راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تجاری‌سازی ایده‌ها، تمرکز امسال رویداد توسن بوم

درحالی‌که کمتر از 5 روز مانده به رویداد توسن بوم یا همان دومین هکاتون توسن، به سراغ همایون محبوبی مدیر اجرایی توسن بوم رفتیم تا ببینم این رویداد در چه وضعیتی است. به گفته محبوبی 96 ایده در دومین چالش نوآوری توسن ثبت شده است که پس از بررسی تک‌تک ایده‌ها، 71 مورد برای برگزاری جلسات ارزیابی حضوری یا تلفنی انتخاب شدند.

مدیر اجرایی توسن بوم در همین خصوص گفت: «25 ایده در مرحله ابتدایی بررسی به دلیل ضعیف بودن ایده، ضعیف بوده تیم و یا عدم ارتباط با موضوع چالش، از فهرست خارج شدند. جلسات فشرده‌ای برای انتخاب تیم‌های باقی‌مانده برگزار شد و برای تیم‌های شهرستانی که امکان حضور نداشتند، جلسات ارزیابی به‌صورت تلفنی برگزار شد.»

همایون محبوبی معتقد است کیفیت تیم‌ها و ایده‌های ثبت شده نسبت به سال قبل بسیار بهتر بود که جای خوشحالی بسیاری دارد. او در ادامه در خصوص ملاک انتخاب تیم‌ها گفت: «ملاک اصلی برای انتخاب، مناسب بودن ایده، مرتبط بودن با موضوع رویداد و داشتن یک تیم خوب برای پیاده‌سازی بود و درنهایت بعد از انجام جلسات ارزیابی، 25 ایده برای برگزاری چالش نوآوری توسن انتخاب شدند که به آن‌ها اطلاع‌رسانی شده است.»

مدیر اجرایی توسن بوم با تأکید بر اینکه هدف امسال توسن بوم تجاری‌سازی ایده‌ها است، گفت: «عمده ایده‌های منتخب این دوره قابلیت تجاری‌سازی دارند.» محبوبی با اشاره به اینکه توسن تمایل داشت بیش از 25 ایده را برای حضور در این رویداد 3 روزه انتخاب کند، گفت: «به دلیل محدودیت‌های اجرایی، امکان افزایش تیم‌ها نبود و ضمن پوزش از دوستانی که انتخاب نشدند، اعلام می‌کنیم ما از هم‌اکنون آماده همکاری و تعامل با این دوستان هستیم.»

مرحله نهایی دومین چالش نوآوری توسن با حمایت بانک انصار در روزهای 28 تا 30 بهمن‌ماه سال جاری در ساختمان شرکت توسن در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.