راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حمایت کارکنان شرکت خدمات از خانواده‌های آسیب‌دیده پلاسکو

مدیران و کارکنان شرکت خدمات انفورماتیک به منظور قدردانی از ایثار و فداکاری شهدای آتش‌نشان و نیز دلجویی از خانواده‌های داغدار و آسیب‌دیده از حادثه ساختمان پلاسکو، بخشی از حقوق خود را به این عمل نیک‌اندیشانه اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک، مهندس سید ابوطالب نجفی مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک خاطرنشان کرده است: «چه جان‌سوز و مهیب بود، فاجعه‌ای که داغ جمعی از عزیزترین و غیورترین مردان این سرزمین را بر دل‌هایمان نشاند. فاجعه ساختمان پلاسکو، در آستانه سال نو جمعی از هم‌وطنانمان را داغدار عزیزانشان کرد و جمعی را نگران تأمین معیشتشان پس‌ازاین رخداد اسفبار.

مدیریت و کارکنان شرکت خدمات انفورماتیک ضمن ارج نهادن به دلیرمردی‌های شهدای آتش‌نشان و عرض تسلیت و همدردی با خانواده‌های سایر درگذشتگان این حادثه جان‌سوز، با آرزوی علو درجات برای ایشان، بر خود لازم می‌داند اقدامی هر چند کوچک در برابر بزرگ‌مردی و رشادت آتش‌نشانان فداکار و سایر هم‌وطنانی که در این حادثه متحمل خسارات جانی و مالی شده‌اند، انجام داده و با تخصیص بخشی از حقوق خود و اهدای آن به خانواده‌های آسیب‌دیده، مراتب همدردی و همراهی خود را با این عزیزان اعلام دارد. امید آنکه همراهی همه سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و نیز عموم مردم شریف ایران، مرهمی بر آلام داغ‌دیدگان و آسیب دیدگان از این حادثه باشد.»

1 دیدگاه
  1. فتانه می‌گوید

    ممنون از انتشار این خبر. و تشکر از همه هموطنان عزیز که کمک کردند!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.