راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

کسب تندیس مشتری‌مداری توسط سفیر آبی آرام در اجلاس سراسری مدیریت مشتری‌مداری

0

اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری با هدف معرفی و قدردانی از پیشگامان این عرصه روز یکشنبه ۳۰ مهر ماه با حضور جمعی از مدیران و صاحبان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

با توجه به دستاوردها و سوابق موفق در رضایتمندی مشتری و ایجاد فرآیند رضایت در مشتری، تندیس این اجلاس به شرکت سفیر آبی آرام تعلق گرفت و  توسط مهندس علیرضا حسین‌نژاد مدیر عامل این شرکت دریافت شد.

اجلاس مشتری‌مداری که با همکاری مجموعه QAL انگلستان و با حضور مدیران و صاحبان صنایع از بخش‌های دولتی و خصوصی برگزار شد، با هدف تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، بررسی چگونگی ارتباط با مشتری، اندازه‌گیری و تحلیل سطح رضایتمندی مشتریان و ارتقای سطح رضایتمندی و رسیدن به وفادارسازی مشتریان و آشنایی و الگوبرداری از کشورهای صنعتی توسعه‌یافته به‌منظور بهره‌گیری از مدیران دانش‌بنیان و اساتید برجسته کشوری و بین‌المللی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، با حضور و حمایت نمایندگانی از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای پژوهشی، تشکیل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.