راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اپل پی دچار مشکل شد

در نتیجه نقص فنی در سیستم اپل پی که به تازگی برای پرداخت‌های همراه راه‌اندازی شده نزدیک به هزار تراکنش مالی مشتریان بانک آمریکا دچار اختلال شده است.

سیستم بانکی این بانک به علت همین مشکل تراکنش های یاد شده را دو بار ثبت کرده و برای برخی مشتریان بانکی آمریکا مشکلاتی به وجود آورده است. البته علت وقوع این مشکل مشکلات سیستم پرداخت همراه اپل پی بوده و نه کوتاهی بانک آمریکا. این سرویس قادر به پردازش درست داده های رد و بدل شده میان بانک آمریکا و شبکه پرداخت خود و این بانک نبوده است.

نقص یاد شده در چهارشنبه هفته گذشته رخ داده و پس از آن برطرف شده است. تاکنون بانک آمریکا و اپل از هرگونه اظهارنظر رسمی در مورد علت وقوع این مشکل خودداری کرده اند. با این حال هر دو طرف از مشتریان خود عذرخواهی کرده اند.

با توجه به اینکه تعداد کاربران خدمات اپل پی فعلا محدود است این مشکل بازتاب چندانی نداشته، اما انتظار می رود با افزایش تعداد علاقمندان به استفاده از این سرویس نقص های فنی احتمالی آن برای اپل مشکلات جدی به وجود آورد. اپل پی اولین بار همراه با گوشی آیفون 6 عرضه شده و به کاربران امکان می دهد با قرار دادن گوشی خود در برابر کالا یا خدمات مورد نظر خریدشان را انجام دهند.

منبع: فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.