راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت با مسترکارت ازطریق کیف پول الکترونیکی پی‌پل در آسیا و اقیانوسیه

دو شرکت مسترکارت و پی‌پل اعلام کردند که می‌خواهند همکاری و فعالیت‌های مشارکتی‌شان را وارد حوزه آسیا و اقیانوسیه کنند و در این منطقه هم امکان پرداخت با مسترکارت از طریق پی‌پل را برای کاربران فراهم کنند.

درواقع هر دو شرکت امیدوارند که بتوانند با نهایت استفاده و بهره‌بری از تکنولوژی‌های یکدیگر، فعالیت‌هایشان را در منطقه به‌خوبی توسعه و گسترش دهند.

همکاری مسترکارت و پی‌پل، این امکان را در اختیار مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارهای کوچک در منطقه آسیا و اقیانوسیه قرار می‌دهد تا بتوانند سرمایه‌های موجود در کیف پول الکترونیکی پی‌پل‌شان را به‌صورت پول نقد به کارت اعتباری مسترکارت خود انتقال دهند.

مسترکارت به‌عنوان یک روش پرداخت به کیف پول پی‌پل اضافه شده است و مصرف‌کنندگان می‌توانند در صورت تمایل، آن را به گزینه پرداخت پیش‌فرض خود نیز تبدیل کنند.

همچنین پی‌پل با استفاده از سرویس توکنیزاسیون مسترکارت، این امکان را فراهم کرده است تا کیف پول دیجیتالی‌اش نزد بیش از 6.5 میلیون فروشنده در سراسر دنیا پذیرش شود.

از دیگر مزایای همکاری میان دو شرکت این است که مسترپس نیز به‌عنوان گزینه پرداخت برای فروشندگانی ارائه می‌شود که فرایندهای پرداختشان را از طریق شرکت Braintree، از شرکت‌های وابسته پی‌پل، انجام می‌دهند.

منبع: The Paypers

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.