مراسم رونمایی از کسب‌وکار پرداخت یاری شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی برگزار شد

مراسم رونمایی از کسب‌وکار پرداخت یاری شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی برگزار شد

آیین رونمایی از کسب‌وکار پرداخت یاری شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی در حاشیه چهاردهمین همایش حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملت، روز چهارشنبه سوم مهرماه 98 در محل هتل مدینه الرضا مشهد برگزار شد.

شرکت یاس ارغوانی با این محصول، روش پرداخت نوآورانه‌ای را ارائه می‌کند که در آن بدون نیاز به کارت بانکی، پایانه فروش و نصب هرگونه اپلیکیشن خاص، امکان پرداخت در محل فراهم می‌شود.

محمد بیگی، مدیرعامل بانک ملت
محمد بیگی، مدیرعامل بانک ملت

در این مراسم محمد بیگی، مدیرعامل بانک ملت، تعدادی از مدیران ارشد بانک، گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا (هلدینگ)، شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، رؤسای واحدهای انفورماتیک مناطق کشور و مسئولین ادارات کل حوزه فناوری اطلاعات حضور داشتند.

در ادامه گزارشی تصویری از آیین رونمایی از کسب‌وکار پرداخت یاری شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی را ببینید:

.

.

.

.

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/nnc6 کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی