راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جلسه سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا با همکاری مرکز توسعه فناوری‌های مالی بانک انصار برگزار شد

گردهمایی ادواری سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا با همکاری مرکز فین‌تک بانک انصار، در مرکز همایش‌های بانک انصار با حضور سرمایه‌گذاران، فعالان اکوسیستم کارآفرینی و مدیران این بانک برگزار شد.

این رویداد با سخنرانی حسن شکرریز عضو مؤسس و هیئت اجرایی کارایا در رابطه با معرفی کارایا به عنوان فرشتگان سرمایه‌گذار آغاز شد. در ادامه این مراسم نیز یحیی فروتن، قائم مقام بانک انصار از فعالیت‌های بانک انصار در حوزه‌های مرتبط با فناوری و نوآوری خبر داد و همچنین از راه‌اندازی مرکز فین‌تک بانک گفت.

دانش عضو هیئت اجرایی کارایا، مواردی را در خصوص فرآیند اجرایی و نحوه سرمایه‌گذاری روی کسب‌وکارهای نوپا مطرح کرد و استارت‌آپ‌های تحت حمایت نیز معرفی شدند.

در این مراسم استارت‌آپ زینگ کسب‌وکار خود را به سرمایه‌گذاران حاضر ارائه کرد و سپس استارت‌آپ فول فکر نیز که پیشتر مورد سرمایه‌پذیری کارایا قرار گرفته بود، گزارش رشد و پیشرفت خود را به سرمایه‌گذاران ارائه کرد. همچنین استارت‌آپ بیمیلاین نیز به عنوان سامانه خرید بیمه آنلاین، پلت‌فرم خود را به سرمایه‌گذاران ارائه کرد.

از بخش‌های مهم این گردهمایی می‌توان به سخنرانی دکتر ولی‌الله فاطمی عضو هیئت مدیره هولدینگ توسن اشاره کرد که پیرامون «نقش تکنولوژی بلاک‌چین در ایران 1400» در حضور مدیران بانک انصار و کارایا برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.