راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آپ در 9 عنوان شغلی استخدام می‌کند

به گزارش روابط عمومی شرکت آسان پرداخت پرشین، آپ جهت تکمیل نیروی انسانی خود، از دارندگان شرایط ذیل و آشنا به حوزه پرداخت الکترونیک دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی میزان تحصیلات رشته تحصیلی سابقه کار مهارت و تخصص‌های موردنیاز
کارشناس مهندسی فروش کارشناسی / کارشناسی ارشد صنایع / مدیریت IT / یا رشته‌های مرتبط 2 سال
  • آشنایی با سیستم‌های بانکی و خدمات پرداخت
  • آشنا با مفاهیم اصول ارتباطات، فروش، ارتباط با مشتری
  • آشنایی فنی با محصولات مرتبط با صنعت پرداخت
  • مسلط به قیمت‌گذاری و مناقصات
  • مسلط به آفیس
کارشناس راهبری ITSM کارشناسی / کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر یا رشته‌های مرتبط 3 سال
  • دارای قابلیت‌های راهبری نرم‌افزار (راهبری نرم‌افزارهای ERP و یا ITSM و برنامه‌نویس در اولویت است.)
  • آشنا با اصول برنامه‌نویسی و ترجیحاً تسلط بر برنامه‌نویسی وب (برنامه‌نویسی حرفه‌ای موردنیاز نیست.)
  • آشنا با مفاهیم بانک‌های اطلاعاتی و تجربه کار با بانک‌های اطلاعاتی
  • آشنا با مفاهیم ITIL و مسلط بر فرایندهای آن
  • روابط عمومی بالا جهت ارتباط با کارکنان سازمان و روحیه پیگیری
کارشناس مدیریت پروژه کارشناسی / کارشناسی ارشد صنایع / مدیریت IT یا رشته‌های مرتبط 3 سال
  • آشنا با فنون مذاکره
  • دارای روحیه تعاملی و کار تیمی
  • مسلط به اصول و مفاهیم برنامه‌ریزی و کنترل پروژه
  • آشنایی با سیستم‌های بانکی و خدمات پرداخت
  • آشنایی با استاندارهای مدیریت پروژه
  • تسلط بر یکی از ابزارهای کنترل پروژه ازجمله MSP
کارشناس جذب و استخدام کارشناسی / کارشناسی ارشد صنایع / روانشناسی مدیریت ترجیحاً گرایش منابع انسانی 3 سال
  • تسلط به شناسایی و برقراری ارتباط با منابع کارمند یابی، غربالگری رزومه، انجام مصاحبه تلفنی و حضوری
  • پرانرژی و فعال
  • مسئولیت‌پذیر
کارشناس ارتباط با مشتری کارشناسی / کارشناسی ارشد مدیریت کلیه گرایش‌ها 2 سال
  • روابط عمومی بالا و فن بیان مناسب
  • مسلط به ICDL
  • توانایی آنالیز و تهیه گزارش‌های تحلیلی
مدیر محصول کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی و فروش / صنایع / IT / MBA 5 سال
  • آشنایی فنی با محصولات مرتبط با صنعت پرداخت
  • طراحی Road-map محصول
  • خلاق و علاقه‌مند به تولید محصولات جدید و راه‌حل‌های نوین
  • توانایی ارائه تحلیل کسب‌وکار، امکان‌سنجی و ارائه برنامه زمان‌بندی دقیق
کارشناس تولید محتوا کارشناسی / کارشناسی ارشد علوم ارتباطات / خبرنگاری با رشته‌های مرتبط 3 سال
  • آشنایی با استراتژی تولید محتوا
  • مسلط به روش‌های تولید محتوا، نگارش متون به‌ویژه در شبکه وب و اجتماعی
  • مهارت در خبرنویسی مدرن، ویراستاری
  • آشنا با فضای روزنامه‌نگاری
  • آشنا به زبان انگلیسی به‌منظور گردآوری محتوا و ترجمه
  • آشنا به تبلیغات اینترنتی و Content Marketing
کارشناس IT کارشناسی / کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر ترجیحاً سخت‌افزار یا رشته‌های مرتبط 3 سال پشتیبانی کاربران:

  • توانایی عیب‌یابی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سیستم‌های کامپیوتری
  • آشنایی با مباحث مهندسی مایکروسافت (تسلط بر مدیریت حساب‌های کاربری)
  • آشنایی با مایکروسافت و Netrwork+

پروژه‌های شبکه:

  • مسلط و راه‌اندازی به بخش پسیو شبکه
  • آشنایی، نصب و راه‌اندازی تجهیزات اکتیو شبکه CCNA-

نگهداری مرکز داده:

  • آشنایی با نحوه کار UPS و ژنراتور
  • آشنایی با تأسیسات الکتریکی
  • آشنایی کامل بر تابلو برق‌های صنعتی
کارشناس دیجیتال مارکتینگ کارشناسی / کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی و فروش / MBA 3 سال
  • تهیه و تولید استراتژی شبکه‌های اجتماعی، کمپین‌های تبلیغاتی و ایمیل مارکتینگ
  • مسلط به مفاهیم ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
  • آشنایی با ابزارهای متداول و مدرن تبلیغات و بازاریابی
  • توانایی بهینه‌سازی تبلیغات و کمپین‌ها برمبنای آمارهای موجود، Benchmarkها، توانایی تحلیل رقبا

افراد واجد شرایط می‌توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به آدرس Job@asanpardakht.ir ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.