راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جی‌اس‌اس در تراستک POS-PDA را به نمایش گذاشت

رویداد سالانه تراستک 2016 کن نیز 3 روز خود را پشت سر گذاشت و به عقیده برخی از کارشناسان و صاحب‌نظران این حوزه، نسبت به سال گذشته تغییر چندانی در حوزه سخت‌افزار نداشت. این در حالی است که پتانسیل سیستم بانکی و پرداخت ایران همچنان با دستاوردهای نمایشگاه امسال فاصله دارد و در صورت سازمان‌دهی و مدیریت صحیح، امکان ایجاد تحولات مثبت و گسترده برای نظام بانکی و پرداخت ایران مقدور خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت جی‌اس‌اس، حداقل بازخورد بازدید از چنین رویدادهایی برای مدیران و کارشناسان کشور آگاهی بیشتر از پیشرفت این صنعت در کشورهای اروپایی و لمس عمیق‌تر فاصله نظام بانکی ایران با دنیای پیش رو است.

این در حالی است که برخی از شرکت‌های ایرانی حاضر در این گردهمایی با ارائه محصولات، تلاش در انتقال دانش و تکنولوژی به درون نظام بانکی، می‌کنند.

شرکت گرایش تازه کیش (جی‌اس‌اس) علاوه بر حضور در رویداد تراستک 2016 به همراه شرکای تجاری خود، تمرکز ویژه‌ای روی معرفی دستگاه POS-PDA خود داشت؛ محصولی که در کشورهای پیشرفته موردتوجه کسب‌وکارها قرار گرفته است.

جی‌اس‌اس در تراستک POS-PDA را به نمایش گذاشت
جی‌اس‌اس در تراستک POS-PDA را به نمایش گذاشت

این دستگاه که با برند LYNX و استاندارد PCI به بازار پرداخت معرفی شده است قابلیت‌های زیادی در مدیریت چرخه مالی دارد. این محصول عمدتاً برای مدیریت نظام پولی، حذف جابجایی چک و جلوگیری از فساد مالی، توانمندی‌های قابل‌توجهی دارد.

ازآنجایی‌که این محصول دارای سیستم‌عامل اندروید است، تهیه و تولید راهکار بنا به نیازهای مشتری کار دشواری نبوده و دامنه تنوع آن را به طرز چشمگیری توسعه می‌بخشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.