راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان برداشت وجه نقد از خودپردازهای بانک ملی ایران بدون ملی کارت

بانک ملی ایران به‌منظور افزایش تنوع خدمات قابل‌ارائه به مشتریان و تکمیل سبد محصولات خود، امکان برداشت وجه نقد از خودپردازها، بدون ملی کارت را فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مشتریان می‌توانند با استفاده از این امکان، به افرادی که ملی کارت یا حتی حساب بانک‌های دیگر را نیز ندارند اجازه دهند که از طریق خودپردازهای بانک ملی ایران پول برداشت کنند.

در این روش مشتری با انتخاب گزینه برداشت وجه و سپس گزینه مجوز برداشت به شخص دیگر کد ملی و مبلغ موردنظر خود را وارد کند.

پس از تأیید کد ملی و مبلغ توسط مشتری دارنده ملی کارت، شناسه 13 رقمی مجوز برداشت وجه در اختیار وی قرار گرفته و می‌تواند با ارسال کد ملی و شناسه 13 رقمی به افراد دیگر، امکان برداشت مبلغ موردنظر را حتی برای افراد فاقد حساب در شبکه بانکی نیز فراهم کند.

شخص دارنده شناسه برداشت و کد ملی مشتری با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز بانک ملی ایران و انتخاب کلید ثبت (Enter) و ورود اطلاعات درخواستی، می‌تواند تا پایان همان روز مبلغ موردنظر را برداشت کند. چنانچه از مجوز مذکور در همان روز استفاده نشود، وجه موردنظر به‌حساب مشتری عودت داده می‌شود.

بانک ملی ایران برای حذف مراجعه حضوری مشتریان به خودپردازها به‌منظور اعطای شناسه برداشت بدون ملی کارت، در نظر دارد به‌زودی امکان انجام این عملیات را از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی و سامانه‌های اینترنتی بانک نیز فراهم کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.