راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک ایران زمین به دنبال کسب رتبه یک در بانکداری دیجیتال تا سال 1400

مجتبی شیروانی عضو هیئت‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل بانک ایران زمین، چشم‌انداز بانک در سال 1400 را رسیدن به رتبه اول در بین بانک‌های کشور در حوزه بانکداری دیجیتال عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، مجتبی شیروانی عضو هیئت‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل این بانک در سخنان خود در سمینار سراسری مدیران ضمن تشریح اهمیت برنامه‌ریزی در دستیابی به اهداف موردنظر بانک، اظهار داشت: «در بانک ایران زمین حرکت به سمت یک سازمان برنامه محور از ابتدای سال ۹۵ آغاز شده و بانک برنامه خود را تا سال ۱۴۰۰ تعریف کرده است.»

شیروانی افزود: «این برنامه‌ها از سال ۹۵ تا سال ۱۴۰۰ در یک دوره شش‌ساله تنظیم شده است و این دوره‌ها به‌منظور تثبیت و خروج از فشارهای موجود تبدیل به سه دوره دوساله کوتاه‌مدت شده است تا ضمن به‌روزرسانی شرایط، ابزار لازم را برای یک جهش بلند آماده کند.»

او در خصوص افقی که بانک برای دستیابی به آن دورخیز کرده است گفت: «درواقع بانک ایران زمین تحول جدی و بسیار بزرگی به نام بانکداری دیجیتال را هدف گرفته است.»

قائم‌مقام مدیرعامل بانک ایران زمین، در توضیح چشم‌انداز این بانک در سال ۱۴۰۰ و رسیدن به رتبه اول در بین بانک‌های کشور در حوزه بانکداری دیجیتال گفت: «این یعنی اینکه در بانکداری دیجیتال هم ابزار، هم پرسنل و هم مشتریان همه از جنس دیجیتال خواهند بود و لازمه این امر درک صحیح از مفهوم یاد شده است، بنابراین همه باید نسبت به آن و هدف نهایی بانک اشراف کامل داشته باشند.»

شیروانی در ادامه با اشاره به اهمیت درآمدهای کارمزدی در بانک‌ها، افزود: «مگر ممکن است که بانک‌ها تمام تلاش خود را در جهت ارتقاء خدمات به کار بگیرند و درنهایت این خدمات را به‌صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار دهند. درواقع دریافت کارمزد به بانک‌ها کمک می‌کند که بتوانند ضمن رشد و توسعه خدمات، هزینه‌های خود را نیز تا حدود زیادی پوشش دهند و از افزایش هزینه تمام‌شده پول که درنهایت به خود مشتریان بازمی‌گردد، جلوگیری شود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.