راه پرداخت بهترین منبع شما برای دانستن هر چیزی در زمینه فناوریهای مالی است.
کسب تندیس مشتریمداری توسط سفیر آبی آرام در اجلاس سراسری مدیریت مشتریمداری
اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری با هدف معرفی و قدردانی از پیشگامان این عرصه روز یکشنبه ۳۰ مهر ماه با حضور جمعی از مدیران و صاحبان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار شد.
با توجه به دستاوردها و سوابق موفق در رضایتمندی مشتری و ایجاد فرآیند رضایت در مشتری، تندیس این اجلاس به شرکت سفیر آبی آرام تعلق گرفت و توسط مهندس علیرضا حسیننژاد مدیر عامل این شرکت دریافت شد.
اجلاس مشتریمداری که با همکاری مجموعه QAL انگلستان و با حضور مدیران و صاحبان صنایع از بخشهای دولتی و خصوصی برگزار شد، با هدف تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، بررسی چگونگی ارتباط با مشتری، اندازهگیری و تحلیل سطح رضایتمندی مشتریان و ارتقای سطح رضایتمندی و رسیدن به وفادارسازی مشتریان و آشنایی و الگوبرداری از کشورهای صنعتی توسعهیافته بهمنظور بهرهگیری از مدیران دانشبنیان و اساتید برجسته کشوری و بینالمللی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، با حضور و حمایت نمایندگانی از وزارتخانهها، سازمانها و نهادهای پژوهشی، تشکیل شد.