راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آینده در خدمت پرداخت‌های همراه یکپارچه

آنجو نایار (Anju Nayar) مدیر بخش فعالیت‌های بین‌المللی شرکت پی‌پال مدعی است که آینده خدمات تجارت همراه در گرو افزودن محتواهای بیشتر و ایجاد تجارب یکپارچه خواهد بود. او می‌گوید: «ما بسیار از جانب مشتریان پارتنرهای خود شنیده‌ایم که نیازی از سمت مصرف‌کننده و فروشنده برای داشتن هرچه بیشتر تجارب یکپارچه وجود دارد. این تجارب به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا هم‌زمان با سرعت رشد تکنولوژی، بتوانند خودشان را رشد و تطبیق دهند.»

پی‌پال که میزان حجم پرداخت‌های همراهش به بیش از 100 بیلیون دلار رسیده است، می‌گوید که موفقیتش در ایجاد هرچه بیشتر فرایندهای یکپارچه و ارائه راهکارهایی است که مستقیما روی مشتریان در سطح جهانی تأثیرگذار است.

به گفته نایار، مصرف‌کنندگان خواهان سهولت دسترسی به بازارهایی هستند که از طریق آن بتوانند به واقعیت‌های مجازی دسترسی داشته باشند و یا بازارهایی با زیرساخت‌هایی را می‌خواهند که بتوانند همان سهولت و امنیتی را که از طریق تلفن و یا تبلت خود داشتند، از طریق ماشین‌های برقی خود نیز داشته باشند.

او می‌گوید: «موضوع اصلی در تمامی این تجارب تازه این است که کاربر دیگر با صفحه‌کلید سروکار زیادی نداشته باشد و اپلیکیشن‌هایی موردتقاضا خواهند بود که به‌قدر کافی از کاربر اطلاعات داشته باشند تا حتی بدون واردکردن اطلاعات مختلف بتوانند به کاربر خدمات خوبی ارائه دهند.»

به‌منظور اطمینان از اینکه سرویس‌های پرداخت همراه قادر به برطرف کردن انتظارات مصرف‌کننده هستند، نایار پیشنهاد همکاری و تعاملات عمیق‌تر میان بخش‌های خصوصی، سازمان‌های مردم‌نهاد و بخش قانون‌گذار را می‌دهد و می‌گوید: «راه‌های جدید مشارکت و همکاری باید بخشی از راهکار باشد و ما باید همواره آماده همکاری با سازمان‌های مختلف باشیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.