راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با بانک‌های جدیدی که از سرویس اپل‌پی پشتیبانی می‌کنند آشنا شوید

سرویس پرداختی شرکت اپل به نام اپل‌پی، با اضافه شدن 21 مؤسسه مالی جدیدی که این شیوه پرداخت را پذیرش می‌کنند، روزبه‌روز بر شهرتش در سراسر دنیا اضافه می‌شود.

ازجمله بانک‌ها و مؤسساتی که به‌تازگی از سرویس اپل‌پی پشتیبانی می‌کنند، می‌توان به American Eagle Financial Credit Union، Central Virginia Federal Credit Union، Community Bank&Trust of Florida، Community Savings Bank، First Bank of Berne، First Financial Federal Credit Union، Fremont Federal Credit Union، Greater State Bank و Highlands State Bank اشاره کرد.

البته خبر اپل‌پی مبنی بر اضافه شدن پرداخت‌های فردبه‌فرد به این سرویس در اضافه شدن این حجم جدید از شرکا بی‌تأثیر نبوده است.

درحال‌حاضر پرداخت فردبه‌فرد از طریق iMessage فعال است و هنوز مشخص نیست که این پلتفرم می‌تواند خارج از این اپلیکیشن پیام‌رسان فعال باشد یا نه؛ اما چیزی که واضح است این است که پرداخت فردبه‌فرد سرویس اپل‌پی تنها درصورتی جواب می‌دهد که فرد ارسال‌کننده و دریافت‌کننده، گوشی آیفون، آی‌پد و یا ساعت آپل داشته باشند.

خبر دیگر اینکه شرکت اپل کارت نقدی دیجیتال خود به اسم Apple Pay Cash card را هم راه‌اندازی کرده است. پول‌های ارسالی از طریق P2P، به این کارت منتقل می‌شوند و از آنجا به حساب بانکی شخص فرستاده می‌شوند.

البته کاربر می‌تواند کارت‌هایش را در کیف پول اپل خود ذخیره کند و آن‌ها برای انجام خریدهای آنلاین و درون فروشگاهی استفاده کند.

اکنون اپل هم در کنار محصولاتی مانند ونمو (Venmo)، اسکوئر کش (Square CashChase QuickPay و Zelle در بازار رقابت می‌کند. پس از راه‌اندازی اپل‌پی در ایالت متحده، این سرویس پرداختی در دیگر کشورهایی ازجمله کانادا، فرانسه، روسیه، سوئیس، انگلستان، استرالیا، چین، هنگ کنگ، ایتالیا، نیوزیلند، سنگاپور، ژاپن، اسپانیا، ایرلند و تایوان هم راه‌اندازی و فعال شد.

البته سرویس پرداخت فردبه‌فرد اپل و کارت Apple Pay Cash، هنگام راه‌اندازی، فعلا فقط در ایالت متحده کاربرد خواهند داشت.

منبع: PYMNTS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.