پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
رشد بیش از یک درصد سهم پککو در تعداد تراکنشهای شاپرکی با کمپین تبلیغاتی
کمپین تبلیغاتی «جایزتو جا نذار» شرکت تجارت الکترونیک پارسیان باعث رشد بیش از یک درصد سهم این شرکت در تعداد تراکنشهای شاپرکی شد.
طبق آخرین آماری که در بهمنماه 95 توسط شاپرک در خصوصِ عملکردِ آذرماه 95 شرکتهای پرداخت منتشر شده است، شرکت پککو سهم 12.25 درصد از کل تعداد تراکنشهای انجام شده را به خود اختصاص داده است درحالیکه سهم پککو در ماه قبل از آن یعنی آبان ماه 94 مقدار 11.14 درصد از کل تعداد تراکنشهای انجام شده بوده است.
رشد 1.11 درصدی شرکت پککو در آذرماه نسبت به آبان ماه، همزمان است با شروع کمپین «جایزتو جا نذار» که از آخرین روزهای آبان ماه شروع شده است و با توجه به اینکه آذر مانند اسفند یا شهریور جز ماههایی نیست که تغییرات چشمگیری در آمار بتوان دید، به همین دلیل میتوان رشد بیش از یک درصدی تعداد تراکنشهای شاپرکی پککو را حاصل این کمپین دانست.
البته ناگفته نماند نوسازی دستگاههای کارتخوان فروشگاهی شرکت پککو در همین بازه زمانی نیز، بر این رشد کمتاثیر نبوده است.