راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مسترکارت قابلیت پرداخت سریع را بر روی پیام‌رسان فیس‌بوک راه‌اندازی کرد

مسترکارت کیف پول دیجیتالی مسترپس (Masterpass) را در پیام‌رسان فیس‌بوک راه‌اندازی کرده است تا تنها با چند کلیک ساده، امکان سفارش آنلاین هم به دیگر ویژگی‌های جدید این شبکه اجتماعی اضافه شود.

در حال حاضر امکان استفاده از این سرویس در فروشگاه‌ها و رستوران‌هایی مانند FreshDirect ،Subway و cheesecake factory وجود دارد.

در مورد کیف پول‌های دیجیتالی باید گفت بااینکه استفاده از آن‌ها روزبه‌روز در حال افزایش است اما طبق گزارشی از نیلسون ریپورت، در حال حاضر کیف پول‌های دیجیتالی سهمی کمتر از یک‌صدم از یک درصد کل تراکنش‌ها دارد.

ارمغان سرویس جدید مسترکارت برای مصرف‌کنندگان این است که ازاین‌پس می‌توانند به‌راحتی و از طریق پیام‌رسان فیس‌بوک به فروشندگان آنلاین دسترسی داشته باشند و از طریق ربات چت، سفارش خودشان را ثبت کنند و درنهایت با انجام پرداخت از طریق سرویس مسترپس، به فرایند خریدشان خاتمه دهند.

از دیگر مزیت‌های مسترپس این است که افراد هر بار که می‌خواهند خریدی انجام دهند، نیازی به واردکردن اطلاعات کارتشان ندارند.

درواقع کافی است مصرف‌کنندگان تنها یک‌بار شماره کارت و دیگر اطلاعات موردنیاز را بر روی کیف پول دیجیتالی وارد و از این کیف پول برای انجام خریدهای سریعشان استفاده کنند.

منبع: Morningstar

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.