم دوخته‌اند، باید چشم‌انداز و بازیگران این صنعت را به‌خوبی بشناسند و درک کنند.

صنعت فین‌تک در نیویورک، شرکت‌هایی دارد که در بخش‌های مختلفی مشغول به کار هستند و ما در ادامه می‌خواهیم نگاهی بیندازیم به برخی از جالب‌ترین شرکت‌های فین‌تکی که بخش مالی نیویورک را به‌دست گرفته‌اند.

.

بانکداری / فناوری بانکداری

موون (Moven)، که سابقا با نام موون بانک شناخته می‌شد، یک پلتفورم ارائه‌دهنده خدمات بانکی مبتنی بر موبایل است. موون به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا از طریق تلفن همراه‌شان پول خرج کنند و همچنین می‌تواند روی تراکنش‌ها و الگوی مصرفی کاربرانش، فیدبک فوری ارائه دهد.

افراد می‌توانند با استفاده از این پلتفورم به حساب موون خودشان پول واریز کنند، پرداخت انجام دهند و با استفاده از کارت‌های اعتباری یا نقدی خودشان، پول برداشت کنند.

پلتفورم اپ‌وِی (Appway Platform) به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا بتوانند اپلیکیشن‌های کسب‌وکاری خودشان را توسعه داده و عملیاتی کنند. این پلتفورم جامع، فرایندها را در یک فضای کاری یکپارچه دیجیتال هماهنگ می‌کند، هوش جمعی را ارتقا می‌بخشد و به شرکت‌ها برای تبدیل دیدگاه‌هایشان به راهکارهای اجرایی کمک می‌کند.

اَکسونی (Axoni)، ارائه‌دهنده راهکارهای زنجیره بلوک دفاتر کل توزیع‌شده است. در واقع این راهکارها به‌منظور بهینه‌سازی مدیریت داده‌های پس از تجارت است. این فین‌تک در حال حاضر با بانک‌ها و ارائه‌دهندگان زیرساخت‌های مالی همکاری دارد. مجموعه خدمات اکسونی شامل فناوری دفاتر کل توزیع‌شده، توسعه قراردادهای هوشمند و ابزارهای تجزیه‌وتحلیل است.

اُپن‌فین (OpenFin)، ارائه‌دهنده راهکارهای فناوری قابل اجرا برای دسکتاپ‌های مالی است. درواقع اُپن‌فین یک نرم‌افزار منبع‌باز است که نیازهای اجرایی و امنیتی درخواست‌های مالی آنی را برطرف می‌کند.

[mks_pullquote align=”left” width=”600″ size=”18″ bg_color=”#444444″ txt_color=”#ffffff”]

موون

موون که سابقا با نام موون بانک شناخته می‌شد، یک پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات بانکی مبتنی بر موبایل است. موون به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا از طریق تلفن همراهشان پول خرج کنندو همچنین می‌توانند روی تراکنش‌ها و الگوهای مصرفی کاربرانشان فیدبک فوری ارائه دهند.

[/mks_pullquote]

 

امنیت / تقلب / تایید هویت

بیل گارد (BillGuard) یک شرکت امنیت مالی شخصی است. مسئولیت این شرکت اسکن روزانه فعالیت‌های کارت و آگاه کردن کاربر از هزینه‌های پنهان، خطاهای صورت‌حساب، اشتراک‌های گمراه‌کننده و دیگر کلاهبرداری‌ها است.

پِی‌فون (Payfone) خیال مشتری را بابت اطمینان از هویت کسب‌وکار راحت می‌کند تا افراد بتوانند تجارب آسان، امن و بدون اصطکاکی را از طریق کامپیوترهای شخصی، تلفن همراه و تبلت‌هایشان داشته باشند. پِی‌فون یک پلتفورم امنیت موبایلی است که همان ساختارهای امنیتی را به کسب‌وکارها ارائه می‌دهد که اپراتورهای شبکه‌های موبایل از آن برای تایید هویت و شناسایی مشترکین در شبکه‌های تلفن همراه استفاده می‌کنند.

پِرسونِتیکس (Personetics) یک راهکار تعاملی پیش‌بینی شده‌ای که صرفا برای صنعت خدمات مالی طراحی شده، ارائه می‌دهد. این شرکت خودش را متعهد به کمک به انواع موسسات مالی مختلف کرده است و به آنها تجربه مشتری شخصی‌سازی‌شده بیشتری از طریق تمامی کانال‌ها، به‌ویژه حوزه‌های آنلاین، موبایل و تبلت ارائه می‌دهد.

.

تجارت الکترونیکی

زیبی (Zibby)، محصول شرکت Cognical است که به افرادی که دسترسی به تسهیلات بانکی ندارند یا اعتبار کمی دارند، کمک می‌کند تا بتوانند محصولات برقی، لوازم خانگی، مبلمان و سایر کالاها را به‌صورت آنلاین خریداری کنند.

پیانو (Piano) شرکت‌های رسانه‌ای را هدف قرار داده است و به آنها کمک می‌کند تا بتوانند نام تجاری، مخاطبان بیشتر و درآمد ثابت داشته باشند.

.

پرداخت

کارت فلایت (CardFlight) ارائه‌دهنده ابزارها و تکنولوژی است که به فروشندگان این امکان را می‌دهد تا بتوانند پرداخت از طریق کارت‌های اعتباری و روی دستگاه‌های اندروید و آی‌او‌اس را پذیرش کنند. توسعه‌دهندگان اپلیکیشن به کمک کارت فلایت به‌راحتی می‌توانند امکان پذیرش پرداخت‌های کارتی را درون اپلیکیشن‌های موبایلی قرار دهند.

زیپ‌مارک (Zipmark) یک پلتفورم تراکنش‌های پرداخت موبایلی است که به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا در امنیت کامل چک‌های خودشان را ارسال یا دریافت کنند.

.

اینشورتک

آژانس بیمه بُلت (Bolt)، یک آژانس بیمه دیجیتالی است که به صاحبان کسب‌وکارهای کوچک این امکان را می‌دهد تا با استفاده از پلتفورم بیمه منحصربه‌فرد بُلت، بیمه مورد نظرشان را انتخاب و خریداری کنند.

لیموناد (Lemonade) یک پلتفورم بیمه فردبه‌فرد است که در آن از فناوری هوش مصنوعی و اقتصاد رفتاری استفاده شده است. این پلتفورم ارائه‌دهنده بیمه برای ساکنان کالیفرنیا، نیویورک و ایلینویز است. چت‌بات‌هایی وجود دارد که اطلاعات مورد نیاز در خصوص مکان، موقعیت و جزئیات ملک را ارائه می‌دهد و لیموناد می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی، سیاست‌های شخصی‌سازی‌شده‌ای را برای هر کاربر در نظر بگیرد.

.

مدیریت مالی شخصی

باتم‌لاین تکنولوژی (Bottomline Technology) ارائه‌دهنده راهکارهای پرداخت الکترونیک، صورت‌حساب و اتوماسیون‌سازی اداری برای شرکت‌ها، موسسات مالی و بانک‌ها است.

اِستیودنت لون هیرو (Student Loan Hero) یک پلتفورم مبتنی بر وب است که امکان سازمان‌دهی، مدیریت و بازپرداخت وام‌های دانشجویی را فراهم می‌کند.

تایکون (Tykoon) هم یک پلتفورم سرویس‌های مالی شخصی‌سازی‌شده و اجتماعی است که به بچه‌ها امکان دریافت، پس‌انداز و پرداخت پول می‌دهد.

اِسپیر (Spare) یک پلتفورم ارائه پول نقد است. در واقع افراد می‌توانند بدون استفاده از دستگاه خودپرداز و تنها با استفاده از این اپلیکیشن، پول نقد داشته باشند. شما می‌توانید مقدار پولی را که مد نظرتان است در اپلیکیشن اسپیر وارد کنید و دستگاه موبایل‌تان را هم در نزدیکی فروشنده‌ای که او هم به اپلیکیشن اسپیر متصل است، قرار دهید. البته فروشندگان می‌توانند هزینه کارمزد را از پولی که به مشتری می‌دهند، کسر کنند، هرچند کارمزد این اپلیکیشن نسبت به دستگاه‌های خودپرداز کمتر است.

لِرن‌وست (LearnVest) پلتفورم آنلاینی است که ارائه‌دهنده سرویس‌های مورد نیاز برای برنامه‌ریزی‌های مالی است. این پلتفورم در سال 2015، توسط شرکت Northwestern Mutual  خریداری شد.

[mks_pullquote align=”left” width=”600″ size=”18″ bg_color=”#444444″ txt_color=”#ffffff”]

بهترین اکوسیستم برای فعالیت فین­‌تک­‌ها

کشور انگلستان و شهر لندن به‌عنوان بهترین اکوسیستم موجود برای فعالیت فین­‌تک­‌ها در سطح جهان معرفی شده است. پس از انگلستان، به ترتیب؛ کالیفرنیا، نیویورک، سنگاپور، آلمان، استرالیا و هنگ‌­کنگ در رده‌­های بعدی این فهرست قرار گرفته­‌اند. کالیفرنیا در شاخص استعداد و سرمایه در رده نخست قرار گرفته و انگلستان از لحاظ سیاست‌های دولتی حائز رتبه اول شده است. این در حالی است که نیویورک دارای بیشترین تقاضا بوده است.

[/mks_pullquote]

 

سرمایه‌گذاری / مدیریت ثروت

آرتیوِست (Artivest)، پلتفورم سرمایه آنلاینی است که تجربه سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهد که شامل بینشی تخصصی و دسترسی‌های منحصربه‌فرد و ویژه به فرصت‌های سرمایه‌گذاری می‌شود.

بِتِرمنت (Betterment) شرکت سرمایه‌گذاری آنلاینی است که مشاوره‌های مالی هوشمند و شخصی‌سازی‌شده ارائه می‌دهد. پلتفورم اتوماتیک بِتِرمنت، پیچیدگی‌هایی که در حساب‌های سرمایه‌گذاری سنتی وجود دارد را از بین می‌برد.

اِستیمایز (Estimize) یک پلتفورم برآوردهای مالی باز است که تجمیع برآوردهای اساسی و مورد نیاز از بیش از 20 هزار تحلیلگر مستقل را تسهیل می‌کند.

پِلوسید (Pellucid) برای افرادی طراحی شده است که می‌خواهند تجزیه‌وتحلیل‌های مبتنی بر داده و مشاوره‌های تخصصی به مشتریان و ذی‌نفعان ارائه دهند تا به آنها در انجام تصمیم‌گیری‌ها کمک بیشتری کنند.

هِجِیبل (Hedgeable) می‌تواند به‌صورت خودکار و بدون اینکه نیازی به انجام حداقل سرمایه‌گذاری داشته باشد، در کمتر از پنج دقیقه برای کسانی که وقت این کار را ندارند، سرمایه‌گذاری انجام دهد.

ثینک‌نام (Thinknum) با جمع‌آوری داده‌ها، به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد تا با نظارت روی وب‌سایت‌های شرکت‌های مختلف بتوانند ایده‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر ایده داشته باشند.

اُپن‌فولیو (Openfolio) یک شبکه اجتماعی مشترک است که کاربران می‌توانند در آن پورتفولیو، سهام، اوراق قرضه و دیگر دارایی‌هایشان را به اشتراک گذارند.

فولیو داینامیکس (FolioDynamix) ارائه‌دهنده راهکارهای مدیریت ثروت مبتنی بر وب، تحقیقات و برنامه‌های معماری باز است.

اِلِوِست (Ellevest) یک پلتفورم خودکار است که به زنان برنامه‌های سرمایه‌گذاری شخصی ارائه می‌دهد. این شرکت همچنین برنامه‌های بودجه‌بندی مبتنی بر هدف، ابزارهای معاملاتی و پورتفولیوی سفارشی برای مشتریانش در نظر گرفته است.

اِستَش (Stash) یک پلتفورم سرمایه‌گذاری مبتنی بر موبایل است و به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا بر اساس منافع، باورها و اهداف‌شان و حداقل با پنج دلار، سرمایه‌گذاری انجام دهند.

کادر (cadre) به سرمایه‌گذاران معتبر و رسمی دسترسی مستقیم به بخشی از سرمایه‌گذاری‌های شخصی املاک تجاری را می‌دهد.

.

پلتفرم‌های آموزشی و سرمایه‌گذاری شخصی

اسمارت اَسِت (SmartAsset) یک پلتفورم فناوری مالی است که با استفاده از داده می‌تواند به افراد برای انجام تصمیم‌گیری‌های مالی مانند خرید خانه، بازنشستگی، بیمه عمر، وام دانشجویی، کارت‌های اعتباری و حساب‌های جاری، مشاوره‌های رایگان و عملی ارائه دهد.

لِرن‌وِست (LearnVest) پلتفورم آنلاینی است که ارائه‌دهنده خدمات مرتبط با برنامه‌ریزی‌های مالی است و در سال 2015 توسط شرکت Northwestern Mutual خریداری شد.

پِی‌پِرکس (PayPerks) با همکاری با بانک‌ها و کمک در برنامه‌های دولت، قصد بهبود عملکردهای سلامت مالی جامعه، به‌خصوص در بخش‌های آسیب‌پذیرتر جامعه را دارد. در حال حاضر هم این شرکت در حال توسعه و گسترش تکنولوژی و تخصص خودش در بخش‌های عمومی و خصوصی برای بهبود بیشتر عملکردهای مرتبط با تغذیه و مراقبت‌های بهداشتی است.

کرادبیلیتی (Crowdability) یک منبع داده، تحقیق و آموزش روی صنعت در حال ظهور کرادفاندینگ به حساب می‌آید. آنها همچنین ارائه‌دهنده محتوای اصلی، داده، آموزش و همین‌طور یک گروه از کارشناسان سرمایه‌گذاری در مراحل اولیه مانند سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر، هستند.

.

سرویس‌های مبتنی بر کلود

زیگنیت (Xignite) ارائه‌دهنده APIهای داده‌های بازارهای مالی مبتنی بر کلود است تا با استفاده از آن، شرکت‌ها و موسسات در حال ظهور بتوانند داده‌های بازار آنی و مرجع را به دارایی‌های دیجیتال خود، مانند وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایلی‌شان، ارائه دهند.

.

کرادفاندینگ / وام‌دهی/امور مالی

گاست (Gust) پلتفرمی است که استارت‌آپ‌ها را به سرمایه‌گذاران فرشته متصل می‌کند.

کامن‌باند (CommonBond) بر اساس مدل وام‌دهی اجتماعی طراحی شده است. این پلتفورم به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا روی وام دریافتی‌شان پس‌انداز داشته باشند و همچنین به سرمایه‌گذاران امکان دریافت بازگشت مالی خوبی می‌دهد.

باند استریت (Bond Street) استارت‌آپی است که تمرکزش روی تغییر وام‌دهی کسب‌وکارهای کوچک با استفاده از تکنولوژی، داده و طراحی است.

[mks_pullquote align=”left” width=”600″ size=”18″ bg_color=”#444444″ txt_color=”#ffffff”]نیویورک پرجمعیت‌ترین شهر ایالت نیویورک و ایالات متحده آمریکاست که از پنج ناحیه شامل برانکس، بروکلین، منهتن، کوینز و استیتن‌آیلند تشکیل شده‌ است. این شهر یکی از قطب‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جهان است. عده‌ای به‌دلیل اهمیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی منحصربه‌فرد نیویورک، این شهر را پایتخت جهان نامیده‌اند. ابرشهر نیویورک با مساحت ۱۱,۳۲۷ کیلومتر مربع، وسیع‌‌ترین شهر جهان است. در میان شهرهای بزرگ جهان، تولید ناخالص داخلی نیویورک در زمره بیشترین‌ها قرار دارد که از نظر ارزش اسمی، می‌توان به‌تنهایی آن را با کشور بزرگی مثل روسیه مقایسه کرد. شهر نیویورک با داشتن بیش از ۵۳ آسمانخراش با ارتفاع بیش از ۲۰۰ متر، بیشترین تعداد آسمانخراش را در میان شهرهای دنیا داراست. برج آزادی، اولین بنایی است که در مرکز تجارت جهانی نیویورک ساخته شده است. مطابق آمار سال ۲۰۰۷؛ نیویورک با احتساب حومه، جمعیتی قریب به ۲۰ میلیون نفر دارد. قطار شهری نیویورک که در سال ۱۹۰۴ افتتاح شد، طولانی‌ترین خط متروی جهان است. بازار بورس نیویورک، بزرگ‌ترین بازار بورس جهان در معاملات دلاری است که در وال‌استریت قرار دارد. مرکز اصلی سازمان ملل متحد در کلانشهر نیویورک و همچنین مجسمه آزادی، مهم‌ترین نماد ایالات متحده آمریکا در نیویورک واقع شده ‌است.[/mks_pullquote]

 

آن دِک (OnDeck) پلتفورم آنلاینی است که به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط وام می‌دهد. این شرکت با استفاده از تجمیع داده‌ها و تکنولوژی پرداخت الکترونیکی، سلامت مالی شرکت‌های کوچک و متوسط را ارزیابی می‌کند و به بازارهایی که از نظر تسهیلات بانکی محروم هستند، سرمایه‌های موثری اعطا می‌کند.

بِرِد (Bread)، دکمه Pay over time را روی وب‌سایت‌های خرده‌فروشان فعال می‌کند. بِرِد می‌تواند کل خرید مصرف‌کنندگان را یکجا پرداخت کند و در عوض بازپرداخت آن را نهایتا طی 24 ماه و با مقداری سود، از مصرف‌کننده دریافت کند.

لِندکی (LendKey) یک پلتفورم وام‌دهی مبتنی بر کلود است و به وام‌دهندگان و مدیران دارایی این امکان را می‌دهد که به‌سرعت و در امنیت و سوددهی کامل، به هر کسی که می‌خواهند وام دهند. در واقع لِندکی یک پلتفورم وام‌دهی به‌عنوان سرویس ارائه می‌دهد که به موسسات مالی، در هر سایز و اندازه‌ای که باشند، این امکان را می‌دهد تا کسب‌وکارهای جدید را به خود جذب کنند، روابط خودشان را ارتقا دهند، مدیریت نقدینگی و کاهش ریسک داشته باشند.

مانی‌لیون (MoneyLion) یک موسسه وام‌دهی است که می‌خواهد کاری کند تا تمام مصرف‌کنندگان بتوانند به اعتبار مورد نیازشان دسترسی داشته باشند. این شرکت با استفاده از الگوریتم‌های مبتنی بر یادگیری ماشینی و تجزیه‌وتحلیل‌های کلان داده‌ها می‌خواهد وام‌های بهتر، با نرخ‌های مناسب ارائه کند.

پِیو (Pave) یک پلتفورم وام‌دهی مختص میلنیال‌ها است. افراد می‌توانند از طریق این سرویس، وام‌هایی تا سقف 25 هزار دلار و با نرخ سود پایه شش‌دلاری دریافت کنند. دوره بازپرداخت این وام‌ها نهایتا دو الی سه سال است.

اُکتان لندینگ (Octane Lending) ارائه‌دهنده وام‌های سریع و آسان غیرمستقیم به نمایندگی موتورهای Powersport است. در واقع نمایندگی‌ها می‌توانند از میان اسامی وام‌دهندگانی که در لیست Octane Lending هستند، به دلخواه، انتخاب کنند.

ونمو (Venmo) اپلیکیشنی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به دوستان‌شان پول پرداخت کنند.

باند استریت مارکتپلیس (Bond Street Marketplace) هم استارت‌آپی است که تمرکزش روی تغییر وام‌دهی به کسب‌وکارهای کوچک با استفاده از تکنولوژی، داده و طراحی است.

بیزفی (Bizfi) پلتفورم آنلاینی است که به کسب‌وکارهای کوچک سرویس‌های مالی ارائه می‌دهد. این سرویس‌ها عبارتند از تامین مالی کوتاه‌مدت، وام‌هایی با دوره متوسط، وام‌های دولتی با سود کم، تامین مالی تجهیزات و… .

بیهاف (Behalf) می‌تواند به کسب‌وکارهای کوچک سرمایه فوری تا سقف 50 هزار دلار برای پرداخت بدهی‌هایشان بدهد. این شرکت همچنین امکان دسترسی به وام‌های کوتاه‌مدت، با شرایط بازپرداخت متنوع را به کسب‌وکارهای مختلف فراهم می‌کند.

.

تجارت

تریدبلاک (TradeBlock) با استفاده از فناوری زنجیره بلوک، به شرکت‌های مالی کمک می‌کند تا بتوانند بهینه‌سازی بیشتری در تجارت‌هایشان انجام دهند.

کوینسِتر (Coinsetter) یک پلتفورم تجاری فارِکس در نیویورک‌سیتی است که سروکارش با بیت‌کوین است. کوینستر یک مرکز مبادله بیت‌کوین با عملکرد بالاست که علاوه بر ارائه سرویس‌های قابل اعتماد، با دیگر صرافی‌های جهان هم ارتباط دارد.

اسپرینکلوبیت (SprinkleBit) یک پلتفورم سرمایه‌گذاری اجتماعی است که اطلاعات، داده‌ها و پشتیبانی‌هایی که برای انجام یک سرمایه‌گذاری عاقلانه مورد نیاز است به افراد ارائه می‌کند.

تریدینگ اسکرین (Trading Screen) یک ارائه‌دهنده فناوری‌های مالی خصوصی است که نرم‌افزارهای مبتنی بر کلود می‌سازد تا افراد بتوانند به‌صورت الکترونیکی تجارت انجام دهند.

درویت فایننشیال تکنولوژی (Droit Financial Technologies) راهکارهایی برای کنار آمدن ساختار جدید بازار و الزامات قانونی که بر فضای فرابورس تاثیرگذار است، فراهم می‌کند.

.

بازار

ایکویتی زِن (EquityZen) بازاری برای انجام سرمایه‌گذاری‌های ثانویه خصوصی روی شرکت‌هایی با ارزش بالای 50 میلیون دلار است.

سکند مارکت (SecondMarket) به شرکت‌های خصوصی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری این امکان را می‌دهد تا تراکنش‌های اولیه و ثانویه خودشان را سفارشی، کنترل و به‌صورت یکپارچه اجرا کنند.

سید اینوست (SeedInvest) یک پلتفورم کرادفاندینگ است که می‌تواند سرمایه‌گذاران را به استارت‌آپ‌ها وصل کند.

اِی‌سی‌ای پورتال (ACE Portal) پلتفورم آنلاینی است که امکان دسترسی به بازارهای سرمایه خصوصی را برای سرمایه‌گذاران، نمایندگی‌های کارگزاری، شرکت‌های خصوصی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند.

وان وِست (Onevest) یک پلتفورم سرمایه‌گذاری است که شرکت‌های فناوری که در مراحل اولیه قرار دارند را به سرمایه‌گذاران معتبر وصل می‌کند.

اُرچارد (Orchard) ارائه‌دهنده تکنولوژی و زیرساخت برای وام‌دهی به بازار است.

دیجیتال اَست هولدینگ (Digital Asset Holding) یک شرکت فناوری است و ابزارهایی ارائه می‌دهد که با استفاده از دفاتر کل توزیع‌شده می‌تواند دارایی‌های مالی اصلی و دیجیتال را در محیطی امن و رمزنگاری‌شده، ردیابی و مستقر کند. در این محیط ریسک‌های متقابل به حداقل می‌رسد و زمان تسویه به‌شدت کاهش می‌یابد.

فاندِرا (Fundera) یک بازار آنلاین است که صاحبان کسب‌وکارهای کوچک را به بهترین ارائه‌دهندگان سرمایه‌ای که مناسب‌شان باشد وصل می‌کند.

ترومید (Trumid) یک پلتفورم تجارت اعتباری الکترونیک است که برای باز کردن نقدینگی، ایجاد سهام و انجام آسان‌تر مبادلات پیش‌فرض اعتباری طراحی شده است.

.

دیگر حوزه‌ها

اَکسیال (Axial) شبکه اینترنتی برای حرفه‌ای‌هایی است که در حال مدیریت، ارائه مشاوره و انجام امور مالی در شرکت‌های خصوصی هستند.

بِتِر مورتگیج (Better Mortgage) یک پلتفورم وام مسکن برای سرمایه‌گذاران و وام‌گیرندگان است. افراد می‌توانند به‌صورت آنلاین درخواست دهند و بدون اینکه امتیاز اعتباری‌شان خدشه‌دار شود، تاییدیه برای دریافت وام دریافت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.