راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سومین و آخرین روز از رویداد تراستک 2016 هم به پایان رسید

پنجشنبه یازدهم آذرماه سومین و آخرین روز از رویداد جهانی تراستک تمام شد. تراستک در حوزه پرداخت و تکنولوژی‌های مبتنی بر اعتماد مهم‌ترین رویداد جهان است که امسال برای اولین بار در کاخ جشنواره کن برگزار شد. آخرین روز از رویداد بین‌المللی تراستک همبا تمرکز بر موضوعات مهم و جالبی مانند پرداخت‌های موبایلی، زنجیره‌های بلوک و خطرات سایبری به پایان رسید.

شهر کن اولین میزبانی خود برای اولین رویداد تراستک که در واقع سی‌ویکمین رویداد بین‌المللی کارتس در حوزه پرداخت و در کشور فرانسه است را پشت سر گذاشت. رویدادی که سه روز شاهد حضور برترین‌ برندهای صنعت پرداخت و اجرای سخنرانی‌ها و جلسات بسیار با موضوعات مرتبط با پرداخت، فناوری‌های مبتنی بر اعتماد و احراز هویت بود. بیش از 18 هزار شرکت‌کننده در این سه روز از ایده‌ها و صحبت‌های بیش از 250 سخنران و پیشروهای این حوزه بهره بردند و از آخرین نوآوری‌ها و محصولات بیش از 400 غرفه دیدن کردند. بدون شک این رویداد که قرار است تا پنج سال دیگر هم در شهر کن برگزار شود، در ثبت نام این شهر در اذهان فعالان و نوآوران صنعت پرداخت تأثیر به‌سزایی خواهد داشت.

برنامه کامل سخنرانی‌ها و پنل‌های روز سوم از این قسمت قابل مشاهده است. در ادامه همراه با ما گشتی در اتفاقات روز آخر بزنید.

kevin-slavin-1000-way2pay-9509-10

سخنرانی کوین اسلاوین با موضوع هوش مصنوعی

adrien-luwig-1000-way2pay-95-09-11سخنرانی آدرین لادویگ با موضوع امنیت اندروید

paolo-martino-1000-way2pay-95-09-11سخنرانی پائولو مارتینو با موضوع از میان بردن موانع مرزی

smilet-1000-way2pay-95-09-11پرداختی تنها با یک لبخند

سومین روز از رویداد تراستک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.