راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک تجارت با همکاری ایران کیش از خدمات MPOS و PDA POS رونمایی کرد

بانک تجارت در راستای تکمیل زنجیره خدمات خود، با همکاری شرکت ایران کیش از دو ابزار جدید پرداخت MPOS و PDA POS رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، فروشندگان کالا و خدمات می‌توانند با نصب نرم‌افزار ویژه پرداخت روی موبایل و تبلت اندروید یا iOS و در اختیار داشتن دستگاه کارت‌خوان موبایلی (MPOS)، مبلغ خرید مشتریان را در موبایل خود وارد کنند، سپس خریدار کارت خود را روی کارتخوان کشیده و پس از دیدن مبلغ، با ورود رمز روی کارتخوان توسط مشتری، عملیات پرداخت را تکمیل کند.

سرعت بسیار بالای تراکنش به دلیل انجام عملیات به‌وسیله سیم‌کارت، کاهش هزینه نصب و پشتیبانی، ارائه رسید پرداخت به‌صورت پیامک و یا با استفاده از تلگرام با نگاه زیست‌محیطی کاهش کاغذ، حمل‌ونقل آسان دستگاه، امکان افزودن خدمات ارزش‌افزوده، شارژ سیم‌کارت، پرداخت قبض، وجود قابلیت NFC در دستگاه ازجمله مزایای متفاوت کارت‌خوان موبایلی محسوب می‌شوند.

بانک تجارت با همکاری ایران کیش از خدمات MPOS و PDA POS رونمایی کرد
بانک تجارت با همکاری ایران کیش از خدمات MPOS و PDA POS رونمایی کرد

همچنین PDA POS خدمت دیگری است که بانک تجارت به مشتریان خود ارائه داده است. این ابزار جدید مجهز به سیستم‌عامل اندروید بوده و ویژه شرکت‌های پخش، سفارش‌گیرندگان عمده کالا ازجمله هایپرمارکت‎ها، سوپرمارکت‌ها، داروخانه‌ها و صنوفی ازاین‌دست است.

این دستگاه با توجه به اتصال آنلاین به انبار و مجهز بودن به فناوری NFC و بارکد خوان، ثبت و سفارش را برای توزیع‌کنندگان کالا و خدمات بسیار آسان کرده و سفارش‌گیرنده با صفحه لمسی اندرویدی این دستگاه، سرعت بالایی را در تراکنش‌ها و ثبت سفارش تجربه می‌کند. از سوی دیگر قابلیت کارت‌خوان این دستگاه، مشکل دریافت سریع وجه شرکت مادر پخش را نیز مرتفع می‌کند. PDA POS همچنین قابلیت‌های دیگر ازجمله امضا گرفتن از مشتری، دوربین، خواندن QR و مقاومت در برابر ضربات را نیز دارد.

گفتنی است صاحبان مشاغل می‌توانند جهت اطلاع از چگونگی دسترسی به خدمات MPOS و PDA POS به پایگاه اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک 1554 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.