راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نیمی از خریدهای آنلاین تا سال 2020 در سلطه تجارت موبایلی خواهند بود

دیگر همه ما بر این موضوع آگاهیم که در این دوره و زمانه، انجام خریدهای موبایلی، موضوع بسیار مهمی است و سودآوری پرداخت‌های موبایلی که درون فروشگاه‌های فیزیکی انجام می‌شود هم بسیار چشمگیر است.

گزارش جدیدی از شرکت پست آمریکایی UPS نشان می‌دهد تا سال 2020، تجارت موبایلی حدود 250 میلیارد دلار فروش خواهد داشت که این مبلغ حدود نیمی از خریدهای آنلاین را شامل می‌شود.

UPS درگزارش خود به این موضوع هم اشاره می‌کند که حجم زیادی از این خریدهای موبایلی از طریق تلفن‌های همراه هوشمند و توسط میلنیال‌ها انجام می‌شود و با توجه به اینکه از هر سه دلاری که صرف خریدهای موبایلی می‌شود، دو دلار آن را میلنیال‌ها هزینه می‌کنند، بنابراین این اتفاق خیلی دور از ذهن هم نیست.

پرداخت با یک کلیک هم از پیشرفت‌های این حوزه محسوب می‌شود. استفاده از تلفن همراه برای پیدا کردن محصولات جدید نه‌تنها به مصرف‌کننده احساس خیلی خوبی می‌دهد بلکه این احساس با امکان پرداخت محصول موردنظر، قوی‌تر هم می‌شود.

همه این‌ها به این معنا است که افراد زمان بیشتری صرف استفاده از تلفن همراهشان می‌کنند و همچنین پرداخت‌های بیشتری از این کانال انجام می‌شود.

در حال حاضر پیشرفت‌های زیادی در این حوزه اتفاق افتاده است و خریداران بیشتری از تلفن همراهشان، نه فقط بیرون فروشگاه‌ها بلکه داخل فروشگاه‌ها هم استفاده می‌کنند و به طور قطع، موبایل، بیش از پیش نقش به‌سزایی در انجام خرید بازی می‌کند.

مطالعات UPS دقیقا همان چیزی را بیان می‌کند که این روزها مورد علاقه مشتریان است. دانستن این موضوع برای کسب‌وکارها خبر مهم و خوبی است و حالا با استفاده از تجارت موبایلی، مسیر روشن‌تری به سوی موفقیت در اختیار کسب‌وکارها قرار دارد.

منبع: Paymentweek

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.