راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جذب سرمایه جمعی برای «تولید و فروش طلای دست‌ساز دیورا» در کارمانی

رئالیتی‌شوی «کارمانی» از ۸ خرداد هر سه‌شنبه ساعت ۸ صبح باهدف معرفی و ترویج ابزار تأمین مالی جمعی به‌عنوان ابزاری برای تأمین سرمایه در گردش کسب‌وکارها از شبکه نمایش خانگی فیلیمو در حال پخش است. تاکنون سه طرح منتخب این برنامه جهت جذب سرمایه روی سکوی کارن‌کراد قرار گرفته است.

در سومین قسمت از رئالیتی‌شوی کارمانی، طرح «تولید و فروش طلای دست‌ساز دیورا» با نظر مثبت داوران به‌عنوان طرح منتخب انتخاب شد و بلافاصله پس از پخش برنامه، در پلتفرم تأمین مالی جمعی کارن‌کراد به مرحله جذب سرمایه‌گذاری مردمی رسید.
این طرح که دارای ویژگی‌هایی از جمله سود پیش‌بینی شده ۴۴ درصدی و بازپرداخت سود میان‌دوره‌ای هر سه ماه ۱۱ درصد است، در همان روز اول و ظرف مدت ۱۳ ساعت، با سرمایه‌گذاری ۲۴۹ نفر، به طور کامل تأمین مالی شد.
تاکنون در مجموع بیش از ۵۰۰ نفر در طرح‌های منتخب برنامه کارمانی سرمایه‌گذاری کرده‌اند. در دو قسمت قبلی این برنامه طرح‌های «مشاوره تخصصی مالی فاخر» و «تولید کاتالیست K۶۵» به‌عنوان طرح‌های منتخب کارمانی معرفی شدند.


کارن کراد بستری برای طرح‌های کسب‌وکار و جذب سرمایه فراهم کرده است


به گزارش روابط عمومی تأمین مالی جمعی کارن‌کراد، طرح مشاوره تخصصی مالی فاخر در کمتر از ۲۴ ساعت به طور کامل تأمین مالی شد و طرح تولید کاتالیست K۶۵ توانست حد موفقیت خود را پشت سر بگذارد، هم اکنون طرح تولید کاتالیست K۶۵ با فرصتی محدود، همچنان در حال جذب سرمایه از طریق پلتفرم کارن‌کراد است.

سوددهی مناسب طرح‌های منتخب کارمانی این طرح‌ها را به گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاران تبدیل کرده است.

استقبال گسترده از طرح دیورا نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران به طور فزاینده‌ای به دنبال روش‌های جدید و کارآمد برای سرمایه‌گذاری و کسب سود هستند. برنامه کارمانی با معرفی طرح‌های کسب‌وکارها به مردم و تسهیل فرایند تأمین مالی جمعی، نقش مهمی در توسعه کسب‌وکارها و جهش تولید در کشور ایفا می‌کند. این برنامه همچنین با ترویج فرهنگ سرمایه‌گذاری به هدایت سرمایه‌های سرگردان به بخش تولید، رونق کسب‌وکارها و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید نیز کمک می‌کند.

همچنین کارن‌کراد به‌عنوان سکوی تأمین مالی جمعی، بستری را برای ارائه طرح‌های کسب‌وکارها و جذب سرمایه از طریق مشارکت مردم فراهم کرده است. این سکو با نظارت دقیق بر طرح‌ها و ارائه گزارش‌های دوره‌ای به سرمایه‌گذاران، اعتماد و اطمینان را به این روش نوین سرمایه‌گذاری جلب کرده است.

رئالیتی‌شو کارمانی که توسط سکوی تأمین مالی جمعی کارن‌کراد و با حمایت بانک کارآفرین؛ معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و با حمایت رسانه‌ای مجموعه دنیای اقتصاد تولید شده است، با آموزش و فرهنگ‌سازی در زمینه تأمین مالی جمعی، به ارتقای دانش مالی مردم و ترغیب آن‌ها به سرمایه‌گذاری در این روش کمک می‌کند. باتوجه‌به موفقیت چشمگیر طرح دیورا، می‌توان انتظار داشت که شاهد استقبال بیشتر مردم از این روش سرمایه‌گذاری و رونق روزافزون کسب‌وکارها در سایه برنامه کارمانی باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده طرح‌های منتخب می‌توانید به وب‌سایت کارمانی به نشانی www.kaarmoney.com مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.