راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همکاری بانک ملت با برندهای تجاری و استارت‌آپ‌ها

باشگاه مشتریان بانک ملت شاید مفهوم تازه و جدیدی برای مشتریان این بانک و حتی بانک‌های دیگر نباشد اما طرح شرکای تجاری طرحی نوآورانه است و اخیراً به این فعالیت‌ها و خدمات باشگاه افزوده شده است. این طرح چند ماه گذشته توسط هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک ملت پیشنهاد شد و شرکت مهندسی نرم‌افزار شقایق، مسئولیت رسیدگی به آن را به عهده گرفت و در نمایشگاه تلکام نیز بخشی از غرفه بانک ملت را به خود اختصاص داد.

میترا مداح، مدیر پروژه شرکای تجاری شرکت شقایق در گفت‌وگو با راه پرداخت گفت: «شیوه کاری به این صورت است که ما با برندهای بزرگ و مطرح کشور وارد مذاکره می‌شویم و در این میان سعی داریم با عقد قراردادهایی با آن‌ها پیشنهادهای ویژه‌ای برای اعضای باشگاه مشتریان دریافت کنیم. متناسب با صنوف انتخابی، با تحقیقاتی که داشتیم، نرخ تخفیف مناسب برای هر صنف را به دست آوردیم. اما با خود برند هم مذاکره می‌کنیم تا شرکت متناسب با شغل و شرایط کسب‌وکار خودش نرخ مناسب برای تخفیف را اعلام کند. البته ما نیز بر سر افزایش درصد تخفیف‌ها مذاکره می‌کنیم.»

در حال حاضر شرکت‌های معتبر در اصناف مختلف که جزو سبد خرید مردم محسوب می‌شوند، از اعضای شبکه شرکای تجاری ملت هستند و باشگاه در زمینه خرید حضوری و همچنین خریدهای اینترنتی، با برندهای مطرح همکاری دارند. این برندها در زمینه‌های لوازم خانگی، حمل‌و‌نقل درون شهری، تغذیه، گردشگری، سلامت و درمان، مبلمان، زیورآلات و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر فعال هستند.

باشگاه مشتریان ملت از سال 89 راه‌اندازی شد و به دنبال ایجاد ارتباطی نزدیک و دوستانه با مشتریان وفادار بانک بود. این باشگاه در حال حاضر، بیش از دو میلیون عضو دارد. عضویت در این باشگاه محدود به دارندگان حساب بانکی ملت نیست و کارت‌های عضو شتاب دیگر هم می‌توانند عضو شوند. با این حال برای استفاده از طرح‌های ویژه این باشگاه به حساب بانک ملت نیاز دارند. عضویت مدت‌دار نیست اما اگر کارت عضویت افراد شتابی باشد، پس از انقضای تاریخ کارت دوباره باید برای استفاده از طرح شرکای تجاری اقدام به بروزرسانی اطلاعات خود کنند. در حالی که انقضای کارت اعتباری ملت ارتباطی به مدت زمان عضویت در باشگاه مشتریان ندارد.

در نمایشگاه تلکام امسال بخشی از غرفه بانک ملت به باشگاه مشتریان اختصاص داده شد و فرصت دیداری با مشتریان و نظرسنجی از آنها بود. همچنین این نمایشگاه راهی برای توسعه و افزایش مشتریان است و می‌تواند افراد بیشتری را با این طرح آشنا کرد.

هادی اخلاقی، مدیرعامل این بانک در بازدید از غرفه بانک ملت و در جمع مدیران و دست اندرکاران این طرح، درباره توسعه شبکه شرکای تجاری گفت: «هرچه روابط تجاری و مجموعه خدمات بانک ملت با کسب‌وکارهای معتبر افزایش پیدا کند، هم آنها می‌توانند به مشتریان بانک ملت خدمات دهی مناسب داشته باشند و با بازار بزرگ‌تری در ارتباط باشند و هم بانک ملت می‌تواند در ارزش نهادن به مشتریان خود اقدامات مناسبی را به انجام رساند.»

او در ادامه بر استفاده از دستگاه‌هایی که برای انجام سرویس‌های مختلف در فروشگاه‌ها، کلینیک‌ها و رستوران‌ها مناسب می باشد، به سایر مدیران تأکید کرد و گفت: «بانک ملت حاضر به همکاری با برندهای معتبر ایرانی و خارجی است و من هم از مسئولان طرح شرکای تجاری می‌خواهم تا پایان امسال این طرح را بیشتر توسعه دهند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.