راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نوآوری باز در صنعت بانکداری ایران چه جایگاهی دارد؟ / پرسشنامه

به‌منظور پاسخگویی به چالش‌های جدید عرصه بانکداری و همچنین بهره‌مندی از تغییرات پویای محیط، شرکت‌های خدمات مالی نیازمند استراتژی‌های نوآورانه تازه‌ای هستند تا بتوانند به شرایط متغیر بازار پاسخ دهند و ضمن بهره‌گیری از تکنولوژی و فرآیندهای نوآورانه انعطاف‌پذیری خود را افزایش دهند.

در پژوهشی که در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در حال انجام است، به بررسی تأثیر نوآوری باز در بخش خدمات مالی در ایران می‌پردازد. این پژوهش که در قالب پایان‌نامه دوره کارشناسی ارشد در حال اجرا است، می‌تواند تصویری از میزان آمادگی بازیگران مختلف حوزه بانکداری و متغیرهای تأثیرگذار بر سرعت تغییر پارادایم نوآوری در این بخش خدماتی را ارائه کند.

به همین منظور، پرسشنامه‌ای با هدف «بررسی نوآوری باز در صنعت بانکداری» تدوین شده است که مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه بانکی می‌توانند در docs.google از طریق لینک docs.google.com این پرسشنامه را تکمیل کنند. این اطلاعات به‌طورکلی و جمعی و نه به‌صورت فردی و موردی تجزیه‌وتحلیل خواهد شد.

نتایج و تحلیل‌های منتج شده توسط راه پرداخت پیگیری و منتشر خواهد شد تا تصویری واقعی و صحیح از شرایط فعلی و چشم‌اندازهای آینده ترسیم شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.