راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نخستین روز ثبت‌نام در Fintech Hive دوبی آغاز شد

شرکت مشاوره جهانی اکسنچر (Accenture) با همکاری مرکز مالی بین‌المللی دوبی (DIFC) برنامه‌‌ای تحت عنوان Fintech Hive برگزار می‌کند و نخستین روز ثبت‌نام تیم‌ها از امروز، 28 فروردین‌ماه آغاز شد.

این برنامه که به‌نوعی شتاب‌دهنده فین‌تک منطقه محسوب می‌شود، در DIFC برگزار می‌شود. Fintech Hive به دنبال بهانه و ایجاد پلتفرمی است تا بتواند با هدف افزایش دسترسی، بهبود تجربه مشتری و افزایش بازده عملیاتی، مؤسسات مالی و شرکت‌های فناوری‌های مالی منطقه را در یکجا گرد هم آورد.

Fintech Hive

فراخوان این برنامه شامل حال کارآفرینان در حوزه تکنولوژی، استارت‌آپ‌ها و SMEها می‌شود تا فرصت‌های موجود در خاورمیانه، آفریقا و آسیای جنوبی را بررسی کنند و راهکارهای خلاقانه فین‌تکی برای مؤسسات مالی منطقه و بین‌المللی پیشنهاد دهند.

پیشنهادهای ارائه‌شده، طی 12 هفته برنامه شتاب‌دهندگی بررسی می‌شوند و افراد این شانس را دارند تا با همکاری و تحت نظر رهبران ارشد اجرایی از مؤسسات مالی برجسته، نوآوری موردنظرشان را توسعه و آزمایش کنند.

این برنامه شتاب‌دهنده به استارت‌آپ‌ها، طی یک فرایند ارزیابی رقابتی و با ارائه سرمایه‌گذاری‌های مالی و جمعی از منتورها، کمک می‌کند تا کسب‌وکارشان را توسعه و بهبود دهند.

پیناکی آیچ (Pinaki Aich) معاون گروه استراتژی مرکز DIFC می‎گوید:

«این برنامه پذیرای تمام شرکت‌هایی است که می‌خواهند به بازار خاورمیانه، آفریقا و آسیای جنوبی (MEASA) دسترسی داشته باشند و به مدت 12 هفته همراه با جلسات همکاری و مربیگری، میزبانشان خواهیم بود. روز موعود روزی است که استارت‌آپ‌ها ثمره تلاششان را به نمایش خواهند گذاشت و با شرکت‌های فناوری وارد تعامل و همکاری می‌شوند.»

بنابراین اگر شما با هر کسب‌وکار و استارت‌آپی که در صنعت خدمات مالی دارید، به دنبال رشد بیشتر در بازارهای منطقه هستید، برنامه Fintech Hive در دبی شتاب‌دهنده کار شما خواهد بود. همان‌طور که گفتیم هدف از این برنامه توسعه استارت‌آپ‌ها و کمک به کسب‌وکارشان با حمایتی از جانب شرکت‌های برتر مالی در دنیا است.

مربی‌گری مدیران ارشد شرکت‌های برتر، دریافت فیدبک مستقیم از کاربران، کارگاه‌ها و پنل‌های بحث و گفتگو درباره موضوعات تولید، قانون‌گذاری و روندهای موجود و همین‌طور فرصتی برای رشد میان جمعی از سرمایه‌گذاران از مزایای حضور در این برنامه است و افراد تنها تا پایان هفتم خردادماه فرصت درخواست برای شرکت در Fintech Hive را دارند.

منبع: FintechHive

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.