راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اپلیکیشن پیام‌رسان «بله» با قابلیت‌های جدید به‌روزرسانی شد

نرم‌افزار پیام‌رسان «بله» محصول شرکت داده‌ورزی سداد (بانک ملی ایران) که حدود 10 ماه قبل با امکانات و ویژگی‌های کارت به کارت، درخواست پول، پرداخت قبوض و خرید شارژ، طراحی و راه‌اندازی شده بود، با افزودن قابلیت‌های جدید از قبیل امکان پرداخت عوارض خروج از کشور، استعلام و پرداخت قبض تلفن همراه و پرداخت قبض جریمه خودرو در نسخه جدید اندروید به‌روزرسانی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت داده‌ورزی سداد، اپلیکیشن پیام‌رسان «بله» شرکت داده ورزی سداد که هم اکنون نزدیک به 500 هزار کاربر از آن استفاده می‌کنند، با افزودن قابلیت‌های جدید و امکان پرداخت کارت به کارت با بانک‌های پاسارگاد و حکمت ایرانیان علاوه بر بانک‌های انصار، کشاورزی، پست بانک، بانک شهر و  آینده به‌روزرسانی شد. همچنین پرداخت کارت به کارت (به عنوان مبداء) توسط بانک‌های سرمایه، دی، پارسیان و ملت در ماه جاری عملیاتی می‌شود.

در نسخه‌های گذشته این پیام‌رسان، قابلیت رونوشت گرفتن از رسید، امکان باز ارسال کردن (فوروارد) رسید تراکنش به مخاطبان در «بله» موجود بود که اکنون علاوه بر این قابلیت، کاربران می‌توانند از متن رسید تراکنش رونوشت گرفته و آن را حتی در خارج از «بله» ذخیره کنند یا به اشتراک بگذارند. از دیگر قابلیت‌های طراحی‌شده در نسخه جدید اپلیکیشن «بله» می‌توان به امکانات زیر اشاره کرد:

  • امکان پرداخت عوارض خروج از کشور برای سفرهای هوایی زیارتی و سیاحتی
  • امکان استعلام قبض تلفن همراه و پرداخت آن
  • امکان پرداخت قبض جریمه خودرو
  • امکان حذف حساب کاربری
  • رفع برخی از عیوب گزارش‌شده
  • اصلاح برخی پیام‌های صادر شده در هنگام کارت‌ به‌کارت، خرید شارژ و پرداخت قبض
  • اصلاح برخی عیوب گزارش

نسخه ios اپلیکیشن «بله» که در مرحله تأیید و راه‌اندازی است به‌زودی به‌روزرسانی و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. کاربران می‌توانند نسخه ۲.۶۳ را از بازارهای اندروید تهیه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.