راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین رویداد ایشنورتک ایران توسط شتابدهنده فارابی و بیمه آرمان برگزار می‌شود

اولین دوره ماراتن برنامه‌نویسی بیمه شهید بهشتی تحت عنوان رویداد «BIMEHTECH» برگزار می‌شود. این رویداد برای اولین بار در حوزه بیمه در ایران توسط شتاب‌دهنده فارابی و با حمایت بیمه آرمان به مدت سه روز از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ مهرماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این ماراتن معرفی ظرفیت‌های بازار و فناوری‌های بیمه به دانشجویان مستعد و کارآفرینان علاقه‌مند است.

انتظار می‌رود ۴۰ تیم به‌صورت ۳ تا ۵ نفره در این ماراتن ثبت‌نام کنند. تیم‌ها توسط دبیرخانه رویداد گزینش شده و از بین آن‌ها ۲۰ تیم برتر برای شرکت در مسابقه انتخاب می‌شوند. اعضای تیم‌های شرکت‌کننده می‌توانند شامل برنامه نویسان سمت سرور و کاربر و طراحان کاربری و ظاهری باشند.

طی این مسابقه چالش‌هایی یک هفته قبل از رویداد درزمینهٔ بیمه به تیم‌ها ارائه می‌شود به‌صورتی‌که تیم‌های شرکت‌کننده احتیاجی به دانش بیمه‌ای ندارند و مهارت‌های فنی و ظاهری تیم‌ها اولویت دارد در روز پایانی مسابقه تیم‌ها به ارائه ایده‌های خود در برابر داوران مسابقه می‌پردازند. ملاک‌های داوری رویداد عبارت‌اند از: کسب‌وکار (زیرمجموعه‌های مدل درآمدی، طراحی ظاهری و کاربری)، فنی (زیرمجموعه‌های کد تمیز، توسعه و خلاقیت) و همین‌طور ارتباط با چالش است. داوران پس از ارزیابی و تصمیم گیری سه تیم برتر ماراتن را اعلام می‌کنند.

به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب ۱۰ میلیون، ۵ میلیون و ۳ میلیون تومان جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت و همچنین تیم‌های برتر در این رویداد به دعوت شتاب‌دهنده فارابی و با حمایت بیمه آرمان فعالیت خود را در دوره شتاب‌دهی ادامه خواهند داد و از سرمایه‌گذاری و حمایت بیمه آرمان نیز بهره‌مند خواهند شد.

در این رویداد داوران و مربیانی از سوی بیمه آرمان، مجموعه شتاب‌دهنده فارابی و دانشگاه شهید بهشتی حضور خواهند داشت.

هدف بیمه آرمان برای برگزاری رویداد بیمه تک این است که حمایت و فرصتی را در اختیار جوانان و دانشجویان کشور بگذارد تا ایده‌های نوین خود را به یک کسب‌وکار تبدیل کنند و همچنین با استفاده از راه‌حل‌های نوینی که ارائه می‌شود خدماتی بهتر و سرویس‌دهی با کیفت بالاتر به مشتریان ارائه شود.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت بیمه تک www.bimehtech.com مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.